Wilde eigenlijk Annemieke typen want zij deed de vorige keer de show, maar het is inderdaad Paulquote:Op zondag 11 januari 2009 17:57 schreef 3FMaster het volgende:
Paul dadelijk met Bring it on?!
Ik zocht hem ook al bij Jason Mraz....quote:Op zondag 11 januari 2009 18:13 schreef -Hans- het volgende:
Alain Clark... jammer dat Roel er niet is.
Hahaha, ja toen zat ik eigenlijk ook op zijn reactie te wachtenquote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zocht hem ook al bij Jason Mraz....
Ik las het op de twitter inderdaad,quote:Op zondag 11 januari 2009 18:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hahaha, ja toen zat ik eigenlijk ook op zijn reactie te wachten. Roel is bij de verjaardag van zijn zusje, vandaar..
Of de eerste verschijnselen van een komende griep/verkoudheid? Het schijnt weer rond te gaan al heb ik er zelf nog weinig van gemerkt. Beterschap!quote:Op zondag 11 januari 2009 18:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik las het op de twitter inderdaad,
Ik heb kou gevat en teveel gedronken gisteren denk ik. Heb een beetje last van de keel...
Ik denk dat er toch zo'n 40 man is geweest. En het was erg gezellig en erg half 5 geworden...quote:Op zondag 11 januari 2009 18:27 schreef muisje-eliza het volgende:
LL hoe was je feestje? waren er veel mensen? ik vond het jammer dat ik niet kon!
Welke dag ben je nou weg-weg? ga je eigenlijk vliegen?
niet kunnen schaatsen is onzin, je kan ook dubbele ijzers nemenquote:Op zondag 11 januari 2009 19:14 schreef MarijeH het volgende:Net even op de loopband geweest. Ik kan helaas niet schaatsen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:23 schreef drummerdude het volgende:
Hey![]()
Ik wil morgen ook een naamtopic
Congrats trouwens, TheVulture
We vergeten je niet hoor , we zijn nog met iets ludieks bezigquote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat er toch zo'n 40 man is geweest. En het was erg gezellig en erg half 5 geworden...
Ik vertrek donderdag!
ja !quote:Op zondag 11 januari 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoor ik nu paul rabbering ?
Zekers, ik vind dit ook een stuk beter zo. Vorige keer was het Annemieke en dat was eigenlijk ook al een stuk beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet geheel vervelend , met dan die stomme muts horen
Het erge is dat het geen grapje was maar dat ik letterlijk dacht: "Is dit MGMT? Nee dat kan niet, dan kende ik hem wel."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |