Ah, okquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kwestie van creatief omgaan met de link.
De datum handmatig veranderen dus.
Dit is geen operettequote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is die zo van de operette ?
Nu vindt-ie je nog leuker!quote:
Hahahahaha, je kan 't ook overdrijven he Djurrequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
die fotos lijken wel of je aan skating on ice mee deed zo sierlijk
Elk excuus voor drinken is okequote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, naar soort van nieuwjaarsborrel met vrienden.
.
Heb even gemist wat is er met je vader gebeurd ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:20 schreef Treezz het volgende:
hoii
ik moet het even kwijt, ook al ken jullie amper enz,,
ze wete niet wat m'n pa heeft
Idd, wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb even gemist wat is er met je vader gebeurd ?
Rap Das Armasquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
Hey, terug van werken.
Ik heb de hele tijd al dat Braziliaanse, geweren liedje in mn kop. Prapapapapapapaaa.. zoiets, maar dan in mn kop. Erg irri!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:25 schreef 3FMaster het volgende:
Hey, terug van werken.
Ik heb de hele tijd al dat Braziliaanse, geweren liedje in mn kop. Prapapapapapapaaa.. zoiets, maar dan in mn kop. Erg irri!
Vegan Streaker?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
Winnaar TV Moment van het jaarPaul de Leeuw
Nee, die stond er niet bij. Gek eigenlijk. Maar met Ita, de met down Syndroom (Zelf noemde ze het upsyndroomquote:
Een nieuwe aflevering van QI is vanavond ook te zien op BBC TWO. Stuk-ken beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:04 schreef 3FMaster het volgende:
Ga nu overigens QI kijken op Ned 1. Prachtig programma!
Hebben wij niet, dacht ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Een nieuwe aflevering van QI is vanavond ook te zien op BBC TWO. Stuk-ken beter.
Digitenne ?quote:
Digitale TV van Ziggo, maar wel het standaardpakket. Zelfs geen Nederland 4, ik dacht dat die er ook bij zou zitten, maar niet dus.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Digitenne ?
Zo ja direct iets anders zoeken als dat kan.
Digitenne
Hey Hansquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef -Hans- het volgende:
Avond. Ik heb een tijd op de bank gezeten om bij te komen van een heftige basketbalavond. Na overtime verloren van Amsterdam in een prachtige en intense wedstrijd. Ik ben dan wel supporter maar ik ben echt kapot. Deze wedstrijd had weer alles wat de sport zo mooi maakt. Bijna 3300 supporters die op de banken stonden. Thialf kan jaloers zijn op het moment dat iedereen van links naar rechts bewoog terwijl er luid werd gezongen. Kippenvel moment! Als we compleet waren geweest dan hadden we Amsterdam kunnen verslaan... Naja, in elk geval was het een leuke basketbalavond.
Nu nog even een stukje Weekend DNA luisteren.
En gewonnen met Tennis, Bowlen, Boksen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Wiehhhhhhhhhh, onze Wii is er!
Net al helemaal blij Wii sports gespeeld
Gejat van Youp van 't Hek dusquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef -Hans- het volgende:
Annemieke: "lepeltje of roeren met je lul" wtf![]()
Overlopertquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:49 schreef Brennel het volgende:
Ik begin dit héél ergens ver weg héél stiekem enigszins een héél erg klein beetje leuk te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |