Mensen zijn nooit echt serieus bij hobby's.. Alsof het iets raars isquote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ga een boek lezen. of spelletjes spelen met je broertje of je vriendje. of fotografie. of schilderen/tekenen. of gedichten schrijven. Voor de plaatselijke krant stukjes schrijven. met oude mensen in het bejaardentehuis die eenzaam zijn kletsen.
Genoeg te doen!
Hoi, dat ben ikquote:
Ga warhammer spelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Ze komt mij bekend voor, maar hoe en wat weet ik niet precies..
Ik heb nog treinkaartjes van een baantje waar ik van de zomer heb gewerkt, heb ik nog enige kans die in te leveren?
Ik sprak hem net nog, hij ligt lekker in een fris opgemaakt bedje, z'n mams heeft hem goed vertroeteld. Morgen gaat hij naar 't ziekenhuis, maar de ergste schrik is eraf ondertussen. Alleen de foto's van het wrak is hij nogal van geschrokken, hij kan zich namelijk niets meer herinneren van het ongeluk. Het laatste dat hij nog weet is dat hij z'n vader op de trein heeft gezet en toen is teruggereden. Twee minuten later zat hij met auto en al om een lantaarnpaal heen gevouwen en vijf minuten later zat hij in de ambulance, kwam ik er al aangefietst en stonden ze de auto te blussen.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:30 schreef mspoez het volgende:
Hoera! Dankje Razz en leuk dat je er weer bent! Dit keer gaat het vast heel goed lukken!
Hoe is het met je lief, heb je hem nog gebeld?
Mafze Razz, daaaamn hell of a story stillquote:Op zondag 11 januari 2009 23:37 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik sprak hem net nog, hij ligt lekker in een fris opgemaakt bedje, z'n mams heeft hem goed vertroeteld. Morgen gaat hij naar 't ziekenhuis, maar de ergste schrik is eraf ondertussen. Alleen de foto's van het wrak is hij nogal van geschrokken, hij kan zich namelijk niets meer herinneren van het ongeluk. Het laatste dat hij nog weet is dat hij z'n vader op de trein heeft gezet en toen is teruggereden. Twee minuten later zat hij met auto en al om een lantaarnpaal heen gevouwen en vijf minuten later zat hij in de ambulance, kwam ik er al aangefietst en stonden ze de auto te blussen.
Nouja, 't komt goed met ons, het was erg schrikken en 't is jammer van de auto maar al met al is hij er goed vanaf gekomen. Ik zal nog wel eens een linkje naar de foto's posten, 't is echt eng. Maar nu ga ik slapen, morgen een drukke dag vol mondelingen en nakijkwerk.
Ik heb ze, en je voelt het tijdens het sporten wel als je te ver gaat. Of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:29 schreef P.F het volgende:
O ik wil me door mijn dokter laten checken of ik geen harttritme stoornissen en weet ik veel heb voordat ik keihard ga sporten, of ben ik dan raar?
Ikquote:
Fotografie! Ideaal! Kan altijd en overal, er zijn géén dingen waar je geen foto van kan maken (is het donker, ga je rommelen met zaklampen, hoge sluitertijden etc. Buiten: plantjes, beestjes) en het kan ook 'even', je hoeft er niet meteen uuuuren mee bezig te zijn. Mag wel natuurlijk. Ik had er steeds te weinig tijd voorquote:Op zondag 11 januari 2009 22:25 schreef P.F het volgende:
Iemand suggesties voor een potentieel leuke hobby zonder computer? Ik kan mij heus wel uren vermaken zonder internet. Toch?
Die heeft hier tijdje geleden ook al lang rondgehangenquote:
Nee. Ga lekker analoog foto's maken, zelf ontwikkelen erbij. Tof.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
@ Chico: Maar bij fotografie heb ik toch weer m'n computer nodigUiteindelijk
Pffff. Je hóeft niet te bewerken hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
@ Chico: Maar bij fotografie heb ik toch weer m'n computer nodigUiteindelijk
Bij JPEG kan er anders nog een boel eindbewerking aan te pas komen als je wat af wil drukkenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Pffff. Je hóeft niet te bewerken hoor. En foto's maken kan ook analoog
. Grootste deel van de tijd kan gewoon in het foto's maken zelf zitten. Moet je niet in RAW schieten, maar gewoon meteen in JPEG. Dus
.
Zoals?quote:Op zondag 11 januari 2009 23:54 schreef neen het volgende:
[..]
Bij JPEG kan er anders nog een boel eindbewerking aan te pas komen als je wat af wil drukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |