abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63750537
Binnen VBL sta ik inmiddels bekend als notoire (af)zeiker. Nu dacht ik -bescheiden als ik ben- laat ik voor mezelf eens een hoekje inrichten om lekker te gaan zeiken.

Elke week zal ik een ander onderwerp, grote en kleine zaken, aansnijden binnen de voetballerij waarop we met zn allen lekker kunnen gaan zeiken.

Heerlijk.
pi_63750601
Deze week: Voetbal en Sinterklaas

Sinterklazen op het vak.
Elk jaar is het weer zo ver, begin december komen mensen op het lumineuze idee om zich getooid in een zwarte pieten of sinterklaas outfit naar het voetballen te begeven. Wat bezielt deze mensen?
Vorige week bij Willem II was het al raak en gisteren bij Standard zag ik ook al zo'n clown rondlopen.
pi_63750728
ja, maar dat is toch 'grappig'

pi_63750749
Gewoon voetballen op Sinterklaasavond
KNVB geeft maar weer eens aan dikke schijt aan de fans te hebben Gewoon een hele speelronde in de Jupiler League op vrijdag laten spelen Kut KNJB, Sinterklaas is zeker geen joods feest.
pi_63751471
In de topictitel stond me een woord niet aan, dus gewijzigd.
That's all folks!
pi_63751549
Kankeren is een normaal Nederlands woord. Wat niks met de ziekte te maken heeft.
quote:
kanˇkeˇren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen
  donderdag 4 december 2008 @ 12:16:52 #7
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_63751599
Een normaal Nederlands woord. Kan allemaal wel. Toch vind ik het ook, en ik ben maar een bescheiden user , zeer ongepast.
  donderdag 4 december 2008 @ 13:03:57 #8
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63752846
Die Sinterklaas moeten ze inderdaad maar eens een SV geven, en dan geef je zo'n lijpo nog aandacht ook door hem uit te zenden op tv...en dan de commentator: "Kijk eens aan mensen, haha, ook Sinterklaas kijkt vandaag mee bij Telstar - Veendam!! :D".

Nee Lul-verkleed-als-Sint, die 'grap' is al zo oud als de baard van de echte Sinterklaas.
Gourmetten of steengrillen?
pi_63753078
Heb sowieso altijd al een hekel aan dat hele sinterklaas feest gehad..
Sinterklaas !
Vieze oude pedo is het met zijn ongewassen baard.. 11!!111

Goed topic
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 4 december 2008 @ 13:14:49 #10
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63753137
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Kleinburgerlijk zeg. En nog onjuist ook.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_63753144
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut KNJB, Sinterklaas is zeker geen joods feest.
pi_63753184
Topic op slot op verzoek van TS.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_63761444
En weer open op verzoek.

het veranderen van de topictitel moet potentieel leuk topic om zeep helpen natuurlijk
That's all folks!
pi_63761458
Wtf?
pi_63761485
Op verzoek van mn fans
  donderdag 4 december 2008 @ 18:35:54 #16
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_63761502
Ah, we mogen weer kankeren...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_63761622
Vrouwen en voetbal
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst sinds tijden weer eens een keer een combi ingestapt.
Het viel me enorm op dat er zoveel vrouwen waren. Waar voetbal vroegah nog een mannending was lijkt dit te veranderen. En ik merkte dat ik er me er een beetje aan irriteerde.

Ook in de Kuip zie je dit verschijnsel meer en meer. Vaak zijn ze of lelijk en dik of zijn ze mee met hun vriendje en hebben er dus de ballen verstand niet van. Vragen als: 'wie is nou [insert naam speler]?' Zijn veelvoorkomend bij het andere geslacht wanneer zij een wedstrijd bezoeken.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63761657
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Op verzoek van mn fans
Komen er nog meer bijdrages van het weekonderwerp?
That's all folks!
pi_63790328
Sinterklaas op de vakken is suf inderdaad... Hooguit in het kidsvak, dat is nog wel geinig. Bij de Buffels van RBC ofzo, maar verder?

Ook mooi: vorig jaar november speelden wij bij DOTO op de dag dat Sinterklaas in Nederland kwam. Er liepen allerlei Pieten rond met pepernoten en ook een Sint. Maar wat is de grap? DOTO heeft geen jeugdelftallen en dus ook geen jeugdspelers. Dus die liepen mooi voor joker daar. Terwijl DOTO op de site nog wel reclame maakte voor de komst van de Pieten....

Goed topic trouwens, ben benieuwd welke onderwerpen TR nog meer gaat aanpakken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63792322
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut KNJB, Sinterklaas is zeker geen joods feest.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 8 december 2008 @ 11:11:43 #21
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63846452
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Putdeksels het volgende:
Vrouwen en voetbal
Afgelopen zondag ben ik voor het eerst sinds tijden weer eens een keer een combi ingestapt.
Het viel me enorm op dat er zoveel vrouwen waren. Waar voetbal vroegah nog een mannending was lijkt dit te veranderen. En ik merkte dat ik er me er een beetje aan irriteerde.

Ook in de Kuip zie je dit verschijnsel meer en meer. Vaak zijn ze of lelijk en dik of zijn ze mee met hun vriendje en hebben er dus de ballen verstand niet van. Vragen als: 'wie is nou [insert naam speler]?' Zijn veelvoorkomend bij het andere geslacht wanneer zij een wedstrijd bezoeken.

Ik neem die van mij ook mee
Maar die houd der mond en stuurt de auto naar huis
pi_63846600
quote:
Op donderdag 4 december 2008 12:10 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:
Op donderdag 4 december 2008 18:41 schreef Putdeksels het volgende:
Vrouwen en voetbal

er zitten ook mooie vrouwen tussen hoor
pi_63846754
quote:
Op maandag 8 december 2008 11:18 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

[..]

er zitten ook mooie vrouwen tussen hoor
Dat zeg ik toch ook?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63846874
quote:
Op donderdag 4 december 2008 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze week: Voetbal en Sinterklaas

Sinterklazen op het vak.
Elk jaar is het weer zo ver, begin december komen mensen op het lumineuze idee om zich getooid in een zwarte pieten of sinterklaas outfit naar het voetballen te begeven. Wat bezielt deze mensen?
Vorige week bij Willem II was het al raak en gisteren bij Standard zag ik ook al zo'n clown rondlopen.
Wat dacht je dan van al die figuren in carnavalsoutfit als het straks weer zover is?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  maandag 8 december 2008 @ 12:52:51 #25
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_63848618
Dat vindt Robbie misschien wel tof omdat hij uit de buurt van Oeteldonk komt.
Gourmetten of steengrillen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')