Die heeft inderdaad wel wat meer posts en een wat neutralere TT ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:27 schreef denthemen het volgende:
[FAQ & FB #84] Het wordt tijd dat de competitie weer begint.
Proest ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heeft inderdaad wel wat meer posts en een wat neutralere TT ook.
Je moet eens niet zo in groepen denken joh, gaat nergens over.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:59 schreef denthemen het volgende:
jullie groep
Ik weet hoe yvonne over dit denkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel jammer trouwens dat Yvonne d'r mening niet gaf, ik weet hoe zij over SC's denkt.
Die is ook veel meer een hard-liner dan die softies die het hebben teruggedraaid.
Zolang jullie geen verandering willen van hools en ons pubers noemen, zijn jullie voor mij een groepquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je moet eens niet zo in groepen denken joh, gaat nergens over.
Jullie? Wie is jullie? Heb je mij al ergens het woord pubers zien gebruiken?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zolang jullie geen verandering willen van hools en ons pubers noemen, zijn jullie voor mij een groep
Ja, ik ook. Daarom had ik het graag voorbij zien komen.quote:
Nee joh, volgens Da_Sandman zie ik spokenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Wel erg raar dat sjimz zoiets denkt inderdaad.
Zo, netjes gewacht tot ik online benquote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee joh, volgens Da_Sandman zie ik spoken
Ik kom net zelf ook terug maar ik ben blij dat je dat denktquote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo, netjes gewacht tot ik online ben.
Uiteraard. Jij gaat nu ineens mij zoeken, nou hier ben ik hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 00:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik kom net zelf ook terug maar ik ben blij dat je dat denkt
Reageer eens inhoudelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 00:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zo, netjes gewacht tot ik online ben.
hehehquote:Op zondag 11 januari 2009 00:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volg de rest van je inteeltgroepje en laat jezelf bannen opa.
Je bent nog geen mod, nog even wachtenquote:
Heeft niks met wel of geen mod te maken, ik wil wel eens weten hoe het echt zit en dat je niet met zo'n domme opmerking komtquote:Op zondag 11 januari 2009 00:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je bent nog geen mod, nog even wachten.
Hoe wat zit, precies?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niks met wel of geen mod te maken, ik wil wel eens weten hoe het echt zit en dat je niet met zo'n domme opmerking komt
De opmerking die BS quote zegt genoeg over Da_Sandman.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niks met wel of geen mod te maken, ik wil wel eens weten hoe het echt zit en dat je niet met zo'n domme opmerking komt
Dat jij geen mod meer bent zegt alles over jouquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
De opmerking die BS quote zegt genoeg over Da_Sandman.
Klopt.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij geen mod meer bent zegt alles over jou.
Die opmerking dat je wat tegen Sjimz hebt, en opeens toch niet meerquote:
Was mijn doel niet hoor. Dat bedoel ik met je ziet spookjes.quote:
meneertje, dat vind ik nogal een beetje een denigrerende toon.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Was mijn doel niet hoor. Dat bedoel ik met je ziet spookjes.
Voor den, het gaat je eigenlijk niet zo veel aan hoor, maar Sjimz is eens niet zo aardig tegen mij geweest, zelfs ronduit naar toen hij mod was. Daar was ik het niet zo mee eens, want een mod hoort zich niet zo te gedragen. Dan heb ik wat tegen de mod sjimz, ja. Niet tegen de user hoor, maar dat maakt meneertje er zelf van.
Je leert daarom wel eens even snel zeg! Nog geheel foutloos ook!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
meneertje, dat vind ik nogal een beetje een denigrerende toon.
Ik wil het wel toelichten hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:54 schreef Prosac het volgende:
daggla.. Ik snap dat het lijkt alsof sjimz heel snel de handdoek gooit. Maar neem van mij aan dat het niet zo is. Het is verder niet aan mij om daar over uit te wijden.
hij ziet het idd maar als internet, hij wilt gewoon simpel genieten van VBL..quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan zeggen ze tegen de HOOLS users dat ze het internet zo aantrekken, "het is maar internet".
Ik word wel even twee keer genoemd in die post van sjim.
Wat maakt ie zich dan zo drukquote:Op zondag 11 januari 2009 00:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
hij ziet het idd maar als internet, hij wilt gewoon simpel genieten van VBL..
Sorry dat ik het beste met VBL voor had.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan zeggen ze tegen de HOOLS users dat ze het internet zo aantrekken, "het is maar internet".
Ik word wel even twee keer genoemd in die post van sjim.
Jij maakte je toch ook zo druk toen je je gepasseerd voelde dat we je niet vroegen om de nieuwe mod te worden?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat maakt ie zich dan zo druk.
Tevreden met mijn beknopte uitleg trouwens?
Luister sjimz. Jij bent in eerste instantie ontzettend fout bezig geweest als mod tegen mij. Ik waardeerde en waardeer de tijd en moeite die je in VBL hebt gestopt, zoals ik die van elke mod waardeer. Alleen, ik vond je gewoon geen goede mod, dat kan toch? Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik niets tegen je heb, wel tegen je modcapaciteiten. Klaar ende schluss.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sorry dat ik het beste met VBL voor had.
Jij zou toch moeten weten hoe het kan zijn als mod.
Ik gaf altijd 100% voor het forum in de tijd dat ik een mod hier op VBL was.
Natuurlijk had ik wel eens mot met iemand maar niet op deze manier dat mensen persoonlijk tegen mij waren.
Want dat was jij dus wel in je post
Kom je daar weer meequote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij maakte je toch ook zo druk toen je je gepasseerd voelde dat we je niet vroegen om de nieuwe mod te worden?
Jij wilde toch graag mijn plek in nemen op het mod team?
Omdat ik in ging op je zuigende gedrag?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Luister sjimz. Jij bent in eerste instantie ontzettend fout bezig geweest als mod tegen mij. Ik waardeerde en waardeer de tijd en moeite die je in VBL hebt gestopt, zoals ik die van elke mod waardeer. Alleen, ik vond je gewoon geen goede mod, dat kan toch? Hoevaak moet ik nou nog zeggen dat ik niets tegen je heb, wel tegen je modcapaciteiten. Klaar ende schluss.
Nou, ik weet uit ervaring dat sjims nog al graag het laatste woord wil, dus we wachten nog wel ff.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Kan dit écht niet via PM?
Ik ben niet mislukt als ik zo mijn afscheidstopic ziequote:Op zondag 11 januari 2009 00:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kom je daar weer mee. Dat deed je als mislukte blauwe (x2) ook al. Ik mocht niet iets vragen want dan was ik jaloers op jouw topfunctie. Zo uit de hoogte ben je wel
.
Doe het dan ook niet. Jij ging niet in op mijn zuigende gedrag, ik ging in op jouw misplaatste zuigende gedrag.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat ik in ging op je zuigende gedrag?
Sorry dat ik dan menselijk overkwam.
Het hielp natuurlijk heel veel dat je het ook letterlijk uitsprak.
Maar ik lees het vorige FB topic door en dan weet ik gewoon dat ik een goede beslissing heb genomen.
e maakte je compleet belachelijk met die quote en dat zagen gelukkig users ook in.
Nu hoef ik tenminste niet meer te reageren op users zoals jij.
Dat is ook het enige waar je op geilt he, kusjes van andere users. Viel me vanmiddag ook al opquote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik ben niet mislukt als ik zo mijn afscheidstopic zie
Laat me dan de quote zien waar ik begon met zuigend gedrag?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet. Jij ging niet in op mijn zuigende gedrag, ik ging in op jouw misplaatste zuigende gedrag.
Geen zin om terug te zoeken. Het had dezelfde strekking als die post die je zojuist maakte. Ik maakte een opmerking en jij ging mij meteen aanvallen als ware ik jaloers. Daar begon het allemaal mee. Maar dat zal je ongetwijfeld weer niet met me eens zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laat me dan de quote zien waar ik begon met zuigend gedrag?
De sneuheid.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat jij geen mod meer bent zegt alles over jou.
Sja. Look who's talking.quote:
Geen zin in nu.quote:
Ja, wil je er eentjequote:Op zondag 11 januari 2009 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Je moet je virtuele vriendjes nog een rondje virtueel bier geven?
[FAQ & FB] #80 : Waar elke betrokken VBL-er in debat gaat.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Doe het dan ook niet. Jij ging niet in op mijn zuigende gedrag, ik ging in op jouw misplaatste zuigende gedrag.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Jezus sjim, dát is zielig!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, het is zielig dat jij persoonlijk wordt.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typisch antwoord, had weer niet anders verwacht. Wel okee trouwens dat jij hem blijkbaar ook een kneus vindt, gezien het gebruik van het woord persoonlijk...
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je legt de woorden wel in mijn mond hoor!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach weet je, laat maar doen ook. Kneus weghalen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik haal persoonlijke aanvallen altijd weg als ik het zie hoor.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat mag straks niet meer? Droeftoeter ook niet meer?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat merk je vanzelf wel
Wat wil je hiermee bereiken vraag ik me af
In de tussentijd haal ik nog een keer "kneus" weg in je post richting BansheeBoyquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:01 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gatverdamme, je bent echt net een politieagentje met je dat merk je vanzelf wel.
Het gaat er niet om wat ik er mee wil bereiken? Kritisch mogen zijn is geloof ik niet meer vanzelfsprekend hier...
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja jij wil de grenzen opzoeken, dan ga ik best wel met je mee hoor
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je kan niet wachten he... Knuppeltje al in de aanslag?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:05 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik geloof dat we iets te ver afdwalen van je punt.
Dan moet je ook niet met A beginnen, als je B niet gaat zeggen.quote:
Dit bedoel ik precies, hoef ik er zelf niet zo veel moeite voor te doen ook. Jij komt mij maar weer eens quoten (is ook niet voor het eerst he) met hoe sneu ik wel niet ben. Jij negeert blijkbaar ook mijn uitleg, dus ben je net zo sneu. Of moet ik het allemaal spellen?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met A beginnen, als je B niet gaat zeggen.
Maar het evenaart toch niet aan het met voldoening posten dat je iemand die zich op vrijwillige basis inzet toch hebt weg weten te krijgen, danwel even nog lekker na te jennen en schoppen.
Ik dacht dat je daar nog steeds zatquote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Treffend antwoord.
Wat je zegt ben je zelf.
Dat zei ik ook toen ik in groep 4 zat.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk gezocht. Maar dat bedoelde ik helemaal niet.[quote]
Wat bedoelde je wel?
Klopt die was ik vergeten. Ik zal hem even toevoegen.quote:Om dan maar even hier op in te gaan: je vergeet wel even je eigen "dat merk je van zelf wel" post he.
En nee, ik ga hier niet inhoudelijk op in. Zoek nou eerst maar eens op waar het misging.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
[..]
Klopt die was ik vergeten. Ik zal hem even toevoegen.
Kan je er nu wel inhoudelijk op in gaan?
Wat staat duidelijk beschreven dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja echt hoor, "wat bedoelde je wel". Zoek het lekker uit man, het staat toch wel erg duidelijk beschreven lijkt me zo.
Volgens mij ging het daar al mis want daar werd vond je al dat ik zielig deed.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En nee, ik ga hier niet inhoudelijk op in. Zoek nou eerst maar eens op waar het misging.
Ik kap er mee. Tegen zoveel lompheid kan ik niet op...quote:
Nee, dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij ging het daar al mis want daar werd vond je al dat ik zielig deed.
Volgens mij was een uitspraak van jou de aanleiding, niet een uitspraak van mij.
Nee, dat heb ik je al uitgelegd. Maar omdat jij niet tegen drank kan, ga ik geen extra moeite doenquote:
Nee, je hebt eigenlijk gelijk.quote:
Ook zonder "drank" had jij het niet gedaan. En waar heb je het dan met quotes uitgelegd?quote:Op zondag 11 januari 2009 01:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik je al uitgelegd. Maar omdat jij niet tegen drank kan, ga ik geen extra moeite doen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Feit is dat je aan het zoeken was om hier wat te kunnen posten. Als je nu met droge ogen durft te beweren dat je het, los van dit "drama", ook had gepost dan lieg je echt.
Als dat namelijk echt zo was, dan hadden hier al tig van dat soort posts gestaan.
Je bent gewoon ultiem triest bezig geweest omdat ze jouw praatgroepje wilde wegdoen..
Sorry maar ik heb echt niet de behoefte om zo iemand te ontmoeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Nja, ik bedoel, het gaat maar door en door. Er zijn leukere dingen te doen. Ik denk dat jullie best leuk met elkaar kunnen kletsen in een echte kroeg eigenlijk, daar zijn jullie beiden denk ik wel goed in. Van Sandman weet ik dat, van sjim zou me dat niet verbazen.
Hmm, wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wel jammer trouwens dat Yvonne d'r mening niet gaf, ik weet hoe zij over SC's denkt.
Die is ook veel meer een hard-liner dan die softies die het hebben teruggedraaid.
Ah, hier verder dus..quote:Op zondag 11 januari 2009 01:20 schreef Prosac het volgende:
ander topic is reeds sticky. Deze kan dicht.
Hoi meissie! LoveU2.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
Hmm, wat?
Gaan reageren op iemand die al tijden elders vertoeft, VBL niet meer bezoekt omdat ie hier met regelmaat de kous op de kop kreeg, maar wel even terug wilde komen om denigrerend te komen doen over de mods en FA en goed wilde laten merken hoe wijs hij wel is en hoe hij alles stukken beter deed op VBL, knulletje.
Die bedoel je?
Neh, geen zin an
En sjimz had ik al opgevrolijkt, hoop ik
Dag sjimz, je was een toffe mod!
Nou dat zou de 2e grote aderlating zijn. Al kijk ik er niet eens meer raar van op gezien zijn drukke schema. Verder snap ik dat Zandmannetje echt niet hoor. Stop nou eens met dat kutten om te kutten. Ja je hebt een mening en ja die is duidelijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft Raymania eigenlijk ook ontslag genomen?
Ik vroeg me ook al af waarom het zo rustig was in dat andere topic.quote:
vJe hebt me nog wel laten schrikken en een lach op mijn gezicht getoverd.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm, wat?
Gaan reageren op iemand die al tijden elders vertoeft, VBL niet meer bezoekt omdat ie hier met regelmaat de kous op de kop kreeg, maar wel even terug wilde komen om denigrerend te komen doen over de mods en FA en goed wilde laten merken hoe wijs hij wel is en hoe hij alles stukken beter deed op VBL, knulletje.
Die bedoel je?
Neh, geen zin an
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmm, wat?
Die bedoel je?
Neh, geen zin an
Deze post geeft de beste samenvatting en voorspelling denk ik. VBL is groot genoeg voor twee afzonderlijke kliekjes met een eigen SC-topicquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wat een discussie.![]()
Ik heb het hele topic gelezen en ik moet zeggen, de beide topics open laten lijkt me het enige goede.
Dat een SC verword tot een kliek is bijna een gegeven.
Maar ontneem het kliekje (met eventuele periferie) niet zijn bestaansrecht, dat is totaal onnodig en is in mijn ogen in strijd met de kern waar fok voor dient, het vormen van een community met voor elk wat wils.![]()
VBL is één van de grotere subforums op fok en dan is meer dan één SC echt niet zo gek.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Prosac wil je de toon zetten ofzo? Reacties die ik al jaren zo plaats zijn nooit aangepast, nu jij er zit is mijn reactie opeens weg. Ga je er een politiekcorrect forum van maken ofzo?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zo gaat het al jaren, je hoeft het niet per se te zeggen omdat Prosac net nieuw is.
Nou Prosac, ik wacht nog steeds op je uitleg...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zou je dan even willen quoten wat hij verwijderd heeft? En waarom ik zoiets niet mag zeggen. Zou wel fijn zijn als er voortaan uitleg bij gegeven wordt waarom het weg gehaald is. Ik zie niet in wat ik fout heb gedaan. Gescholden en zelfs iets in de trand van "Rot op" heb ik niet gezegd.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik kan niet eens een dagje bijpraten in Nijmegen of er wordt wat van mij verwacht.![]()
Ik weet niet exact meer waar het over gaat, maar ik heb gisteren idd een aantal posts verwijderd om te voorkomen dat het in over en weer gescheld zou ontaarden. Ik had misschien beter gewoon kunnen editten met een uitleg erbij, maar goed.
edit: ah, het ging over het plaatje. Nou van Bronckhorst met geweer in de handen waarbij een tekst staat met Joden.. nee, daarmee zet je een verkeerde intentie. Nergens voor nodig, zoals ik al zei, doet het ongetwijfeld heel goed op een forum waar ze anti-ajax zijn, maar hier zitten fans van elke club.
Nou Prosac.....quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, het ging niet over dat plaatje van van Bronckhorst, dat was daarvoor.
Het gaat over de zin: "Scheer je weg domme Belg"
Niet eromheen draaien nou. Gewoon duidelijke uitleg.
quote:Ik verwijderde "scheer je weg domme belg" omdat ik vond dat het niks toevoegde, hij plaatste een normaal bericht en was verder ook niet aan het trollen, dan is het niet netjes om direct er zo op in te hakken.
dat is mijn mening.
Misschien heb ik het verkeerd gelezen hoor. Still learning.
Ik scheld helemaal niks. Of valt "scherm hem weg domme Belg" volgens jou onder schelden?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
Nee, maar kun jij me dan uitleggen waarom je dat zei? Wil je het Feyenoord topic exclusief voor Feyenoorders houden? of was het omdat de poster voor de verkeerde club was?
Politiek correct wil ik het niet maken, maar wil het graag leuk houden en door steeds maar users uit te schelden of te willen verbieden in "jouw" topic te komen, werkt dat niet.
Domme Belg is geen schelden, hoogstens iemand bejegenen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:47 schreef Prosac het volgende:
Nee, maar kun jij me dan uitleggen waarom je dat zei? Wil je het Feyenoord topic exclusief voor Feyenoorders houden? of was het omdat de poster voor de verkeerde club was?
Politiek correct wil ik het niet maken, maar wil het graag leuk houden en door steeds maar users uit te schelden of te willen verbieden in "jouw" topic te komen, werkt dat niet.
Als ik jou lieve schat noem, "bejegen" ik je ook.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Domme Belg is geen schelden, hoogstens iemand bejegenen.
Waar zegt hij dat het achteraf anders had gekund?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef Breach het volgende:
Hij zegt toch dat het achteraf bekeken wel anders had gekund. Daarmee moet de kous af zijn en moeten mensen niet zo doorzeiken. Jullie weten ook dat hij nieuw is, dus gedraag je dan niet zo kinderachtig door te blijven drammen.
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waar zegt hij dat het achteraf anders had gekund?
Er staat alleen dat hij het misschien verkeerd heeft gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef Breach het volgende:
[..]
VBL-FB #84: Met sjimz, zonder hools.
En volgens die post had je dat ook al per PM gekregen. Dus stop gewoon met dat gedoe man. Je verdoet je eigen tijd en die van hem.
Die user heeft daarna geloof ik nog 2/3 keer gepost zonder te reageren op "Scheer je weg domme Belg".quote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef denthemen het volgende:
Het is toch logisch dat hij het edit? Als die andere user er op zou reageren had je weer een discussie die nergens over gaat.. En zo gezellig is het de laatste tijd ook niet in VBL
Dat laatste klopt. Als jij het in FB vraagt dan zou het logisch zijn om het daar ook te beantwoorden. ECHTER voorkomt hij met een PM dat er andere users zich mee gaan bemoeien zoals nuquote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er staat alleen dat hij het misschien verkeerd heeft gelezen.
En waarom moet zoiets via de PM opgelost worden? Ik stel de vraag in het FB topic, dus dan verwacht ik daar ook een antwoord. Ook in het kader van transparantie op dit forum.
Maakt niet uit, dan had er wel een ander op kunnen reagerenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die user heeft daarna geloof ik nog 2/3 keer gepost zonder te reageren op "Scheer je weg domme Belg".
Er bleken meer mensen geinteresseerd te zijn in zijn uitleg, dan is het makkelijker dat hij zijn uitleg hier gewoon post.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat laatste klopt. Als jij het in FB vraagt dan zou het logisch zijn om het daar ook te beantwoorden. ECHTER voorkomt hij met een PM dat er andere users zich mee gaan bemoeien zoals nu
En zo geschiede. Nu klaar?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Er bleken meer mensen geinteresseerd te zijn in zijn uitleg, dan is het makkelijker dat hij zijn uitleg hier gewoon post.
Kankerjood en domme Belg is appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dan had er wel een ander op kunnen reageren
Als jij mij nu kankerjood noemt reageer ik daar ook niet op, maar wie weet Houniet wel? Of weet ik veel wie.. Helaas is de sfeer nu zo dat je bepaalde dingen niet kunt zeggen
Domme Belg is wel degelijk uitlokkingquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kankerjood en domme Belg is appels met peren vergelijken.
Domme Belg is niet iets wat zorgt voor een uitlokking.
Kom op zeg....quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Domme Belg is wel degelijk uitlokking
Als jij mij domme ... (Vul maar in) zou noemen dan zie ik dat als een uitlokking. Je kan het niet eens zijn met een user, maar waarom noem je hem dan dom en wat heeft het er mee te maken dat hij Belg is?quote:
Maar zooo ernstig is dat ook niet. Als iemand mij domme kutboer/ Groninger/ etc. zou noemen, zou ik daar alleen maar om moeten lachen. Zo kleinzerig zijn we toch niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als jij mij domme ... (Vul maar in) zou noemen dan zie ik dat als een uitlokking. Je kan het niet eens zijn met een user, maar waarom noem je hem dan dom en wat heeft het er mee te maken dat hij Belg is?
Ik zou er ook niet op reageren, maar er is alleen een kleine edit gemaakt, hij heeft geen ban gekregen of zo. Hij doet het voorkomen als een wereldrampquote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar zooo ernstig is dat ook niet. Als iemand mij domme kutboer/ Groninger/ etc. zou noemen, zou ik daar alleen maar om moeten lachen. Zo kleinzerig zijn we toch niet?
Vind ik ook. De post van D-K kon best.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Maar zooo ernstig is dat ook niet. Als iemand mij domme kutboer/ Groninger/ etc. zou noemen, zou ik daar alleen maar om moeten lachen. Zo kleinzerig zijn we toch niet?
Eigenlijk is hij dus net zo kleinzerig als de moderatorquote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet op reageren, maar er is alleen een kleine edit gemaakt, hij heeft geen ban gekregen of zo. Hij doet het voorkomen als een wereldramp
Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mijn gevoel heeft prosac een goed antwoord gegeven, het is jammer dat D-K er zo over blijft doorgaanquote:Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef Breach het volgende:
[..]
Vind ik ook. De post van D-K kon best.
Laten we dit gevalletje dan maar op onervarenheid gooien.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat Prosac lekker zijn weg vinden als mod, hij vindt de 'juiste' balans van wat kan en wat niet wel.
Ik vergat onheusquote:Op zondag 11 januari 2009 15:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Als ik jou lieve schat noem, "bejegen" ik je ook.
Niet alleen D-K, al die posts die er weer op doorgaan zijn gewoon onnodig.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ieder zijn mening natuurlijk, maar voor mijn gevoel heeft prosac een goed antwoord gegeven, het is jammer dat D-K er zo over blijft doorgaan
Zoals ik ook in de PM probeerde aan te geven, ik las je verzoek om reactie pas flink later. Ondertussen ging het in FB al weer pagina's lang over geheel andere zaken, derhalve maar even via PM.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die user heeft daarna geloof ik nog 2/3 keer gepost zonder te reageren op "Scheer je weg domme Belg".
Zoals?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom worden sommige ziektes ook in een normale context wegge-edit? Waarom zijn ze taboe?
Nouja, zoals het werkwoord kankeren wat eerder in het topic genoemd wordt, of de post van TR hierboven. Ik begrijp dat als je zegt ...scheids ofzoies, dat het wordt wegge-edit, want dat is een verwensing.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Zoals?
Sowieso, is het puur om het schelden gebruikt wordt, haal ik ze weg.
Dat werkwoord had ik even verkeerd gelezen, maar in principe tolereren we dat ook niet dacht ik. En die edit in de post van TR was even een geintje.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nouja, zoals het werkwoord kankeren wat eerder in het topic genoemd wordt, of de post van TR hierboven. Ik begrijp dat als je zegt ...scheids ofzoies, dat het wordt wegge-edit, want dat is een verwensing.
navraag leert mij dat het in context ook gewoon kan. Nog geen EO forum dus.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kankeren staat gewoon in de Van Dale (kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen), dus zou niet weten waarom dat niet wordt getolereerd. Maar goed, dat is een minor point of discussion.
Was ik weer te rigoureus?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Van mij is dat anders laatst nog verwijderd...
Dat ging neem ik aan over die topictitel?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:38 schreef TerroRobbie het volgende:
Van mij is dat anders laatst nog verwijderd...
Hoezo is toch gewoon een feit?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef denthemen het volgende:
[..]
Domme Belg is wel degelijk uitlokking
Nutteloos topic, waarom is die nog open?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:48 schreef The_Verve het volgende:
VBL Klaagbaak #1 Lekker zeuren en zeiken was dat.
Inderdaad, had al gezegd dat ie dicht kon. Maarjaquote:Op zondag 11 januari 2009 18:15 schreef Happel het volgende:
Nutteloos topic, waarom is die nog open?
Mods, je hebt er niks aan.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, had al gezegd dat ie dicht kon. Maarja
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:35 schreef Prosac het volgende:
Zoals ik ook zeg, im still learning, ik moet nog beter inschatten wanneer iets wel kan en iets niet. Ziektes zal ik nooit tolereren, doodsbedreigingen -hoe verkapt ook- ook niet.
hopelijk is het hiermee wat duidelijk en krijg ik nog één kans.
quote:Op zondag 11 januari 2009 19:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[ ]Teringzooi
Dan voorspel ik dat jet druk gaat krijgen met met name de Haagse fokkersquote:Op zondag 11 januari 2009 19:09 schreef Prosac het volgende:
Kanker sowieso niet, de rest zien we wel op het moment zelf.
Het punt is dat ik juist niet onder een steen geleefd heb en betere dingen te doen had dan heel veel tijd op dit forum te besteden wat nou precies wel en niet mochtquote:Op zondag 11 januari 2009 19:20 schreef sjimz het volgende:
Doc, ik weet niet of je onder een steen hebt geleefd.
Maar zo ver ik weet wordt kanker en elke verbastering ervan om het als krachtterm te gebruiken al een flink lange tijd niet getolereerd.
We hebben er weer 1 die denkt dat Sjimz vanwege gisteren gestopt isquote:Op zondag 11 januari 2009 19:31 schreef Doc het volgende:
[..]
Het punt is dat ik juist niet onder een steen geleefd heb en betere dingen te doen had dan heel veel tijd op dit forum te besteden wat nou precies wel en niet mocht![]()
Maar een dagje als dit, waarin ik even een zo'n soapje bijlees met onder andere een modje dat er uit stapt als men niet ja en amen zegt was weer heel vermakelijk.
Maar voor nu groet ik u weer allenmazzzzzel
Alle 3?quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Doc het volgende:
Dan voorspel ik dat jet druk gaat krijgen met met name de Haagse fokkers
Wat loop je nou te kankeren?quote:
Ik weet dat het grootste deel hier volwassen genoeg is om zelf te weten wat kan en wat niet kan. Emotionele uitspattingen daargelaten.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:19 schreef Doc het volgende:
[..]
Maar je goede bedoelingen en positieve insteek sieren je
Het was een wat flauwe opmerking van me geef ik toe. Ik ben wat allergisch voor die "onder welke steen" opmerkingen die hier te pas en te onpas worden geuit, Vind ik irritanter dan een ziekte zo hier en daar. Maar goed - dat had ik niet moeten doen, netzomin als die "onder welke steen" opmerking van sjimz.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:33 schreef denthemen het volgende:
[..]
We hebben er weer 1 die denkt dat Sjimz vanwege gisteren gestopt is![]()
Gefeliciteerd, u bent de 20e! Ze hebben er zelfs een apart topic voor, Hools of zo
Omdat tot nu toe elke user die met zulke opmerking kwam bij het groepje zat dat zo boos was dat Hools onder een andere naam verder gingquote:Op zondag 11 januari 2009 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
In welke mate denk jij trouwens dat het zinvol dat jij suffe opmerkingen naar mij maakt over Hools - waar ik al jaren niet meer dan 3 post in een jaar plaats?
Exactemundo. Het lastige is dat rond voetbal soms veel emotie zit - en je als je niet consequent bent er direct op aangekeken wordt. Dat maakt het een " tightrope" die best lastig is. Ik wens je veel succes in ieder geval.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik weet dat het grootste deel hier volwassen genoeg is om zelf te weten wat kan en wat niet kan. Emotionele uitspattingen daargelaten.
daarvoor zijn wij er.
Ik ben daar niet boos over hoor - maar dat heb ik al gepost in een voor de daarvoor aangewezen topics. Ik zou het op z'n hoogst jammer vinden uit nostalgische redenen, maar voor de rest interesseert het me geen ruk. Ik hoop dat het SC topic een enorm succes is en dat alle tieten-bier-wat-heb-jij-gegeten-bullcrap uit het Ajax topic verdwijnt waardoor het daar weer over Ajax kan gaan. Dat zou heel wast schelen.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat tot nu toe elke user die met zulke opmerking kwam bij het groepje zat dat zo boos was dat Hools onder een andere naam verder ging
Ook 1 van de belangrijkste redenen om dit op te richten, je bent welkom, mits je tieten meeneemtquote:Op zondag 11 januari 2009 23:02 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben daar niet boos over hoor - maar dat heb ik al gepost in een voor de daarvoor aangewezen topics. Ik zou het op z'n hoogst jammer vinden uit nostalgische redenen, maar voor de rest interesseert het me geen ruk. Ik hoop dat het SC topic een enorm succes is en dat alle tieten-bier-wat-heb-jij-gegeten-bullcrap uit het Ajax topic verdwijnt waardoor het daar weer over Ajax kan gaan. Dat zou heel wast schelen.
Er is al ruim een jaar intensief gemod op gekanker (als verwensing), in de livescoretopics. En - vind ik - met succes. Op dit moment is het dus niet zo'n groot probleem meer als het ooit was, volgens mij.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Doc het volgende:
[..]
Exactemundo. Het lastige is dat rond voetbal soms veel emotie zit - en je als je niet consequent bent er direct op aangekeken wordt. Dat maakt het een " tightrope" die best lastig is. Ik wens je veel succes in ieder geval.
Het had ook gewoon in Hools gekund als jullie niet bang geweest zouden zijn voor die ouwetjes, maar goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ook 1 van de belangrijkste redenen om dit op te richten, je bent welkom, mits je tieten meeneemt
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
Nooit geweten dat jij zo'n billenlikkertje was, Doc.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
- Prosac wordt mod
- Vrijdagmiddagpraat in het Ajax topic.
- praat wordt verwijderd.
- Er moet een SC komen of iets.![]()
- Hools wordt "gekaapt"![]()
- Vaste hoolers gaan janken.![]()
- Blije crew geeft nog toe aan jankende hoolers ook.![]()
- Er lopen nu twee SC's naast elkaar
- Paar vaste hoolers worden gebanned![]()
- Sjimz stapt op![]()
- Raymania lijkt ook dood![]()
- TerroRobbie wordt de baas van VBL![]()
Over Bouaouzan op Kokmeijer.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:55 schreef Chadi het volgende:
Hij heeft tenminste pit.. lekkere sliding zo moet het.
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:48 schreef TerroRobbie het volgende:
- Prosac wordt mod
- Vrijdagmiddagpraat in het Ajax topic.
- praat wordt verwijderd.
- Er moet een SC komen of iets.![]()
- Hools wordt "gekaapt"![]()
- Vaste hoolers gaan janken.![]()
- Blije crew geeft nog toe aan jankende hoolers ook.![]()
- Er lopen nu twee SC's naast elkaar
- Paar vaste hoolers worden gebanned![]()
- Sjimz stapt op![]()
- Raymania lijkt ook dood![]()
- TerroRobbie wordt de baas van VBL
- toma lacht om TR![]()
Wat is daarmee?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1840: Nog even voetballen op het ijs.
Ik heb gevraagd om weer normaal te doen. Dat wil hij niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als jullie nou eens lekker elkaar dood gaan irriteren via msn, kan de rest gewoon weer fijn door.
Pas maar op, Prosac heeft aangekondig streng op te treden tegen verkapte doodsverwensingen.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als jullie nou eens lekker elkaar dood gaan irriteren via msn, kan de rest gewoon weer fijn door.
Ga desnoods op huisbezoek, Sjimz. Jij houd ook wel een beetje van gene zijde toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga desnoods op huisbezoek, Sjimz. Jij houd ook wel een beetje van gene zijde toch?
Dan ga je maar negeren. Hij vindt het leuk om te jennen, jij voelt je aangevallen, jij gaat terug jennen, hij heeft alleen maar meer lol, jij wil hem terugpakken.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd om weer normaal te doen. Dat wil hij niet.
Gewijzigd, die andere post ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:15 schreef sjimz het volgende:
[HOOLS] De VBL Kroeg #1840: Nog even voetballen op het ijs.
Pardon? Waarom verander je dat in godsnaam?????????quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewijzigd, die andere post ook.
Verder het verzoek om normaal op elkaar te reageren en als dat niet lukt; niet op elkaar te reageren.
Nou ja het topic is nu toch dicht, maar als G_S consequent is dan zou hij echt nog heel veel posts weg moeten halen uit andere topics.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:43 schreef Grulez het volgende:
Beetje onzin om die post te wijzigen zeg.. Over olie op het vuur gooien gesproken... in plaats van juist de discussie (letterlijk) te laten rusten.
Je noemt 'm een autist. Dat lijkt me totaal niet nodig.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon? Waarom verander je dat in godsnaam?????????
Ik heb hem gevraagd de ruzie bij te leggen, hij weigert dat. Ik verzoek je de posts weer in ere te herstrellen of de 36 kwetsende posts van sjimz over mij ook te wijzigen.
Dank je.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:38 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Gewijzigd, die andere post ook.
Verder het verzoek om normaal op elkaar te reageren en als dat niet lukt; niet op elkaar te reageren.
Die topics zitten al dicht dus laat maar. Ik ben niet beledigd als iemand me voor homo uitmaakt maar wel als iemand valselijk met kwestbare info omgaat en stoten onder de gordel uitdeelt. Het verbaast me dat je 'autist' een reden vindt om te wijzigen maar dat is verder aan jou.quote:Op maandag 12 januari 2009 21:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Je noemt 'm een autist. Dat lijkt me totaal niet nodig.
En kom maar met de posts waarin sjimz je uitmaakt voor homo of iets anders. Ik wijzig ze met alle plezier
Hoezo uitmaakt? Je bent toch homo? Of ben je genezen?quote:Op maandag 12 januari 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
Die topics zitten al dicht dus laat maar. Ik ben niet beledigd als iemand me voor homo uitmaakt maar wel als iemand valselijk met kwestbare info omgaat en stoten onder de gordel uitdeelt. Het verbaast me dat je 'autist' een reden vindt om te wijzigen maar dat is verder aan jou.
Nee, de meeste dingen in die sc-topics voegen niks toe. Het is alleen ook niet erg en het verbaast me dat er ineens zo gevoelig over wordt gedaan. De manier van praten is altijd zo geweest maar omdat sjimz er nu een punt van maakt, is het ineens een probleem. sjimz opereerde behoorlijk autistisch de afgelopen week, dus zo gek is het ook weer neit. Als hij wereldvreemd had gedaan of heel wisselvallig en ik had gezegd: doe niet zo schizofreen, was het dan ook een probleem. Ik vind het verder geen ramp maar ik denk dat jullie iets te lief reageren op een ex-modje dat nu een beetje gaat zeuren, slakken met zout gaat beleggen en zijn kinderachtige vete met mij via jullie gaat uitvechten. Verder welterusten.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:53 schreef Prosac het volgende:
Het voegt natuurlijk helemaal niks toe om iemand autist te gaan noemen.
Ik laat het rusten maar dan werkt het niet echt mee als jullie de ene partij bevoordelen boven de andere. Dat is wat Grulez zei nogal olie op het vuur.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:02 schreef Prosac het volgende:
Jullie gaan allebei niet liev met elkaar om. Laat het aub rusten, allebei. Sjimz is geen mod meer en nu een gewone user.
dank u.
Als Sjimz jou autist, vieze homo of paardelul had genoemd, dan was dat ook ge-edit. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik laat het rusten maar dan werkt het niet echt mee als jullie de ene partij bevoordelen boven de andere. Dat is wat Grulez zei nogal olie op het vuur.
Soms twijfel ik daaraan hoor.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
liev? Type gewoon normaal man. Dit is FB geen PUB.
Dat had helemaal niet gemoeten. Je moet niet alles editen waar users over zeurzeiken. En sjimz zeurzeikt.quote:Op maandag 12 januari 2009 23:06 schreef Prosac het volgende:
Als Sjimz jou autist, vieze homo of paardelul had genoemd, dan was dat ook ge-edit. Maak je daar maar geen zorgen over.
weltrusten.
quote:Op maandag 12 januari 2009 22:54 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hoezo uitmaakt? Je bent toch homo? Of ben je genezen?
Klaag je nou over het feit dat ie 4 posts achter elkaar heeft?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:48 schreef jorienvdherik het volgende:
SPORT1 United #1: Nóg een praatprogramma over voetbal...
Moet dat 4x achter elkaar?
nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Cyberia is de enige met een sport1 abo
Jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Klaag je nou over het feit dat ie 4 posts achter elkaar heeft?
Je eigen fan topic bedoel jequote:Op dinsdag 13 januari 2009 09:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach man, flikker toch op.
Ik heb zowat een solo-topic in VBL,.
Ik zou graag op artikel:quote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou graag op artikel:
Policy
- Wat verwachten we van jou als user ?
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Bezwaar willen maken op het bericht van: ''Nicasius''
Hulpmodquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:45 schreef TerroRobbie het volgende:
AFC Ajax-topic #1165: Ajax is Ajax
Doppel
Jorien jij werkte toch sinds kort?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zou graag op artikel:
Policy
- Wat verwachten we van jou als user ?
Bron: http://forum.fok.nl/rde/faq/policy
Bezwaar willen maken op het bericht van: ''Nicasius''
Het wordt tijd dat ik deze toko ga runnen, want zo kan het niet lang meer.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef Breach het volgende:
Hulpmod
Maar er zijn hier geen mods meer
Truequote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je dit in een rechtzaak zegt stampen ze je ook buiten
Klopt. En met je charisma kan je niet editten, anders was het probleem zo opgelost.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik deze toko ga runnen, want zo kan het niet lang meer.
Doe geen moeite, mods kunnen veranderingen terug zien hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mocht hij, ''Nicasius'' het verwijderen dan wel aanpassen heb ik hier het orginele bewijs:
[ afbeelding ]
Mods kunnen volgens mij het orginele bericht altijd terug zien. Sjimz kan dit wel ff bevestiggen of ontkrachten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mocht hij, ''Nicasius'' het verwijderen dan wel aanpassen heb ik hier het orginele bewijs:
[ afbeelding ]
Ow, dus jij zat stiekem gewoon die homo-erotische foto's van Jaap nog te bekijken na je editquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Doe geen moeite, mods kunnen veranderingen terug zien hoor
Daarom is hij ook gestoptquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ow, dus jij zat stiekem gewoon die homo-erotische foto's van Jaap nog te bekijken na je edit
Kan je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja beter ga je een FA roepen. Hier komt toch niemand meer.
Dat wordt nog leuk dan met De Graafschap-Willem II voor de boegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja beter ga je een FA roepen. Hier komt toch niemand meer.
Ja, in een week tijd zijn alle kleurrijke users gebanned of mod af.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen ja![]()
VBL is een beetje hopeloos geworden.
Volgt er nog een sanctie ?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
berichten geedit. Bedankt voor de melding. En nu weer aan het werk.
Heel goed. Misschien is het goed om weer wat strikter te zijn in FB en het topic te reserveren voor waar het voor is bedoeld. Ik snap niet zo goed waarom TerroRobbie hier overal commentaar op moet geven. Het lokt allemaal maar overbodige discussies uit. Duidelijke FB, duidelijke antwoorden en dat is het dan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
berichten geedit. Bedankt voor de melding. En nu weer aan het werk.
Dat merk je vanzelf. Ik kan zelf niet bannen, geduld. We zijn niet 24/7 online.quote:
Ik geef duidelijke FB.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef SCH het volgende:
Heel goed. Misschien is het goed om weer wat strikter te zijn in FB en het topic te reserveren voor waar het voor is bedoeld. Ik snap niet zo goed waarom TerroRobbie hier overal commentaar op moet geven. Het lokt allemaal maar overbodige discussies uit. Duidelijke FB, duidelijke antwoorden en dat is het dan.
Ik zag alleen de TT/ link hier in FB en wist meteen van wie het (onzin) topic was... En dat is geen compliment.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:10 schreef TerroRobbie het volgende:
Feliciteer hier Christiano Ronaldo.
slotje graag. Onzin topic. TS neemt weer eens geen enkele moeite en kan de naam niet eens goed spellen.
Voor hetzelfde geld zou je kunnen afvragen waarom de mensen die de andere SC opende zo narrowminded zijn at ze niet in een topic kunnen posten waar een paar banners in staan? Waren ze zo bang voor de reacties van de ouwetjes?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom zijn de mensen in Hools zo narrowminded dat er 2 SC"s naast elkaar moeten bestaan?
Ik ben geen voorstander of tegenstander van Hools. Waar ik moeite mee heb is dat twee partijen elkaar ergens de schul van geven (gaven?) - waar beide partijen hun dingen hebben. Snap je dat?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Daar gaan we weer...
Voorstanders en tegenstanders van HOOLS, jullie komen er niet uit. Misschien dat er ooit weer een discussie gestart wordt, maar voor nu is het wel klaar met die discussie.
Ja, dat snap ik. Dat is al wel meer naar voren gekomen in deze discussie.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:13 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander of tegenstander van Hools. Waar ik moeite mee heb is dat twee partijen elkaar ergens de schul van geven (gaven?) - waar beide partijen hun dingen hebben. Snap je dat?
Is prima - ik had alleen nog weinig zelfreflexie gezien van de partijen over de eigen rol - en waar men zelf kinderachtig of onhandig geweest is (zoals ik nu - nu ik er weer over beginquote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Dat is al wel meer naar voren gekomen in deze discussie.
Ik ben gewoon bang dat het weer een herhaling van zetten wordt en daar heb ik niet zo'n zin in.
Het is opgelost en ik hoopte eigenlijk dat we er allemaal wel klaar mee waren
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:26 schreef Doc het volgende:
[..]
Is prima - ik had alleen nog weinig zelfreflexie gezien van de partijen over de eigen rol - en waar men zelf kinderachtig of onhandig geweest is (zoals ik nu - nu ik er weer over begin). Maar goed - doet er ook weinig toe: het is wel mooi zo - ik zal toch niet een van de twee SC reeksen regelmatig posten.
VBL gaat gewoon op slot voor het weekend.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef VoreG het volgende:
Zeggeuh, waar is Raymania en hoe gaat het opgelost worden met het vertrek van Sjimz? Dit weekend begint het voetbal weer.
Raymania is er morgen weer, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef VoreG het volgende:
Zeggeuh, waar is Raymania en hoe gaat het opgelost worden met het vertrek van Sjimz? Dit weekend begint het voetbal weer.
Je hebt wel een punt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in een week tijd zijn alle kleurrijke users gebanned of mod af.²
Is dat hier belangrijk dan?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:35 schreef VoreG het volgende:
check.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:52 schreef vitessezuid113 het volgende:
Jupiler league toto (NL) 08/09 #3 we beginnen weer
Mag deze een schopje naar beneden , centraal ?
Bedankt.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:05 schreef Happel het volgende:
[..]
VBL gaat gewoon op slot voor het weekend.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goede edit, Prosac.
Ja, toch?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me een goed plan. Maandag om 13:00 gaan we weer open. Komt wel goed denk ik zo.
Dat kan best zo zijn, ik weet alleen niet of Ray dat op prijs stelt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:31 schreef VoreG het volgende:
Raymania hoef je niet weg te editten hoor, dat is gewoon een koosnaampje.
Raymania waardeert dat wel, is iets van uit de slowchat Hools, van vroegah!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat kan best zo zijn, ik weet alleen niet of Ray dat op prijs stelt.![]()
En dus edit ik het maar.
Als Ray het op prijs stelt, dan mag hij dat melden en edit ik alle voorgaande Ray's weer terug naar Ray.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Raymania waardeert dat wel, is iets van uit de slowchat Hools, van vroegah!
Daar houd ik je aan!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:36 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als Ray het op prijs stelt, dan mag hij dat melden en edit ik alle voorgaande Ray's weer terug naar Ray.
Pas op voor SCH zometeen word Prosac uitgemaakt voor homofoobquote:Op woensdag 14 januari 2009 00:12 schreef _Mike_ het volgende:
Gaymania wordt dat al weggeedit?
Bedankt.quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik had je wel als een goede mod ingeschat Prosac, maar erg overtuigend ben je niet begonnen Tot nu doe laat je modgedrag zich het beste kenmerken als overdreven en kinderachtig.
Muah, ik had ook gesolliciteerd, maar ik werd niet voor vol aangezien.quote:
goh. hoe zou dat nou komen?quote:Op woensdag 14 januari 2009 00:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Muah, ik had ook gesolliciteerd, maar ik werd niet voor vol aangezien.
Keywords: andijvie, techniek, skaten²
Ja, ik denk ook dat het door mijn avatar komt. Maar ik kan er geen afscheid van nemen, ik heb die al een jaar of 8.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |