Mijn prive-info heb ik dan ook prive gehouden en niet openbaar op het forum gezetquote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik wat prive-info over jou posten of ga je dan ineens janken? Ik dacht dat je te vertrouwen was.
Onzin.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Mijn prive-info heb ik dan ook prive gehouden en niet openbaar op het forum gezet
Je hebt het hier toch ZELF gepost.. Ik snap dat serieus niet hoor. Ik laat hierbij dus de 'grap' van Sjimz totaal buiten beschouwing. Maar IEDEREEN die internet heeft kan meelezen. Dan kun je het toch niet persoonlijke informatie noemen. Als iemand je adres of foto's die niet in je fotoboek staan gaat neerzetten dan kun je over persoonlijke info praten.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik wat prive-info over jou posten of ga je dan ineens janken? Ik dacht dat je te vertrouwen was.
Oh ja, dan is het weer een forum. Alsof dit niks zegt over hoe mensen echt zijn.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
SCH, laat je niet zo opfokken, het is een forum for fuck sake. Hou het gewoon gezellig
Je maakt het ook openbaar. In vertrouwen. Net als ik het hier in vertrouwen openbaar maak.quote:
Maar sjimz was nooit zo. Hoe kan iemand zo veranderen?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:47 schreef just me het volgende:
SCHat maak je niet druk, sommige mensen zijn te zielig om je druk om te maken!!
Ik heb het in een PM gedaan, dat is niet openbaar de laatste keer dat ik het checktequote:Op maandag 12 januari 2009 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Je maakt het ook openbaar. In vertrouwen. Net als ik het hier in vertrouwen openbaar maak.
Maar als hier de volgende keer iemand vertelt dat zijn moeder overleden is ga jij hem daar in andere topcis dus mee om de oren slaan. Zo was het hier nooit.
Als ik je gedrag hier moet geloven ben je heel kinderachtig en blijf je doorzeiken, maar om dat nou topics lang te blijven zeggen?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, dan is het weer een forum. Alsof dit niks zegt over hoe mensen echt zijn.
Maar je vindt het dus normaal om dingen die hier zo verteld te worden, in andere topics op die manier tegen mensen te gebruiken. Is dat echt wat je vindt?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb het in een PM gedaan, dat is niet openbaar de laatste keer dat ik het checkte
Als mensen me op die manier pakken dan hebben ze een slechte aan me.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als ik je gedrag hier moet geloven ben je heel kinderachtig en blijf je doorzeiken, maar om dat nou topics lang te blijven zeggen?
Je vertelt het hier op een toegankelijke plaats voor iedereen die internet heeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus normaal om dingen die hier zo verteld te worden, in andere topics op die manier tegen mensen te gebruiken. Is dat echt wat je vindt?
Wat ben je toch een kind. Altijd te groot om even sorry te zeggen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
Je vertelt het hier op een toegankelijke plaats voor iedereen die internet heeft.
En ik gebruik het tegen jou omdat jij zelf zei dat ik degene was die overspannen reageerde
Maar wat jij wil hoor, jij hebt gelijk
Ja, en dat verschaft jou het recht om het onder de gordel tegen iemand te gebruiken, vind je?quote:Op maandag 12 januari 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Je vertelt het hier op een toegankelijke plaats voor iedereen die internet heeft.
En dat maakte Hools uniek en zo had het moeten blijven!!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vond het altijd prettig dat mensen hier prives iets deelden, en het was altijd in goede handen.
Jij hebt gelijk SCH!quote:Op maandag 12 januari 2009 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, en dat verschaft jou het recht om het onder de gordel tegen iemand te gebruiken, vind je?
Triest he. Je kan hier dus niks meer prives vertellen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
En dat maakte Hools uniek en zo had het moeten blijven!!
* just me oude Hool
Nee joh, ga je gang. Ga lekker Bos81 pakken op zijn priveleven in andere topics. Maak mensen belachelijk die net iemand begraven hebben of weten dat ze ziek zijn. Hartstikke goed sjimz, je bent hartstikke goed bezig. Jij komt er wel.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jij hebt gelijk SCH!
Een post in HOOLS betekent dat ik het nergens anders neer mag zetten.
Waarom zou ik een kwaad woord over Bos81 willen zeggen?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee joh, ga je gang. Ga lekker Bos81 pakken op zijn priveleven in andere topics. Maak mensen belachelijk die net iemand begraven hebben of weten dat ze ziek zijn. Hartstikke goed sjimz, je bent hartstikke goed bezig. Jij komt er wel.
Dus als je iemand niet aardig vindt, dan pak je hem onder de gordel.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zou ik een kwaad woord over Bos81 willen zeggen?
Ik vind dat een hartstikke aardige user.
Hij is te lang, hij past niet in de banbuis.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:10 schreef just me het volgende:
Kijk maar uit dat jezelf niet gebanned gaat worden
Dat is wat minder geworden nadat je mij autistisch noemdequote:Op maandag 12 januari 2009 20:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als je iemand niet aardig vindt, dan pak je hem onder de gordel.
Vorige week vond je me trouwens nog oh zo aardig in diverse PM's.
Maar ik heb geen zin in deze discussie verder, ik mag je best dat weet je, ik vind het jammer dat je het nooit een keer lukt om sorry te zeggen en er altijd weer dingetjes bij te slepen. Dat zou gewoon een stuk schelen.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Dat is wat minder geworden nadat je mij autistisch noemde
Je bent er blij mee dusquote:
Ik vind het een goede keuze, gelukkig geen Elia.quote:
Ik kan ook geen weekendje meer schaatsen met de kids en naar een bedrijfsfeestje, direct een meeting gecancelled en gezeik rondom Hoolsquote:Op zondag 11 januari 2009 15:47 schreef tong80 het volgende:
Ik kan dit topic alleen maar vinden door de AT.
Triest
Het gaat snel de laatste tijdquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan ook geen weekendje meer schaatsen met de kids en naar een bedrijfsfeestje, direct een meeting gecancelled en gezeik rondom Hools
Als een Apache tegen een hoogspanningskabel natuurlijkquote:
T is jouw schuldquote:Op maandag 12 januari 2009 20:37 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik kan ook geen weekendje meer schaatsen met de kids en naar een bedrijfsfeestje, direct een meeting gecancelled en gezeik rondom Hools
Halloquote:
Ongelooflijk. Het maakt de ban van mij en Bluezz ook alleen maar nog hilarischer.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:43 schreef golfer het volgende:
Voorlopig blijf ik dus toch maar hier.
Niet dat ik nou iets tegen tieten heb, maar ik vind het gehalte aan tieten in die andere SC te hoog en het niveau daar toch een beetje te kinderachtig aan het worden.
Vraag mij serieus af wat als dat B&H-gepost in VBL doen.
Die plaatjes (bloot) moet je gewoon achter een link NSFW douwen, dan is er verder toch niks aan de hand?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
Maar 3 vaste posters in HOOLS vinden het na mijn vraag allemaal best, als ik het goed begrijp? Dus als over een week de SC wordt samengevoegd met HOOLS dan vinden de mensen dat tot nu toe prima (mits er minder plaatjes gepost worden dan).
Ja daar was ik al bang voor, het is al snel de schuld van Den Haagquote:
Jullie postten een plaatje waarvan een moderator meldde dat het tot een ban kon leiden (het werd dan ook verwijdert). Het dan nog 3-4 keer plaatsen is er gewoon om vragen. Niets hilarisch, gewoon logica.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Het maakt de ban van mij en Bluezz ook alleen maar nog hilarischer.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, het is al snel de schuld van Den Haag
Hoe bedoel je snel?quote:Op maandag 12 januari 2009 20:49 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ja daar was ik al bang voor, het is al snel de schuld van Den Haag
Besluit nou eens af en toe NIET op die reageerknop te drukken.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Jullie postten een plaatje waarvan een moderator meldde dat het tot een ban kon leiden (het werd dan ook verwijdert). Het dan nog 3-4 keer plaatsen is er gewoon om vragen. Niets hilarisch, gewoon logica.
Proleetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |