quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef -Hans- het volgende:
Haha, deze had ik nog niet gezien..
Meesterlijk![]()
quote:Gerard Ekdom pulls a Brandsteder @ 40 sec! Briljant!
De stream die ik in iTunes gebruik doet 't hier nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:34 schreef Joncho het volgende:
Doet de stream bij jullie ook k*t? Of ligt t weer aan mijn UPCverbinding?
In Destiny's Child en die eerste soloplaten vond ik haar nogquote:
Die hele plaat staat volgens mij nog niet in de top 50quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef Urquhart het volgende:
Komt Mars nog voorbij zometeen? Of staat die niet zo hoog in de Top 50?
Milow wel denk ik zoquote:
Oja, die is ook nog niet geweest. Zal dat wel de nieuwe nummer 1 zijn..quote:
Jordyquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, die is ook nog niet geweest. Zal dat wel de nieuwe nummer 1 zijn..
Jordy volgende week op P1.
1e keer gemist gelukkig, maar geen fijn moment om mee thuis te komenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:18 schreef TheVulture het volgende:
Is dit nu voor de tweede keer in 20 minuten Milow
Ik dacht al wat is dat voor een herrie!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Hmmmm, erwtensoep staat te pruttelen
Hihi, cool, goeie plaats gevonden om te schaatsen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef Cee het volgende:
Net voor het eten onder een fleecedekentje nog wat liggen suffen op de bank en dan blijf je gewoon suf.
Morgen weer wat actiever want dan ga ik schaatsen, ik heb ze vandaag laten slijpen. Nu zal ik als een SPEER gaan mensen, let maar op, I'm coming at you and I will eat your cook and soapie.
Ik zat meer aan DIE LUCHT te denkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht al wat is dat voor een herrie!
Dat komt pas laterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zat meer aan DIE LUCHT te denken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:10 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hihi, cool, goeie plaats gevonden om te schaatsen?
Audio is gewoon te vinden op de GIEL-terugluisterlinks. Video heb ik staan, behalve van maandag 5 en donderdag 8 januari (per ongeluk wegggegooid bij een opruiming van m'n stream-bestanden...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Hey
Sirolf, heb jij de Morning EM's van deze week als audio online staan?![]()
Ik heb hier warme chocomelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Is hier koek en zopie te krijgen ?
Waar dan? Via giel.vara.nl nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:25 schreef Sirolf het volgende:
Audio is gewoon te vinden op de GIEL-terugluisterlinks.
Volgens mij maakt het niet uit als het geen maar lekker gerookt is, maakt het niet uit of het nou vlees of vega isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef Jannekje7 het volgende:
Woehahahahaha!
Mijn vriendje had erwtensoep gemaakt met vega rookworst en het was lékker!
Zelfs de ratjes en de kat vinden het lekker
Dat vond Poekie ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit als het geen maar lekker gerookt is, maakt het niet uit of het nou vlees of vega is
Neh, ik hou niet zo van (Engelse) drop, sorry.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb hier alleen engelse drop liggen ruilen/delen ?
Mijn vriendje vindt jou nou aardigquote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Mijn vriendje vindt jou nou aardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |