Wijnfles moest nog leeg, bier komt later op de avond weerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ga voor een biertje tijdens Man U - Chelsea
Pilesquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Geniaal
Goedemiddag trouwens
Ben ook wakker
Mooi op tijdquote:Op zondag 11 januari 2009 16:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Geniaal
Goedemiddag trouwens
Ben ook wakker
Wat/waar is het?quote:
Maar wat heeft SpitsNieuws ermee te maken?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/webcam
Sander Guis is vandaag de man van de cam
't Zal wel aan mij liggen, en de hype is voorlopig nog niet voorbij..quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vind het best een leuk nummer, dat heb ik niet vaak met dit soort nummers... En ik heb geen Twitter, dus aan die hype doe ik niet mee
Stond open op de pc van de producer. 't heeft verder geen betekenis, oidquote:Op zondag 11 januari 2009 16:54 schreef Christiaan het volgende:
Maar wat heeft SpitsNieuws ermee te maken?.
Het jaar is nog langquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 17:18 schreef Urquhart het volgende:
De ene keer vind ik die plaat leuk en de andere keer weer totaal niet. Heel apart
Iets in mij zegt dat dat verhaal dik uit de duim is gezogenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:29 schreef -Hans- het volgende:
De container van Bart is door kids vol gegooid met water... en is nu dus bevroren
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Hej ! Te gek Jason Mraz met I'm Yours..! Die hoor je toch veel te weinig op 3FM. Inmiddels is de plaat 403 keer gedraaid op 3FM en het is alweer de 2e keer vandaag dat ik de plaat hoor.![]()
Ik weet niet precies waar hij woont, maar een hele container vol bevriest vast niet binnen 3 dagen compleet. Kan ik me eigenlijk niet echt voorstellenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:35 schreef 3FMaster het volgende:
Iets in mij zegt dat dat verhaal dik uit de duim is gezogen
Ejquote:
Ik ookquote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat - Boyfriend. ik vind de plaat nog steeds erg leuk.
Zie PM, om je op te vrolijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Hej ! Te gek Jason Mraz met I'm Yours..! Die hoor je toch veel te weinig op 3FM. Inmiddels is de plaat 403 keer gedraaid op 3FM en het is alweer de 2e keer vandaag dat ik de plaat hoor.![]()
beter te verdragen dan fascinstionquote:Op zondag 11 januari 2009 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Alphabeat - Boyfriend. ik vind de plaat nog steeds erg leuk.
quote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Gek dat ik de tv mis nu.... gewoon bewegende beelden tijdens het eten.....
Ik twijfel een beetje of ik dat ook nog vind,quote:Op zondag 11 januari 2009 17:43 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ookEn wilde een soortgelijke post plaatsen
Super! ga ik direct checken. Thanksquote:
Zeker, nog wel maar ik hoop dat ze de plaat niet heel vaak gaan draaien want dan is de lol er wel snel af, denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
beter te verdragen dan fascinstion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |