Werk ze!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Brennel het volgende:
Mensen, ik ga jullie verlaten. Werken van 14.45 tot 23.30 () maar hierna 3 dagen vrij
.
Fijne zondag nog!
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooeeeeeedenmiddag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net wakkerben verassend fit na een avond met veel te veel bier ;')
Had gisteren in het plaatselijke feestcafé MARS aangevraagd maar die had de dj niet![]()
Wel gisteren het boek van Ekdom in de winkel gekocht, net als de cd/dvd van JUSTICE (en beide bij bol geannulleerd)![]()
Boek is lekker leesbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Over boeken gesproken. Ik zag dat boek van Stenders liggen, is dat een aanrader?
quote:
Erg geestig jaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Joncho het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en kwam niet meer bij. Eerst heel nauwkeurig de cam afstellen en vervolgens het beeld binnen 'schuiven'.
Yupquote:Op zondag 11 januari 2009 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
OkIk ben binnenkort jarig, dus is wel een leuk cadeautje om te vragen.
Haha die zet ik ook op het lijstje. Ik hoorde van een vriend dat idd ook een aanrader is.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Heb je dat boek van Ekdom ook al
Zo niet, kan die ook op 't lijstje erbij
.
Oh ja, dat dusquote:
quote:
Als het YouTube-waardig is moet je het maar even roepen, want ik heb alles opgenomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]. Hij ging wel flink te keer ja
. Helaas kon ik geen caps maken want daar bewoog de cam te
snel voor
Cool !quote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef Sirolf het volgende:
Als het YouTube-waardig is moet je het maar even roepen, want ik heb alles opgenomen.
Idd, en ze draaien het nog regelmatig ookquote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
Wat een VRESELIJKE nieuwe single van Beyonce... Telkens dezelfde tekst en die irritante geluiden zijn echt vreselijk.
Helaas wel maar dat ding gaat ook als een raket in de Top 50. 3FM heeft de plaat aardig lang links laten liggen maar ze ontkomen er nu schijnbaar niet meer aan om het toch ook wat vaker te gaan draaien. Al vind ik niet dat 3FM zich moet laten beïnvloeden of een plaat onwijs hard gaat in de top 50. Als het kud is draai het dan gewoon niet. Maar ja, schijnbaar denken een boel mensen daar anders over. Ik hoop dat de plaat snel weer zakt in de top 50.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en ze draaien het nog regelmatig ook
Ja die dagen heb ik ook weleens. Komt vanzelf wel weer goedquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef MutZ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat niets lukt zoals jij dat wilt?
So Incredible bedoel je? die heb ik eigenlijk ook wel vaak genoeg gehoord. Een Miracle is toch wel weer erg mooi zegquote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die andere begon op een gegeven moment wat te vervelen. Dit is weer een lekker nummer
Die bedoelde ik idd. Voorbeeld van een plaat die een klein beetje is kapotgedraaid, niet zozeer bij 3FM hoor maar ook bij andere zenders met name Q-Music.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
So Incredible bedoel je? die heb ik eigenlijk ook wel vaak genoeg gehoord. Een Miracle is toch wel weer erg mooi zeg.
Tis wel te hopen jaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja die dagen heb ik ook weleens. Komt vanzelf wel weer goed![]()
Veel plezierquote:
Is ook een heel mooi nummerquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
Doei Roel
Zo, drummen doet me goed, vooral Alive van Pearl Jam
Ik ben hem nog steeds niet zat eigenlijk...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Viva la Vida. Nog niet gehoord vandaag!
Ik ben ook niet zo'n fan van Coldplay. Na de 3de vond ik 'em al minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben hem nog steeds niet zat eigenlijk...
Bijna 300x inmiddels. Dat is inderdaad behoorlijk veel, maar volgens mij staat die plaat nog best wel hoog in de top 50 (top 5 ofzo). Ben benieuwd of de nieuwe single ook zo'n succes zal wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Urquhart het volgende:
Die bedoelde ik idd. Voorbeeld van een plaat die een klein beetje is kapotgedraaid, niet zozeer bij 3FM hoor maar ook bij andere zenders met name Q-Music.
Middagquote:
Halloquote:
Dat zeg ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik schakel duidelijk op 'n verkeerd moment in. Wat 'n baggerplaten.
Nee hoor, je schakelt precies op het goede moment inquote:Op zondag 11 januari 2009 16:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik schakel duidelijk op 'n verkeerd moment in. Wat 'n baggerplaten.
En Vetpens. Die was d'r natuul'k ook bie.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
*filmpjes van Plork en de Aannemers bekijken gaat*
Don't believe the hype.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, je schakelt precies op het goede moment in
Ik vind het best een leuk nummer, dat heb ik niet vaak met dit soort nummers... En ik heb geen Twitter, dus aan die hype doe ik niet meequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef muisje-eliza het volgende:hallow!! net terug van t ijs!!! wat geweeldig leuk was dat
Vetpens wasquote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
En Vetpens. Die was d'r natuul'k ook bie.
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:33 schreef muisje-eliza het volgende:hallow!! net terug van t ijs!!! wat geweeldig leuk was dat
Ik heb net 10 minuten zitten sjalalallen op dit oudje van Plork en de aannemersquote:Op zondag 11 januari 2009 16:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik.M
A
R
S
.
*filmpjes van Plork en de Aannemers bekijken gaat*
Lekkerquote:Op zondag 11 januari 2009 16:38 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zometeen...eerst warme sjoko en n gevulde koek
Forum Opties | |
---|---|