quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Haha, deze had ik nog niet gezien..
Meesterlijk![]()
quote:Gerard Ekdom pulls a Brandsteder @ 40 sec! Briljant!
De stream die ik in iTunes gebruik doet 't hier nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Joncho het volgende:
Doet de stream bij jullie ook k*t? Of ligt t weer aan mijn UPCverbinding?
In Destiny's Child en die eerste soloplaten vond ik haar nogquote:
Die hele plaat staat volgens mij nog niet in de top 50quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef Urquhart het volgende:
Komt Mars nog voorbij zometeen? Of staat die niet zo hoog in de Top 50?
Milow wel denk ik zoquote:
Oja, die is ook nog niet geweest. Zal dat wel de nieuwe nummer 1 zijn..quote:
Jordyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die is ook nog niet geweest. Zal dat wel de nieuwe nummer 1 zijn..
Jordy volgende week op P1.
1e keer gemist gelukkig, maar geen fijn moment om mee thuis te komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nu voor de tweede keer in 20 minuten Milow
Ik dacht al wat is dat voor een herrie!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Hmmmm, erwtensoep staat te pruttelen
Hihi, cool, goeie plaats gevonden om te schaatsen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef Cee het volgende:
Net voor het eten onder een fleecedekentje nog wat liggen suffen op de bank en dan blijf je gewoon suf.
Morgen weer wat actiever want dan ga ik schaatsen, ik heb ze vandaag laten slijpen. Nu zal ik als een SPEER gaan mensen, let maar op, I'm coming at you and I will eat your cook and soapie.
Ik zat meer aan DIE LUCHT te denkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht al wat is dat voor een herrie!
Dat komt pas laterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat meer aan DIE LUCHT te denken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, cool, goeie plaats gevonden om te schaatsen?
Audio is gewoon te vinden op de GIEL-terugluisterlinks. Video heb ik staan, behalve van maandag 5 en donderdag 8 januari (per ongeluk wegggegooid bij een opruiming van m'n stream-bestanden...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Sirolf, heb jij de Morning EM's van deze week als audio online staan?![]()
Ik heb hier warme chocomelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is hier koek en zopie te krijgen ?
Waar dan? Via giel.vara.nl nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Audio is gewoon te vinden op de GIEL-terugluisterlinks.
Volgens mij maakt het niet uit als het geen maar lekker gerookt is, maakt het niet uit of het nou vlees of vega isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehahahahaha!
Mijn vriendje had erwtensoep gemaakt met vega rookworst en het was lékker!
Zelfs de ratjes en de kat vinden het lekker
Dat vond Poekie ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit als het geen maar lekker gerookt is, maakt het niet uit of het nou vlees of vega is
Neh, ik hou niet zo van (Engelse) drop, sorry.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hier alleen engelse drop liggen ruilen/delen ?
Mijn vriendje vindt jou nou aardigquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn vriendje vindt jou nou aardig
is die zo van de operette ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn vriendje vindt jou nou aardig
Ah, okquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van creatief omgaan met de link.
De datum handmatig veranderen dus.
Dit is geen operettequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is die zo van de operette ?
Nu vindt-ie je nog leuker!quote:
Hahahahaha, je kan 't ook overdrijven he Djurrequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
die fotos lijken wel of je aan skating on ice mee deed zo sierlijk
Elk excuus voor drinken is okequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, naar soort van nieuwjaarsborrel met vrienden.
.
Heb even gemist wat is er met je vader gebeurd ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef Treezz het volgende:
hoii
ik moet het even kwijt, ook al ken jullie amper enz,,
ze wete niet wat m'n pa heeft
Idd, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb even gemist wat is er met je vader gebeurd ?
Rap Das Armasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
Hey, terug van werken.
Ik heb de hele tijd al dat Braziliaanse, geweren liedje in mn kop. Prapapapapapapaaa.. zoiets, maar dan in mn kop. Erg irri!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
Hey, terug van werken.
Ik heb de hele tijd al dat Braziliaanse, geweren liedje in mn kop. Prapapapapapapaaa.. zoiets, maar dan in mn kop. Erg irri!
Vegan Streaker?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
Winnaar TV Moment van het jaarPaul de Leeuw
Nee, die stond er niet bij. Gek eigenlijk. Maar met Ita, de met down Syndroom (Zelf noemde ze het upsyndroomquote:
Een nieuwe aflevering van QI is vanavond ook te zien op BBC TWO. Stuk-ken beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
Ga nu overigens QI kijken op Ned 1. Prachtig programma!
Hebben wij niet, dacht ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Een nieuwe aflevering van QI is vanavond ook te zien op BBC TWO. Stuk-ken beter.
Digitenne ?quote:
Digitale TV van Ziggo, maar wel het standaardpakket. Zelfs geen Nederland 4, ik dacht dat die er ook bij zou zitten, maar niet dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne ?
Zo ja direct iets anders zoeken als dat kan.
Digitenne
Hey Hansquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Avond. Ik heb een tijd op de bank gezeten om bij te komen van een heftige basketbalavond. Na overtime verloren van Amsterdam in een prachtige en intense wedstrijd. Ik ben dan wel supporter maar ik ben echt kapot. Deze wedstrijd had weer alles wat de sport zo mooi maakt. Bijna 3300 supporters die op de banken stonden. Thialf kan jaloers zijn op het moment dat iedereen van links naar rechts bewoog terwijl er luid werd gezongen. Kippenvel moment! Als we compleet waren geweest dan hadden we Amsterdam kunnen verslaan... Naja, in elk geval was het een leuke basketbalavond.
Nu nog even een stukje Weekend DNA luisteren.
En gewonnen met Tennis, Bowlen, Boksen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Wiehhhhhhhhhh, onze Wii is er!
Net al helemaal blij Wii sports gespeeld
Gejat van Youp van 't Hek dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke: "lepeltje of roeren met je lul" wtf![]()
Overlopertquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:49 schreef Brennel het volgende:
Ik begin dit héél ergens ver weg héél stiekem enigszins een héél erg klein beetje leuk te vinden.
Jij ook al? Dan ben ik dus zo ongeveer de enige die 't he-le-maal niks vindt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:49 schreef Brennel het volgende:
Ik begin dit héél ergens ver weg héél stiekem enigszins een héél erg klein beetje leuk te vinden.
Eyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ey.![]()
Da's nait best, 'n mooie wedstrijd zo verliezen..
Tennis kan niet, hebben we een extra bediening voor nodig...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En gewonnen met Tennis, Bowlen, Boksen?
Zolang je de beste 8 maar haalt en de playoffs zijn binnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ey.
Klopt, dat is best wel zuur ook omdat we van ze hadden kunnen winnen. Volgende keer pakken we ze![]()
borisz :
Met deze ploeg moet dat wel te doen zijnquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:02 schreef borisz het volgende:
Zolang je de beste 8 maar haalt en de playoffs zijn binnen
ROFL !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:07 schreef borisz het volgende:
Hans heeft een plaatje meegenomen uit de hal
Beste vier en je hebt thuisvoordeelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met deze ploeg moet dat wel te doen zijn. Ik denk dat we in elk geval moeten voorkomen dat we in de eerste ronde tegen Amsterdam of Den Bosch moeten. Al met al staat er dit jaar een verrassend sterk team en dat had ik totaal niet verwacht gezien het geringe budget
.
Bekende server, ik pm je wel ff want die houden we liever geheimquote:
Rond 1995 denk ik ofzo, ken hem ook alleen van audio. Ooit nog met Napster of KazAa gedownload denk ikquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is vast van heel lang geleden?. Ben niet zo'n Youp "kenner"
.
Zal een hele klus worden maar is opzich wel mogelijk. We gaan er uiteraard voorquote:
Oef, dat is wel lang geleden jaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Bekende server, ik pm je wel ff want die houden we liever geheim
[..]
Rond 1995 denk ik ofzo, ken hem ook alleen van audio. Ooit nog met Napster of KazAa gedownload denk ik
En natuurlijk ook chipsquote:
In de avonden luister in zelden radio. Nu ook dus. Beetje iTunes doorspitten, onder het genot van wat muzikale klankenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En natuurlijk ook chips
Toch nog even 3FM luisteren.. moet zeggen dat de plaat die nu bezig is nog wel gaat. Maar dat zal wel weer van korte duur zijn.
Ik denk dat ik je voorbeeld ga volgen want ik vind het nu iets wat eentoning worden op 3FM.. Zaterdagavond luister ik eigenlijk nooit naar 3FM, maar m.u.v. Weekend DNA. Ik zat dat er verder ook niet veel op de tv komt en om nu nog naar de stad te gaan... Mwa, daar heb ik eigenlijk niet veel zin in. Moet het eerst maar weer wat warmer wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef 3FMaster het volgende:
In de avonden luister in zelden radio. Nu ook dus. Beetje iTunes doorspitten, onder het genot van wat muzikale klanken
Oh, die heb ik ook. Heb de dvd box met 8 dvd's ofzoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oef, dat is wel lang geleden ja. Ken wel iemand die vrijwel al het Youp werk heeft. Die zal ik er wel even naar vragen. Ben wel benieuwd
.
Thanks !!! Magistraal fragmentquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Piles het volgende:
Hé, kijk wat ik mn archief vond
http://www.zshare.net/audio/539629653a38749c/
Prachtige foto'squote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Foto's van t schaatsen!
Ohjee, dat is heel lang geleden...
[ afbeelding ]
Oh help...
[ afbeelding ]
Voorzichtig proberen...
[ afbeelding ]
Hee kijk, ik kan een rondje draaien!
[ afbeelding ]
Ik begin het onder de knie te krijgen!
Vaart maken...
[ afbeelding ]
Wiehhhhhhhhhhhhhh!
[ afbeelding ]
Zo, en nu weer naar huis!
[ afbeelding ]
Het was echt heerlijk...!
Heb er nog veel meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef -Hans- het volgende:
Thanks !!! Magistraal fragment! "Ik had u nog gebeld voor een afspraak, maar u nam niet op "
.
.
.
Heb het fragment nu 3x geluisterd. Echt, geniaal
Chips klopt! Bier nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeeeej. Ik hoop het
. Er is in elk geval bier en chips
Oude werk van hem vind ik nog altijd het beste, maar ik zag laatst zijn oudejaarsconference en die vond ik eigenlijk ook best wel weer leukquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb er nog veel meer
Zit nu weer vanalles te luisteren
Oh ja, die moet ik nog kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oude werk van hem vind ik nog altijd het beste, maar ik zag laatst zijn oudejaarsconference en die vond ik eigenlijk ook best wel weer leuk.
Ik ben nu bezig met mijn laatste biertje en dan is het ook op.. (grom). Hier gewoon de standaard Lays chips (BBQ ham en Paprika).quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Chips klopt! Bier niet
AH Ambachtelijke Chips Sweet Chili
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ik nog kijkenBedankt voor de herinnering
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey, het was al gezellig, maar nu jij er bent ..
Ik heb er nog vele verschillende liggen in de koelkast. En qua chips, hier is het Lays Superchips Hot Wok Chilliquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met mijn laatste biertje en dan is het ook op.. (grom). Hier gewoon de standaard Lays chips (BBQ ham en Paprika).
Goed bezig! die is bijzonder lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb er nog vele verschillende liggen in de koelkast. En qua chips, hier is het Lays Superchips Hot Wok Chilli
Naja, als je die al 2 jaar eet, wennen je smaakpapillen welquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! die is bijzonder lekker.
Slijmbalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hey, het was al gezellig, maar nu jij er bent ..
Misschien ook maareens proberen, de AH chips heb ik zojuist weggelegd; er bleef een stukje kruid (Chili) in m'n keel hangen. Da's niet lekkerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed bezig! die is bijzonder lekker.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naja, als je die al 2 jaar eet, wennen je smaakpapillen wel
Veel bier drinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:58 schreef Steephsel het volgende:
Misschien ook maareens proberen, de AH chips heb ik zojuist weggelegd; er bleef een stukje kruid (Chili) in m'n keel hangen. Da's niet lekker
Avond !quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:59 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Hier ook al chipsLays Paprika, lekker simpel
Gadver, Cassis... Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet te drinkenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Steephsel het volgende:
[Arrogant]Ik drink geen bier[/Arrogant]
Ik drink Disaronno Cassis
Trusten Brennelquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. M'n favoriete chat/knuffelmaatje is al weg.
Truste
Trustenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Truste
Chatmaatje, dat was ik toch. En ik ben d'r nogquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Truste
Cassisquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[Arrogant]Ik drink geen bier[/Arrogant]
Ik drink Disaronno Cassis
Dan mag ze wel met mij knuffelenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Chatmaatje, dat was ik toch. En ik ben d'r nog
Ekdom's podcast? ik heb hier nog wel 3FM opstaan, maar dat zal niet lang meer duren.. Eigenlijk niet normaal de muziek die nu is te horen. Dat is ook iets wat pas is gekomen met de komst van Florent want daarvoor, onder Paul v/d Lugt, was er veel minder dance op de zaterdagavond/nacht..quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Briggy het volgende:
Ik luister geen 3FM, maar Ekdoms podcast![]()
mag ik hier dan wel posten![]()
![]()
Dan heb je nu meer met 3FM dan ikquote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Briggy het volgende:
Ik luister geen 3FM, maar Ekdoms podcast![]()
mag ik hier dan wel posten![]()
![]()
Lief liedje is datquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Brennel het volgende:
Eerst nog even deze guilty pleasure luisteren:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gadver, Cassis... Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet te drinken.
Alles wat ik erop zeg ^^quote:
Girl girl action w00h00quote:
Net Gerards IJskoude top-10 geluisterdquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom's podcast? ik heb hier nog wel 3FM opstaan, maar dat zal niet lang meer duren.. Eigenlijk niet normaal de muziek die nu is te horen. Dat is ook iets wat pas is gekomen met de komst van Florent want daarvoor, onder Paul v/d Lugt, was er veel minder dance op de zaterdagavond/nacht..
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je nu meer met 3FM dan ik
Hier mag je altijd posten
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb n hele mooie filem gezienthe curious case of Benjamin Button...download m
je kan m binnenkort in de bios zien...echt de moeite waard![]()
http://www.imdb.com/title/tt0421715/
Thanks, ga ik even checkenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Net Gerards IJskoude top-10 geluisterd![]()
zie: http://www.avro.nl/radio/(...)_media/podcast3.aspx
Heb net ook maar Fake Blood - Mars aangezet, nu volgt de snoepautomaat-mixquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik even checken. 3FM heb ik namelijk net uitgezet... Geen bal aan
.
Die clip heb ik al super vaak gezienquote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Brennel het volgende:
Oke, nog even deze luisteren voor het slapen gaan, en dan ben ik écht weg
Die mix is te foutquote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef Steephsel het volgende:
Heb net ook maar Fake Blood - Mars aangezet, nu volgt de snoepautomaat-mix
3FM zaterdagavond is echt om tequote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik even checken. 3FM heb ik namelijk net uitgezet... Geen bal aan
.
Ik ben dus ook Gerard aan het luisteren. Der Deutsche SCHALLPLATTE POTSCAZT!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
3FM zaterdagavond is echt om te![]()
![]()
Mooi moment dus om ff Gerard te luisteren
Zeker! na MGMTquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
3FM zaterdagavond is echt om te![]()
![]()
Mooi moment dus om ff Gerard te luisteren
Ik ben net begonnen aan de 'De Eenzaamheid Top 10'quote:Op zondag 11 januari 2009 00:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben dus ook Gerard aan het luisteren. Der Deutsche SCHALLPLATTE POTSCAZT!
Ik ben 'm iig nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef muisje-eliza het volgende:
heeft iemand enig idee of er een joesoepje is van vanacht met Plork die MARS (watskebeurt) zing
oke...thx..hoef ik niet verder te zoeken denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben 'm iig nog niet tegengekomen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn en de link hier willen plaatsen. Wil graag de Plorkversie zien van Mars. Dank uquote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...thx..hoef ik niet verder te zoeken denk ik
are you talking to me?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn en de link hier willen plaatsen. Wil graag de Plorkversie zien van Mars. Dank u
Ik kan ook het zo zeggen:quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
are you talking to me?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
are you talking to me?
[ afbeelding ]
Ze heeft helemaal geen link slimmerdquote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook het zo zeggen:
Heuj kut! Pleur die link van die Plork es hier op fok! En graag en snel een beetje!!!
Maarja, dat klinkt zo onaardig
ej megool ken je niet lese ofsowquote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook het zo zeggen:
Heuj kut! Pleur die link van die Plork es hier op fok! En graag en snel een beetje!!!
Maarja, dat klinkt zo onaardig
Waar heb jij die film gezien dan want bij de MustSee en Pathe (Grunn) draait 'ie nog niet. Of was het een Sneak Preview?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb n hele mooie filem gezienthe curious case of Benjamin Button...download m
je kan m binnenkort in de bios zien...echt de moeite waard![]()
http://www.imdb.com/title/tt0421715/
Naja, ik ben een man (jongenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ej megool ken je niet lese ofsow
ga zelf eens zoeken en mij het resultaat hier eens vertellen
gedownloadquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar heb jij die film gezien dan want bij de MustSee en Pathe (Grunn) draait 'ie nog niet. Of was het een Sneak Preview?
draaien ze nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:42 schreef Steephsel het volgende:
U vraagt wij draaien
oeps, geen idee of ze mars doen, tis maar 2.15- geluid = uit
Whahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gedownload
zat zomaar opeens op de puter
Shitquote:
Trusten.quote:
Volgens mij komt ie helemaal niet op UG, want die van vorige week staat er ook niet bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Trusten.![]()
![]()
Plork en de Aannemers deden ook geen volledige versie van Mars, trouwens. Alleen 'n heel klein stukje aan 't eind van 'n ander nummer. 't Duurt alleen wel erg lang voordat 't op Uitzending Gemist staat..
In het glazen huis 2007 waren ze eral, toen zei ik tegen mijzelf dat ik niet in slaap moest vallen. Wat deed ik? Juist. In het glazen huis 2008 versie, hetzelfde. En nu, in 2009 hetzelfde verhaal. Waarom treden ze dan ook altijd in de nacht opquote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Trusten.![]()
![]()
Plork en de Aannemers deden ook geen volledige versie van Mars, trouwens. Alleen 'n heel klein stukje aan 't eind van 'n ander nummer. 't Duurt alleen wel erg lang voordat 't op Uitzending Gemist staat..
Plork is te lelijk om bij daglicht te aanschouwen.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In het glazen huis 2007 waren ze eral, toen zei ik tegen mijzelf dat ik niet in slaap moest vallen. Wat deed ik? Juist. In het glazen huis 2008 versie, hetzelfde. En nu, in 2009 hetzelfde verhaal. Waarom treden ze dan ook altijd in de nacht op
Die ook niet? Dan komt 'ie denk ik ook niet meer..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie helemaal niet op UG, want die van vorige week staat er ook niet bij.
Hehehe.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork is te lelijk om bij daglicht te aanschouwen.
Vandaar dus de naam Plorkquote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork is te lelijk om bij daglicht te aanschouwen.
UitzendingGemist is volgens mij sinds begin dit jaar weer eens overgegaan op een nieuwe techniek (programma's staan nu helemaal extreem snel online), maar blijkbaar is daardoor de Freaknacht niet meer terug te kijken...quote:Op zondag 11 januari 2009 01:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die ook niet? Dan komt 'ie denk ik ook niet meer..
Plork en Aannemer 2 wel ja, Aannemer 1 en Aannemer 3 vallen best mee...quote:Op zondag 11 januari 2009 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik had dit in gedachten: dat komt door de kleding die ze dragen. Dat kan niemand verdragen bij daglicht.
Netjesquote:Op zondag 11 januari 2009 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
UitzendingGemist is volgens mij sinds begin dit jaar weer eens overgegaan op een nieuwe techniek (programma's staan nu helemaal extreem snel online), maar blijkbaar is daardoor de Freaknacht niet meer terug te kijken...
Maar... ik neem het standaard op, en ben op dit moment bezig om er fragmenten van te knippen en op YouTube te gooien. Alle 5 de nummers van Plork en de Aannemers, en de 'lapdance' van Ancilla en Plork.
't Meest irritante van videobewerking is echter het wachten totdat de video gerenderd is. Ik ben nu pas bij de tweede...quote:
Ik heb geen idee wat ze daar aan 't doen zijn, maar ik weet wel dat er meerdere programma's zijn waarvan sommige afleveringen "opeens" niet meer terug te vinden zijn, terwijl ze er dus eerst wel tussen stonden.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
UitzendingGemist is volgens mij sinds begin dit jaar weer eens overgegaan op een nieuwe techniek (programma's staan nu helemaal extreem snel online), maar blijkbaar is daardoor de Freaknacht niet meer terug te kijken...
Puik werk. Once again.quote:Maar... ik neem het standaard op, en ben op dit moment bezig om er fragmenten van te knippen en op YouTube te gooien. Alle 5 de nummers van Plork en de Aannemers, en de 'lapdance' van Ancilla en Plork.
Hehehe.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork en Aannemer 2 wel ja, Aannemer 1 en Aannemer 3 vallen best mee...
Ach, ik ken het, renderen. Uren wachten op een filmpje, om alleen al te kijken of ik de goede namen heb ingetyptquote:Op zondag 11 januari 2009 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Meest irritante van videobewerking is echter het wachten totdat de video gerenderd is. Ik ben nu pas bij de tweede...
Maar ach, shit happens.
Mwah... zo erg is het ook weer niet. Het is bij mij ongeveer 5 minuten wachten op een filmpje van 2 minuten (MPEG4 H.264).quote:Op zondag 11 januari 2009 01:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, ik ken het, renderen. Uren wachten op een filmpje, om alleen al te kijken of ik de goede namen heb ingetypt
Naja, figuurlijk danquote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... zo erg is het ook weer niet. Het is bij mij ongeveer 5 minuten wachten op een filmpje van 2 minuten (MPEG4 H.264).
Trustequote:Op zondag 11 januari 2009 02:30 schreef Sirolf het volgende:
Upload gestart, ze staan zometeen op http://nl.youtube.com/florisd
Ik ga nu maar eens richting bed. Wilde eigenlijk al ruim een uur geleden...
Truste!
[edit]
Jewel - Standing Still @ KX! Mooi naar-bed-ga liedje.
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dus je had vijf kansen op 'n trio, en ook dat is niet gelukt?
Dan loop je dus een week achter, want het was vorige week de MH op 3FM...quote:Op zondag 11 januari 2009 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn megahit op dit moment: Bertolf - Another Day
Ik dacht eerst dat ik Michael Bublé hoorde zingen, echt geweldig.
Dan geef ik jouw stukje gebak wel aan iemand andersquote:Op zondag 11 januari 2009 10:57 schreef Cee het volgende:
'Lloooooo!
Over een uurtje ga ik schaatsen. Mocht ik vandaag niet meer posten, dan moet je dus even ijsduikers regelen of wat ziekenhuizen afbellen.
Thanksquote:
Vervelendquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb me trouwens vaag gedroomd, ik werd wakker gemaakt door Veenstra Veenstra in het Glazen Huis terwijl Gerard Ekdom naast me lag
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb me trouwens vaag gedroomd, ik werd wakker gemaakt door Veenstra Veenstra in het Glazen Huis terwijl Gerard Ekdom naast me lag
Niet eens Rudyquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks
Yup ik ben jarig, bedankt iedereen voor de felicitatiesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef Cee het volgende:
TheVulture, waarom feliciteren ze je? GEFELICITEERD! Ben je jarig? Zo ja, GEFELICITEERD! Zo nee, GEFELICITEERD met het andere wat je vandaag wil vieren.![]()
![]()
Oh wacht, vandaar dat gebak! Ik snap 'm.
Oké nu ben ik echt weg anders ben ik te laat.
dan was het een hele andere droom gewordenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik ben jarig, bedankt iedereen voor de felicitaties
Hou opquote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan was het een hele andere droom geworden
Ik snap 't ook niet. En al helemaal niet waarom dat een 'gezamenlijke actie van de publieke en commerciële omroepen' is.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind die reclame stom over dat mensen "bijna" wat geven waardoor iemad bijna...nogsteeds leeft.
Cool ! veel plezierquote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier ook
kga zo schaatsen.....
Helaas gemist, maar ik ben het er wel heel erg mee eens. Véél te weinig te horen op 3!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey! Hey! Hey!
Room Eleven wordt veeeeel te weinig gedraaid.
De actie is bijna geslaagdquote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet. En al helemaal niet waarom dat een 'gezamenlijke actie van de publieke en commerciële omroepen' is.
GMTA:quote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef -Hans- het volgende:
Damn... die gast heeft toch echt wel andere platen gemaakt dan alleen I'm Yours...
quote:RoelJewel Kan iemand bij 3FM gaan uitleggen dat Jason Mraz meer dan één plaat heeft gemaakt? Dat I'm Yours komt me echt de keel uit. half a minute ago from web
Denk dat ze wel uitgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek! ben benieuwd of er dit keer eens niet voor het geld wordt gekozen.
Ze klinkt ook wel leuk moet ik zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:45 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Denk dat ze wel uitgaan.Ze zijn wel close geloof ik
Ze klinkt een beetje teveel hihihihiquote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze klinkt ook wel leuk moet ik zeggen. De Chiefs
![]()
Beetje irritant maar volgens mij is ze ook niet heel erg oud. Althans zo komt ze overquote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ze klinkt een beetje teveel hihihihi
Ik zou t niet doenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje irritant maar volgens mij is ze ook niet heel erg oud. Althans zo komt ze over.
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Steephsel het volgende:
Ik zou t niet doenPuur door dat gegiechel (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |