Gadver, Cassis... Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet te drinkenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Steephsel het volgende:
[Arrogant]Ik drink geen bier[/Arrogant]
Ik drink Disaronno Cassis
Trusten Brennelquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen. M'n favoriete chat/knuffelmaatje is al weg.
Truste
Trustenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Truste
Chatmaatje, dat was ik toch. En ik ben d'r nogquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Brennel het volgende:
Truste
Cassisquote:Op zondag 11 januari 2009 00:01 schreef Steephsel het volgende:
[..]
[Arrogant]Ik drink geen bier[/Arrogant]
Ik drink Disaronno Cassis
Dan mag ze wel met mij knuffelenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Chatmaatje, dat was ik toch. En ik ben d'r nog
Ekdom's podcast? ik heb hier nog wel 3FM opstaan, maar dat zal niet lang meer duren.. Eigenlijk niet normaal de muziek die nu is te horen. Dat is ook iets wat pas is gekomen met de komst van Florent want daarvoor, onder Paul v/d Lugt, was er veel minder dance op de zaterdagavond/nacht..quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Briggy het volgende:
Ik luister geen 3FM, maar Ekdoms podcast![]()
mag ik hier dan wel posten![]()
![]()
Dan heb je nu meer met 3FM dan ikquote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef Briggy het volgende:
Ik luister geen 3FM, maar Ekdoms podcast![]()
mag ik hier dan wel posten![]()
![]()
Lief liedje is datquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Brennel het volgende:
Eerst nog even deze guilty pleasure luisteren:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gadver, Cassis... Sorry, maar dat vind ik eerlijk gezegd niet te drinken.
Alles wat ik erop zeg ^^quote:
Girl girl action w00h00quote:
Net Gerards IJskoude top-10 geluisterdquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ekdom's podcast? ik heb hier nog wel 3FM opstaan, maar dat zal niet lang meer duren.. Eigenlijk niet normaal de muziek die nu is te horen. Dat is ook iets wat pas is gekomen met de komst van Florent want daarvoor, onder Paul v/d Lugt, was er veel minder dance op de zaterdagavond/nacht..
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan heb je nu meer met 3FM dan ik
Hier mag je altijd posten
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb n hele mooie filem gezienthe curious case of Benjamin Button...download m
je kan m binnenkort in de bios zien...echt de moeite waard![]()
http://www.imdb.com/title/tt0421715/
Thanks, ga ik even checkenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef Briggy het volgende:
[..]
Net Gerards IJskoude top-10 geluisterd![]()
zie: http://www.avro.nl/radio/(...)_media/podcast3.aspx
Heb net ook maar Fake Blood - Mars aangezet, nu volgt de snoepautomaat-mixquote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik even checken. 3FM heb ik namelijk net uitgezet... Geen bal aan
.
Die clip heb ik al super vaak gezienquote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef Brennel het volgende:
Oke, nog even deze luisteren voor het slapen gaan, en dan ben ik écht weg
Die mix is te foutquote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef Steephsel het volgende:
Heb net ook maar Fake Blood - Mars aangezet, nu volgt de snoepautomaat-mix
3FM zaterdagavond is echt om tequote:Op zondag 11 januari 2009 00:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, ga ik even checken. 3FM heb ik namelijk net uitgezet... Geen bal aan
.
Ik ben dus ook Gerard aan het luisteren. Der Deutsche SCHALLPLATTE POTSCAZT!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
3FM zaterdagavond is echt om te![]()
![]()
Mooi moment dus om ff Gerard te luisteren
Zeker! na MGMTquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Briggy het volgende:
[..]
3FM zaterdagavond is echt om te![]()
![]()
Mooi moment dus om ff Gerard te luisteren
Ik ben net begonnen aan de 'De Eenzaamheid Top 10'quote:Op zondag 11 januari 2009 00:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ben dus ook Gerard aan het luisteren. Der Deutsche SCHALLPLATTE POTSCAZT!
Ik ben 'm iig nog niet tegengekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef muisje-eliza het volgende:
heeft iemand enig idee of er een joesoepje is van vanacht met Plork die MARS (watskebeurt) zing
oke...thx..hoef ik niet verder te zoeken denk ikquote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben 'm iig nog niet tegengekomen.
Zou u zo vriendelijk willen zijn en de link hier willen plaatsen. Wil graag de Plorkversie zien van Mars. Dank uquote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...thx..hoef ik niet verder te zoeken denk ik
are you talking to me?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zou u zo vriendelijk willen zijn en de link hier willen plaatsen. Wil graag de Plorkversie zien van Mars. Dank u
Ik kan ook het zo zeggen:quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
are you talking to me?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
are you talking to me?
[ afbeelding ]
Ze heeft helemaal geen link slimmerdquote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook het zo zeggen:
Heuj kut! Pleur die link van die Plork es hier op fok! En graag en snel een beetje!!!
Maarja, dat klinkt zo onaardig
ej megool ken je niet lese ofsowquote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik kan ook het zo zeggen:
Heuj kut! Pleur die link van die Plork es hier op fok! En graag en snel een beetje!!!
Maarja, dat klinkt zo onaardig
Waar heb jij die film gezien dan want bij de MustSee en Pathe (Grunn) draait 'ie nog niet. Of was het een Sneak Preview?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef muisje-eliza het volgende:
ik heb n hele mooie filem gezienthe curious case of Benjamin Button...download m
je kan m binnenkort in de bios zien...echt de moeite waard![]()
http://www.imdb.com/title/tt0421715/
Naja, ik ben een man (jongenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ej megool ken je niet lese ofsow
ga zelf eens zoeken en mij het resultaat hier eens vertellen
gedownloadquote:Op zondag 11 januari 2009 00:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar heb jij die film gezien dan want bij de MustSee en Pathe (Grunn) draait 'ie nog niet. Of was het een Sneak Preview?
draaien ze nietquote:Op zondag 11 januari 2009 00:42 schreef Steephsel het volgende:
U vraagt wij draaien
oeps, geen idee of ze mars doen, tis maar 2.15- geluid = uit
Whahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gedownload
zat zomaar opeens op de puter
Shitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |