Ja die dagen heb ik ook weleens. Komt vanzelf wel weer goedquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef MutZ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat niets lukt zoals jij dat wilt?
So Incredible bedoel je? die heb ik eigenlijk ook wel vaak genoeg gehoord. Een Miracle is toch wel weer erg mooi zegquote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die andere begon op een gegeven moment wat te vervelen. Dit is weer een lekker nummer
Die bedoelde ik idd. Voorbeeld van een plaat die een klein beetje is kapotgedraaid, niet zozeer bij 3FM hoor maar ook bij andere zenders met name Q-Music.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
So Incredible bedoel je? die heb ik eigenlijk ook wel vaak genoeg gehoord. Een Miracle is toch wel weer erg mooi zeg.
Tis wel te hopen jaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja die dagen heb ik ook weleens. Komt vanzelf wel weer goed![]()
Veel plezierquote:
Is ook een heel mooi nummerquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
Doei Roel
Zo, drummen doet me goed, vooral Alive van Pearl Jam
Ik ben hem nog steeds niet zat eigenlijk...quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef 3FMaster het volgende:
Jeej! Viva la Vida. Nog niet gehoord vandaag!
Ik ben ook niet zo'n fan van Coldplay. Na de 3de vond ik 'em al minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik ben hem nog steeds niet zat eigenlijk...
Bijna 300x inmiddels. Dat is inderdaad behoorlijk veel, maar volgens mij staat die plaat nog best wel hoog in de top 50 (top 5 ofzo). Ben benieuwd of de nieuwe single ook zo'n succes zal wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:42 schreef Urquhart het volgende:
Die bedoelde ik idd. Voorbeeld van een plaat die een klein beetje is kapotgedraaid, niet zozeer bij 3FM hoor maar ook bij andere zenders met name Q-Music.
Middagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |