Volgende maandquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef 3FMaster het volgende:
Klinkt leuk, de niewe Kaiser Chiefs
Volgende week MH?
Dat gaat volgens mij ook wel wat wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:55 schreef Steephsel het volgende:
Ik dacht nog Hans gooit 'm zo dichtGoed gedaan
Leuk stel wel denk ik
TheVulture jarig? Gefeliciteerd
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:57 schreef Brennel het volgende:![]()
Every day I work on the railroaaaaaaaad
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat doe jij dan nog hier , je moet feesten en zuipen bij haar
Mijn broertje is dinsdag jarig, ga er toch echt niet op bezoek. het is zo ver weg Dubai.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah, dat valt wel mee
. In de loop van de middag die kant op
.
Wel een goed excuus om die kant op te gaanquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn broertje is dinsdag jarig, ga er toch echt niet op bezoek. het is zo ver weg Dubai.
en Mart Smeetsquote:
Komt vrijdag weer terugquote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om die kant op te gaan. Als ie daar zit, kan ie ook wel ff je reisje betalen
.
Zonde. Eén groot pretpark daar.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn broertje is dinsdag jarig, ga er toch echt niet op bezoek. het is zo ver weg Dubai.
quote:
Guis is tofquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Psst. Guis zit z'n best te doen op het webcamsetje en wil erkenning
Zou het totaal niet erg vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Guis is tof
Is het niet iets dat hij gewoon door de weeks van 4 tot 6 gaat zitten?
Heb de cam pas net opgestartquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Amenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:Ulysses
Damn, dit zou een meer dan goede 3FM Megahit kandidaat zijn, imo.
Rudy zal binnenkort een streep doorheen gaan, of een andere omroep moet Rudy in dienst nemenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen
En Guis is inderdaad
Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten, ik gun Roosmarijn, Rudy en Guis veel meer airtime dan ze nu krijgen
Nee Llink redt het welquote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Rudy zal binnenkort een streep doorheen gaan, of een andere omroep moet Rudy in dienst nemen.
Llink zal eruit vliegen denk ik.
Van mij mogen die namen die je noemt ook wel wat meer air-time krijgen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Roos niet een heel erg toffe radiostem vind hebben. Verder wel een toffe chick.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Amen
En Guis is inderdaad
Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten, ik gun Roosmarijn, Rudy en Guis veel meer airtime dan ze nu krijgen
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat Florent minder urban meuk op 3 wilde.
Ik denk dat Llink het wel redt... Ik hoop het ook dat Llink het redt, want ze maken best leuke programma'squote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Rudy zal binnenkort een streep doorheen gaan, of een andere omroep moet Rudy in dienst nemen.
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Brenda wat vertel je ons nuquote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef Brennel het volgende:
Gefeliciteerd met mijn schoonzusje Roel!
Ik kijk alleen 3 op reis en luister MYA van Llink.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat Llink het wel redt... Ik hoop het ook dat Llink het redt, want ze maken best leuke programma's
Nieuwe wet in omroepland: Hoe meer leden, hoe meer zendtijd op TV en radio. Je moet minimaal x aantal leden hebben. Kleine omroepen, zoals Llink hebben misschien niet genoeg leden voor TV en radio.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Goedemiddag
TheVulture van harte proficiat met je verjaardag.
LLink moet 150000 leden krijgen anders worden ze uit omroepland geschoptquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist?
Goedemiddag
TheVulture van harte proficiat met je verjaardag.
Vertel er is meer over die berichtenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kijk alleen 3 op reis en luister MYA van Llink.
En als ik al die berichten mag geloven probeert Llink de teller illegaal omhoog te gooien.
We will see.
Zomaar mijn quote veranderen, schurk!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Brenda wat vertel je ons nu
Dan is het per definitie al niet waarquote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef WCpapiertje het volgende:
Volgens mij heeft dat verhaal ook op Fok gestaan, en was de verteller een Fokster:P.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Brenda wat vertel je ons nu
Leuk voor de RHCP fans , maar nuquote:Op zondag 11 januari 2009 13:28 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de nieuwe huisband van 3FM... de RHCP.
Van GSquote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vertel er is meer over die berichten
http://www.geenstijl.nl/m(...)_illegaal_bezig.htmlquote:lkkrllink.pngToch mooi om te zien. Llink, de kleinste omroep wringt zich in allerlei bochten om hun toekomst veilig te stellen en voldoende leden binnen te halen. Hebben ze er voor april 2009 geen 150.000 dan is het namelijk over en uit met de omroep. Nooit meer vliegreisjes naar Zuid Afrika voor een quizje met gehandicapten, nooit meer duinen mollen en al helemaal nooit meer spannende Iran repo's. En dat komt hard aan. Feit is echter dat geen mens interesse heeft in een lidmaatschap op Llink. De reden is duidelijk: het kost je geld en het enige dat je er voor terugkrijgt zijn drammerige kutprogramma's en een op biologisch toiletpapier gedrukt ledenblaadje. En dus moet je als omroep iets anders verzinnen om de mensen zo ver te krijgen. Bijvoorbeeld een hotelbon weggeven bij een nieuw afgesloten abo'tje, of een lot van een of andere eco-loterij, inclusief smiechterige piramideconstructie waardoor mensen overgehaald worden hun demente moeder ook meteen even lid te maken. En dat mag-dus-niet Llink! Staat gewoon in de regels van de mediawaakhond, omkopen is verboden. Ok, je schaad het milieu er verder niet mee maar toch is het illegaal. Kappen dus met die onzin. Ga liever verhuisdozen inpakken.
http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=8451quote:Ledenwerfacties Llink niet volgens de regels
Het Commissariaat voor de Media heeft geconstateerd dat omroep Llink in haar ledenwerfcampagne een tweetal acties voert die in strijd zijn met de regels. Eén actie betreft het weggeven van een Holland Hotelbon aan nieuwe en bestaande leden. In de andere actie gaat het om een loterij met verschillende prijzen. Zowel de hotelbon als de loterij zijn niet in overeenstemming met de regels. Het Commissariaat heeft Llink middels een brief op de hoogte gesteld van zijn bevindingen en aangegeven dat de omroep de acties dient te stoppen.
Ok bedankt.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van GS
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_illegaal_bezig.html
en van de CvdM
[..]
http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=8451
We will see
Beetje overkill, imoquote:Op zondag 11 januari 2009 13:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk voor de RHCP fans , maar nu
Dan geen stijl ook geen bugatti's weggevenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Van GS
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)_illegaal_bezig.html
en van de CvdM
[..]
http://www.cvdm.nl/content.jsp?objectid=8451
We will see
Klonk toch als een ander verhaal dan deze .quote:Op zondag 11 januari 2009 13:36 schreef WCpapiertje het volgende:
Het verhaal van die divegge, staat ook hier. En ook nog in een topic dacht ik.
Guis wil meer caps. Hij verveelt zich.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef afzuigkapfilter het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Guis wil meer caps. Hij verveelt zich.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef 3FMaster het volgende:
Lol, wat zitten Sander te kutten met de cam
God zij met Guisquote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef -Hans- het volgende:
Maar Guis neemt dus de show van Klaas over.
Die lees ik altijd bij de kapperquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef -Hans- het volgende:
" Vakliteratuur " om de tijd te doden?
[ afbeelding ]
Laat hij zich dan hier melden, dan vermaakt hij zich welquote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef afzuigkapfilter het volgende:
[..]
Guis wil meer caps. Hij verveelt zich.
Sterkte , have funquote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Werken van 14.45 tot 23.30 () maar hierna 3 dagen vrij
.
Fijne zondag nog!
Werk zequote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Werken van 14.45 tot 23.30 () maar hierna 3 dagen vrij
.
Fijne zondag nog!
Werk ze!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
.
Fijne zondag nog!
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wakkerben verassend fit na een avond met veel te veel bier ;')
Had gisteren in het plaatselijke feestcafé MARS aangevraagd maar die had de dj niet![]()
Wel gisteren het boek van Ekdom in de winkel gekocht, net als de cd/dvd van JUSTICE (en beide bij bol geannulleerd)![]()
Boek is lekker leesbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?
quote:
Erg geestig jaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en kwam niet meer bij. Eerst heel nauwkeurig de cam afstellen en vervolgens het beeld binnen 'schuiven'.
Yupquote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
OkIk ben binnenkort jarig, dus is wel een leuk cadeautje om te vragen.
Haha die zet ik ook op het lijstje. Ik hoorde van een vriend dat idd ook een aanrader is.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heb je dat boek van Ekdom ook al
Zo niet, kan die ook op 't lijstje erbij
.
Oh ja, dat dusquote:
quote:
Als het YouTube-waardig is moet je het maar even roepen, want ik heb alles opgenomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hij ging wel flink te keer ja
. Helaas kon ik geen caps maken want daar bewoog de cam te
snel voor
Cool !quote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef Sirolf het volgende:
Als het YouTube-waardig is moet je het maar even roepen, want ik heb alles opgenomen.
Idd, en ze draaien het nog regelmatig ookquote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Wat een VRESELIJKE nieuwe single van Beyonce... Telkens dezelfde tekst en die irritante geluiden zijn echt vreselijk.
Helaas wel maar dat ding gaat ook als een raket in de Top 50. 3FM heeft de plaat aardig lang links laten liggen maar ze ontkomen er nu schijnbaar niet meer aan om het toch ook wat vaker te gaan draaien. Al vind ik niet dat 3FM zich moet laten beïnvloeden of een plaat onwijs hard gaat in de top 50. Als het kud is draai het dan gewoon niet. Maar ja, schijnbaar denken een boel mensen daar anders over. Ik hoop dat de plaat snel weer zakt in de top 50.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en ze draaien het nog regelmatig ook
Ja die dagen heb ik ook weleens. Komt vanzelf wel weer goedquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef MutZ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat niets lukt zoals jij dat wilt?
So Incredible bedoel je? die heb ik eigenlijk ook wel vaak genoeg gehoord. Een Miracle is toch wel weer erg mooi zegquote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die andere begon op een gegeven moment wat te vervelen. Dit is weer een lekker nummer
Die bedoelde ik idd. Voorbeeld van een plaat die een klein beetje is kapotgedraaid, niet zozeer bij 3FM hoor maar ook bij andere zenders met name Q-Music.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
So Incredible bedoel je? die heb ik eigenlijk ook wel vaak genoeg gehoord. Een Miracle is toch wel weer erg mooi zeg.
Tis wel te hopen jaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja die dagen heb ik ook weleens. Komt vanzelf wel weer goed![]()
Veel plezierquote:
Is ook een heel mooi nummerquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
Doei Roel
Zo, drummen doet me goed, vooral Alive van Pearl Jam
Ik ben hem nog steeds niet zat eigenlijk...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Viva la Vida. Nog niet gehoord vandaag!
Ik ben ook niet zo'n fan van Coldplay. Na de 3de vond ik 'em al minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben hem nog steeds niet zat eigenlijk...
Bijna 300x inmiddels. Dat is inderdaad behoorlijk veel, maar volgens mij staat die plaat nog best wel hoog in de top 50 (top 5 ofzo). Ben benieuwd of de nieuwe single ook zo'n succes zal wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Urquhart het volgende:
Die bedoelde ik idd. Voorbeeld van een plaat die een klein beetje is kapotgedraaid, niet zozeer bij 3FM hoor maar ook bij andere zenders met name Q-Music.
Middagquote:
Halloquote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik schakel duidelijk op 'n verkeerd moment in. Wat 'n baggerplaten.
Nee hoor, je schakelt precies op het goede moment inquote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik schakel duidelijk op 'n verkeerd moment in. Wat 'n baggerplaten.
En Vetpens. Die was d'r natuul'k ook bie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
*filmpjes van Plork en de Aannemers bekijken gaat*
Don't believe the hype.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, je schakelt precies op het goede moment in
Ik vind het best een leuk nummer, dat heb ik niet vaak met dit soort nummers... En ik heb geen Twitter, dus aan die hype doe ik niet meequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef muisje-eliza het volgende:hallow!! net terug van t ijs!!! wat geweeldig leuk was dat
Vetpens wasquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En Vetpens. Die was d'r natuul'k ook bie.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef muisje-eliza het volgende:hallow!! net terug van t ijs!!! wat geweeldig leuk was dat
Ik heb net 10 minuten zitten sjalalallen op dit oudje van Plork en de aannemersquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik.M
A
R
S
.
*filmpjes van Plork en de Aannemers bekijken gaat*
Lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zometeen...eerst warme sjoko en n gevulde koek
Wijnfles moest nog leeg, bier komt later op de avond weerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor een biertje tijdens Man U - Chelsea
Pilesquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Geniaal
Goedemiddag trouwens
Ben ook wakker
Mooi op tijdquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Geniaal
Goedemiddag trouwens
Ben ook wakker
Wat/waar is het?quote:
Maar wat heeft SpitsNieuws ermee te maken?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/webcam
Sander Guis is vandaag de man van de cam
't Zal wel aan mij liggen, en de hype is voorlopig nog niet voorbij..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk nummer, dat heb ik niet vaak met dit soort nummers... En ik heb geen Twitter, dus aan die hype doe ik niet mee
Stond open op de pc van de producer. 't heeft verder geen betekenis, oidquote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef Christiaan het volgende:
Maar wat heeft SpitsNieuws ermee te maken?.
Het jaar is nog langquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Urquhart het volgende:
De ene keer vind ik die plaat leuk en de andere keer weer totaal niet. Heel apart
Iets in mij zegt dat dat verhaal dik uit de duim is gezogenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef -Hans- het volgende:
De container van Bart is door kids vol gegooid met water... en is nu dus bevroren
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Hej ! Te gek Jason Mraz met I'm Yours..! Die hoor je toch veel te weinig op 3FM. Inmiddels is de plaat 403 keer gedraaid op 3FM en het is alweer de 2e keer vandaag dat ik de plaat hoor.![]()
Ik weet niet precies waar hij woont, maar een hele container vol bevriest vast niet binnen 3 dagen compleet. Kan ik me eigenlijk niet echt voorstellenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
Iets in mij zegt dat dat verhaal dik uit de duim is gezogen
Ejquote:
Ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat - Boyfriend. ik vind de plaat nog steeds erg leuk.
Zie PM, om je op te vrolijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Hej ! Te gek Jason Mraz met I'm Yours..! Die hoor je toch veel te weinig op 3FM. Inmiddels is de plaat 403 keer gedraaid op 3FM en het is alweer de 2e keer vandaag dat ik de plaat hoor.![]()
beter te verdragen dan fascinstionquote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat - Boyfriend. ik vind de plaat nog steeds erg leuk.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Gek dat ik de tv mis nu.... gewoon bewegende beelden tijdens het eten.....
Ik twijfel een beetje of ik dat ook nog vind,quote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ookEn wilde een soortgelijke post plaatsen
Super! ga ik direct checken. Thanksquote:
Zeker, nog wel maar ik hoop dat ze de plaat niet heel vaak gaan draaien want dan is de lol er wel snel af, denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
beter te verdragen dan fascinstion
Wilde eigenlijk Annemieke typen want zij deed de vorige keer de show, maar het is inderdaad Paulquote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
Paul dadelijk met Bring it on?!
Ik zocht hem ook al bij Jason Mraz....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Alain Clark... jammer dat Roel er niet is.
Hahaha, ja toen zat ik eigenlijk ook op zijn reactie te wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zocht hem ook al bij Jason Mraz....
Ik las het op de twitter inderdaad,quote:Op zondag 11 januari 2009 18:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, ja toen zat ik eigenlijk ook op zijn reactie te wachten. Roel is bij de verjaardag van zijn zusje, vandaar..
Of de eerste verschijnselen van een komende griep/verkoudheid? Het schijnt weer rond te gaan al heb ik er zelf nog weinig van gemerkt. Beterschap!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las het op de twitter inderdaad,
Ik heb kou gevat en teveel gedronken gisteren denk ik. Heb een beetje last van de keel...
Ik denk dat er toch zo'n 40 man is geweest. En het was erg gezellig en erg half 5 geworden...quote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef muisje-eliza het volgende:
LL hoe was je feestje? waren er veel mensen? ik vond het jammer dat ik niet kon!
Welke dag ben je nou weg-weg? ga je eigenlijk vliegen?
niet kunnen schaatsen is onzin, je kan ook dubbele ijzers nemenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:14 schreef MarijeH het volgende:Net even op de loopband geweest. Ik kan helaas niet schaatsen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:23 schreef drummerdude het volgende:
Hey![]()
Ik wil morgen ook een naamtopic
Congrats trouwens, TheVulture
We vergeten je niet hoor , we zijn nog met iets ludieks bezigquote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch zo'n 40 man is geweest. En het was erg gezellig en erg half 5 geworden...
Ik vertrek donderdag!
ja !quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoor ik nu paul rabbering ?
Zekers, ik vind dit ook een stuk beter zo. Vorige keer was het Annemieke en dat was eigenlijk ook al een stuk beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet geheel vervelend , met dan die stomme muts horen
Het erge is dat het geen grapje was maar dat ik letterlijk dacht: "Is dit MGMT? Nee dat kan niet, dan kende ik hem wel."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |