quote:kanˇkeˇren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
Kleinburgerlijk zeg. En nog onjuist ook.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
In de topictitel stond me een woord niet aan, dus gewijzigd.
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut KNJB, Sinterklaas is zeker geen joods feest.
quote:Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut KNJB, Sinterklaas is zeker geen joods feest.
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Putdeksels het volgende:
Vrouwen en voetbal
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst sinds tijden weer eens een keer een combi ingestapt.
Het viel me enorm op dat er zoveel vrouwen waren. Waar voetbal vroegah nog een mannending was lijkt dit te veranderen. En ik merkte dat ik er me er een beetje aan irriteerde.
Ook in de Kuip zie je dit verschijnsel meer en meer. Vaak zijn ze of lelijk en dik of zijn ze mee met hun vriendje en hebben er dus de ballen verstand niet van. Vragen als: 'wie is nou [insert naam speler]?' Zijn veelvoorkomend bij het andere geslacht wanneer zij een wedstrijd bezoeken.
quote:Op donderdag 4 december 2008 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
In de topictitel stond me een woord niet aan, dus gewijzigd.
er zitten ook mooie vrouwen tussen hoorquote:Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Putdeksels het volgende:
Vrouwen en voetbal
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst sinds tijden weer eens een keer een combi ingestapt.
Het viel me enorm op dat er zoveel vrouwen waren. Waar voetbal vroegah nog een mannending was lijkt dit te veranderen. En ik merkte dat ik er me er een beetje aan irriteerde.
Ook in de Kuip zie je dit verschijnsel meer en meer. Vaak zijn ze of lelijk en dik of zijn ze mee met hun vriendje en hebben er dus de ballen verstand niet van. Vragen als: 'wie is nou [insert naam speler]?' Zijn veelvoorkomend bij het andere geslacht wanneer zij een wedstrijd bezoeken.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
[..]
er zitten ook mooie vrouwen tussen hoor
Wat dacht je dan van al die figuren in carnavalsoutfit als het straks weer zover is?quote:Op donderdag 4 december 2008 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze week: Voetbal en Sinterklaas
Sinterklazen op het vak.
Elk jaar is het weer zo ver, begin december komen mensen op het lumineuze idee om zich getooid in een zwarte pieten of sinterklaas outfit naar het voetballen te begeven. Wat bezielt deze mensen?
Vorige week bij Willem II was het al raak en gisteren bij Standard zag ik ook al zo'n clown rondlopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |