Werk ze!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Werken van 14.45 tot 23.30 () maar hierna 3 dagen vrij
.
Fijne zondag nog!
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wakkerben verassend fit na een avond met veel te veel bier ;')
Had gisteren in het plaatselijke feestcafé MARS aangevraagd maar die had de dj niet![]()
Wel gisteren het boek van Ekdom in de winkel gekocht, net als de cd/dvd van JUSTICE (en beide bij bol geannulleerd)![]()
Boek is lekker leesbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?
quote:
Erg geestig jaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en kwam niet meer bij. Eerst heel nauwkeurig de cam afstellen en vervolgens het beeld binnen 'schuiven'.
Yupquote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
OkIk ben binnenkort jarig, dus is wel een leuk cadeautje om te vragen.
Haha die zet ik ook op het lijstje. Ik hoorde van een vriend dat idd ook een aanrader is.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heb je dat boek van Ekdom ook al
Zo niet, kan die ook op 't lijstje erbij
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |