Whahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gedownload
zat zomaar opeens op de puter
Shitquote:
Trusten.quote:
Volgens mij komt ie helemaal niet op UG, want die van vorige week staat er ook niet bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Trusten.![]()
![]()
Plork en de Aannemers deden ook geen volledige versie van Mars, trouwens. Alleen 'n heel klein stukje aan 't eind van 'n ander nummer. 't Duurt alleen wel erg lang voordat 't op Uitzending Gemist staat..
In het glazen huis 2007 waren ze eral, toen zei ik tegen mijzelf dat ik niet in slaap moest vallen. Wat deed ik? Juist. In het glazen huis 2008 versie, hetzelfde. En nu, in 2009 hetzelfde verhaal. Waarom treden ze dan ook altijd in de nacht opquote:Op zondag 11 januari 2009 01:00 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Trusten.![]()
![]()
Plork en de Aannemers deden ook geen volledige versie van Mars, trouwens. Alleen 'n heel klein stukje aan 't eind van 'n ander nummer. 't Duurt alleen wel erg lang voordat 't op Uitzending Gemist staat..
Plork is te lelijk om bij daglicht te aanschouwen.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In het glazen huis 2007 waren ze eral, toen zei ik tegen mijzelf dat ik niet in slaap moest vallen. Wat deed ik? Juist. In het glazen huis 2008 versie, hetzelfde. En nu, in 2009 hetzelfde verhaal. Waarom treden ze dan ook altijd in de nacht op
Die ook niet? Dan komt 'ie denk ik ook niet meer..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgens mij komt ie helemaal niet op UG, want die van vorige week staat er ook niet bij.
Hehehe.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork is te lelijk om bij daglicht te aanschouwen.
Vandaar dus de naam Plorkquote:Op zondag 11 januari 2009 01:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork is te lelijk om bij daglicht te aanschouwen.
UitzendingGemist is volgens mij sinds begin dit jaar weer eens overgegaan op een nieuwe techniek (programma's staan nu helemaal extreem snel online), maar blijkbaar is daardoor de Freaknacht niet meer terug te kijken...quote:Op zondag 11 januari 2009 01:28 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Die ook niet? Dan komt 'ie denk ik ook niet meer..
Plork en Aannemer 2 wel ja, Aannemer 1 en Aannemer 3 vallen best mee...quote:Op zondag 11 januari 2009 01:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik had dit in gedachten: dat komt door de kleding die ze dragen. Dat kan niemand verdragen bij daglicht.
Netjesquote:Op zondag 11 januari 2009 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
UitzendingGemist is volgens mij sinds begin dit jaar weer eens overgegaan op een nieuwe techniek (programma's staan nu helemaal extreem snel online), maar blijkbaar is daardoor de Freaknacht niet meer terug te kijken...
Maar... ik neem het standaard op, en ben op dit moment bezig om er fragmenten van te knippen en op YouTube te gooien. Alle 5 de nummers van Plork en de Aannemers, en de 'lapdance' van Ancilla en Plork.
't Meest irritante van videobewerking is echter het wachten totdat de video gerenderd is. Ik ben nu pas bij de tweede...quote:
Ik heb geen idee wat ze daar aan 't doen zijn, maar ik weet wel dat er meerdere programma's zijn waarvan sommige afleveringen "opeens" niet meer terug te vinden zijn, terwijl ze er dus eerst wel tussen stonden.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
UitzendingGemist is volgens mij sinds begin dit jaar weer eens overgegaan op een nieuwe techniek (programma's staan nu helemaal extreem snel online), maar blijkbaar is daardoor de Freaknacht niet meer terug te kijken...
Puik werk. Once again.quote:Maar... ik neem het standaard op, en ben op dit moment bezig om er fragmenten van te knippen en op YouTube te gooien. Alle 5 de nummers van Plork en de Aannemers, en de 'lapdance' van Ancilla en Plork.
Hehehe.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Plork en Aannemer 2 wel ja, Aannemer 1 en Aannemer 3 vallen best mee...
Ach, ik ken het, renderen. Uren wachten op een filmpje, om alleen al te kijken of ik de goede namen heb ingetyptquote:Op zondag 11 januari 2009 01:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Meest irritante van videobewerking is echter het wachten totdat de video gerenderd is. Ik ben nu pas bij de tweede...
Maar ach, shit happens.
Mwah... zo erg is het ook weer niet. Het is bij mij ongeveer 5 minuten wachten op een filmpje van 2 minuten (MPEG4 H.264).quote:Op zondag 11 januari 2009 01:53 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, ik ken het, renderen. Uren wachten op een filmpje, om alleen al te kijken of ik de goede namen heb ingetypt
Naja, figuurlijk danquote:Op zondag 11 januari 2009 01:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mwah... zo erg is het ook weer niet. Het is bij mij ongeveer 5 minuten wachten op een filmpje van 2 minuten (MPEG4 H.264).
Trustequote:Op zondag 11 januari 2009 02:30 schreef Sirolf het volgende:
Upload gestart, ze staan zometeen op http://nl.youtube.com/florisd
Ik ga nu maar eens richting bed. Wilde eigenlijk al ruim een uur geleden...
Truste!
[edit]
Jewel - Standing Still @ KX! Mooi naar-bed-ga liedje.
quote:Op zondag 11 januari 2009 03:08 schreef DiedjeeJ het volgende:
Dus je had vijf kansen op 'n trio, en ook dat is niet gelukt?
Dan loop je dus een week achter, want het was vorige week de MH op 3FM...quote:Op zondag 11 januari 2009 03:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Mijn megahit op dit moment: Bertolf - Another Day
Ik dacht eerst dat ik Michael Bublé hoorde zingen, echt geweldig.
Dan geef ik jouw stukje gebak wel aan iemand andersquote:Op zondag 11 januari 2009 10:57 schreef Cee het volgende:
'Lloooooo!
Over een uurtje ga ik schaatsen. Mocht ik vandaag niet meer posten, dan moet je dus even ijsduikers regelen of wat ziekenhuizen afbellen.
Thanksquote:
Vervelendquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb me trouwens vaag gedroomd, ik werd wakker gemaakt door Veenstra Veenstra in het Glazen Huis terwijl Gerard Ekdom naast me lag
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks
Ik heb me trouwens vaag gedroomd, ik werd wakker gemaakt door Veenstra Veenstra in het Glazen Huis terwijl Gerard Ekdom naast me lag
Niet eens Rudyquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Thanks
Yup ik ben jarig, bedankt iedereen voor de felicitatiesquote:Op zondag 11 januari 2009 11:30 schreef Cee het volgende:
TheVulture, waarom feliciteren ze je? GEFELICITEERD! Ben je jarig? Zo ja, GEFELICITEERD! Zo nee, GEFELICITEERD met het andere wat je vandaag wil vieren.![]()
![]()
Oh wacht, vandaar dat gebak! Ik snap 'm.
Oké nu ben ik echt weg anders ben ik te laat.
dan was het een hele andere droom gewordenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup ik ben jarig, bedankt iedereen voor de felicitaties
Hou opquote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan was het een hele andere droom geworden
Ik snap 't ook niet. En al helemaal niet waarom dat een 'gezamenlijke actie van de publieke en commerciële omroepen' is.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:04 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind die reclame stom over dat mensen "bijna" wat geven waardoor iemad bijna...nogsteeds leeft.
Cool ! veel plezierquote:Op zondag 11 januari 2009 11:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hier ook
kga zo schaatsen.....
Helaas gemist, maar ik ben het er wel heel erg mee eens. Véél te weinig te horen op 3!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey! Hey! Hey!
Room Eleven wordt veeeeel te weinig gedraaid.
De actie is bijna geslaagdquote:Op zondag 11 januari 2009 12:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik snap 't ook niet. En al helemaal niet waarom dat een 'gezamenlijke actie van de publieke en commerciële omroepen' is.
GMTA:quote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef -Hans- het volgende:
Damn... die gast heeft toch echt wel andere platen gemaakt dan alleen I'm Yours...
quote:RoelJewel Kan iemand bij 3FM gaan uitleggen dat Jason Mraz meer dan één plaat heeft gemaakt? Dat I'm Yours komt me echt de keel uit. half a minute ago from web
Denk dat ze wel uitgaan.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Te gek! ben benieuwd of er dit keer eens niet voor het geld wordt gekozen.
Ze klinkt ook wel leuk moet ik zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:45 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Denk dat ze wel uitgaan.Ze zijn wel close geloof ik
Ze klinkt een beetje teveel hihihihiquote:Op zondag 11 januari 2009 12:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze klinkt ook wel leuk moet ik zeggen. De Chiefs
![]()
Beetje irritant maar volgens mij is ze ook niet heel erg oud. Althans zo komt ze overquote:Op zondag 11 januari 2009 12:47 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Ze klinkt een beetje teveel hihihihi
Ik zou t niet doenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beetje irritant maar volgens mij is ze ook niet heel erg oud. Althans zo komt ze over.
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Steephsel het volgende:
Ik zou t niet doenPuur door dat gegiechel (?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |