Volgende maandquote:Op zondag 11 januari 2009 12:48 schreef 3FMaster het volgende:
Klinkt leuk, de niewe Kaiser Chiefs
Volgende week MH?
Dat gaat volgens mij ook wel wat wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:55 schreef Steephsel het volgende:
Ik dacht nog Hans gooit 'm zo dichtGoed gedaan
Leuk stel wel denk ik
TheVulture jarig? Gefeliciteerd
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:57 schreef Brennel het volgende:![]()
Every day I work on the railroaaaaaaaad
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat doe jij dan nog hier , je moet feesten en zuipen bij haar
Mijn broertje is dinsdag jarig, ga er toch echt niet op bezoek. het is zo ver weg Dubai.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Nah, dat valt wel mee
. In de loop van de middag die kant op
.
Wel een goed excuus om die kant op te gaanquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn broertje is dinsdag jarig, ga er toch echt niet op bezoek. het is zo ver weg Dubai.
en Mart Smeetsquote:
Komt vrijdag weer terugquote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wel een goed excuus om die kant op te gaan. Als ie daar zit, kan ie ook wel ff je reisje betalen
.
Zonde. Eén groot pretpark daar.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn broertje is dinsdag jarig, ga er toch echt niet op bezoek. het is zo ver weg Dubai.
quote:
Guis is tofquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Psst. Guis zit z'n best te doen op het webcamsetje en wil erkenning
Zou het totaal niet erg vindenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Guis is tof
Is het niet iets dat hij gewoon door de weeks van 4 tot 6 gaat zitten?
Heb de cam pas net opgestartquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef afzuigkapfilter het volgende:
Psst. Guis zit z'n best te doen op het webcamsetje en wil erkenning
Amenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef -Hans- het volgende:Ulysses
Damn, dit zou een meer dan goede 3FM Megahit kandidaat zijn, imo.
Rudy zal binnenkort een streep doorheen gaan, of een andere omroep moet Rudy in dienst nemenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Amen
En Guis is inderdaad
Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten, ik gun Roosmarijn, Rudy en Guis veel meer airtime dan ze nu krijgen
Nee Llink redt het welquote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Rudy zal binnenkort een streep doorheen gaan, of een andere omroep moet Rudy in dienst nemen.
Llink zal eruit vliegen denk ik.
Van mij mogen die namen die je noemt ook wel wat meer air-time krijgen, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik Roos niet een heel erg toffe radiostem vind hebben. Verder wel een toffe chick.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef TheVulture het volgende:
Amen
En Guis is inderdaad
Jammer dat er maar 24 uur in een dag zitten, ik gun Roosmarijn, Rudy en Guis veel meer airtime dan ze nu krijgen
Dat dacht ik eigenlijk ookquote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef borisz het volgende:
Ik dacht dat Florent minder urban meuk op 3 wilde.
Ik denk dat Llink het wel redt... Ik hoop het ook dat Llink het redt, want ze maken best leuke programma'squote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Rudy zal binnenkort een streep doorheen gaan, of een andere omroep moet Rudy in dienst nemen.
Llink zal eruit vliegen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |