Erica terpstra - 40 Kiloquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Haha, deze had ik nog niet gezien..
Meesterlijk![]()
En dan Robert aankijken en weer in de lach schietenquote:
Oef, aanstekelijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Meesterlijk![]()
Tjah, niet leuk voor ons, maar wel een goede stunt. 2 keer je plaat uitbrengen. De 1ste keer was 'et toch ook nog wel een aardig hitje.quote:
Was ik al helemaal vergeten dat die plaat opnieuw was uitgebracht, maar het was wel een goede gok want het heeft goed uitgepaktquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Tjah, niet leuk voor ons, maar wel een goede stunt. 2 keer je plaat uitbrengen. De 1ste keer was 'et toch ook nog wel een aardig hitje.
Dat deed ze vroeger toch ook alquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Die Beyonce maakt me toch een kutplaten tegenwoordig he
Het is echt niet normaal gewoon... geschreeuw, irritante geluidjes en een hoop gezeik in haar platen. Tijd om snel zwanger te worden en dan afzwaaienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef TheVulture het volgende:
Die Beyonce maakt me toch een kutplaten tegenwoordig he
MIddagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef Urquhart het volgende:
Goedemiddag allen
En direct The Killers erop
Lol, gewoon in winkel foto makenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff boodschappen wezen doen. En wat denk je?
Juist:
[ afbeelding ]
Mars!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ff boodschappen wezen doen. En wat denk je?
Juist:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Meesterlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |