Wie is Jaap?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef Breach het volgende:
Het lijkt mij (en meerdere users met mij) een goed plan om de HOOLS slowchat samen te voegen tot één grote slowchat waar we allemaal alles kwijt kunnen wat we willen. Omdat Jaap me wees op het feit dat ik dit niet netjes eerst hier had gemeld, doe ik dit alsnog.
De vraag is dus: Hoe denken jullie hierover?
Onder het mom van 'stoppen op het hoogtepunt' ofzo?quote:
Eensquote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef golfer het volgende:
Maar verder maakt het mij niet veel uit, als die andere SC een beetje het PUB en B&H-gehalte kan ontstijgen, want er zijn ook mensen die nog wel eens vanaf het werk een topic willen openen en om dan steeds geconfronteerd te worden met plaatjes van min-of-meer blote tieten. Maar goed, ik heb zelf een hele tijd geleden al eens gezegd dat Hools z'n bestaansrecht wat verloren had. Vond alleen de abrupte manier waarop een Hools zonder overleg door een modje werd gesloten wat minder verstandig.
En er zijn nog zat andere SC's waar ik eventueel ik terecht zou kunnen.
Ik zou het wel leuk vinden om er nog een creatieve draai aan te geven. Maar dat kan ook onstaan. Hools -de VBL kroeg, vond ik altijd een leuk concept. Misschien dat er over een week dan iets heel nieuws kan worden gestart. Kunnenn we nog even over nadenken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
Maar 3 vaste posters in HOOLS vinden het na mijn vraag allemaal best, als ik het goed begrijp? Dus als over een week de SC wordt samengevoegd met HOOLS dan vinden de mensen dat tot nu toe prima (mits er minder plaatjes gepost worden dan).
En dat allemaal door de tip van Jaapquote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Interessant, misschien komen we er wel
Er is net beslist om een tweede slowchat toe te staan, pas twee dagen terug en ik vind het eerlijk gezegd nonsens om nu de discussie alweer opnieuw te voeren.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef Breach het volgende:
Het lijkt mij (en meerdere users met mij) een goed plan om de HOOLS slowchat samen te voegen tot één grote slowchat waar we allemaal alles kwijt kunnen wat we willen. Omdat Jaap me wees op het feit dat ik dit niet netjes eerst hier had gemeld, doe ik dit alsnog.
De vraag is dus: Hoe denken jullie hierover?
Dat kwam omdat HOOLS rigoureus werd gekaapt en dat was niet verstandigquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er is net beslist om een tweede slowchat toe te staan, pas twee dagen terug en ik vind het eerlijk gezegd nonsens om nu de discussie alweer opnieuw te voeren.![]()
Kijk het eerst 's een paar weken aan.
Prima reactie, waar ik me in kan vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er is net beslist om een tweede slowchat toe te staan, pas twee dagen terug en ik vind het eerlijk gezegd nonsens om nu de discussie alweer opnieuw te voeren.![]()
Kijk het eerst 's een paar weken aan.
Klopt, maar ik denk dat samenvoegen ook rigoureus en onverstandig is.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat kwam omdat HOOLS rigoureus werd gekaapt en dat was niet verstandig.
Rigoureus is het zekerquote:Op maandag 12 januari 2009 18:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dat samenvoegen ook rigoureus en onverstandig is.
Jep. Als ze dan begin 2000 t/m 2005 of 2006 kiezen gaat het nog wel, maar nu al een hele '00 week houden isquote:Op maandag 12 januari 2009 18:22 schreef rubbereend het volgende:
3FM gaat naast de 90's week nu ook een '00 week houdendat lijkt me wat snel
Precies. En sommigen willen gewoon hun eigen kliekje.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Rigoureus is het zeker. Twee sc's is ook goed de de fora GC en ONZ hebben we ook meerdere sc's. VBL is bijna net zo groot als er hier twee sc's zijn is dat ook niet erg.
dat is veel te kort qua periodequote:Op maandag 12 januari 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep. Als ze dan begin 2000 t/m 2005 of 2006 kiezen gaat het nog wel, maar nu al een hele '00 week houden is.
Iedere SC wordt vanzelf een kliekje dat is gewoon zo, of dat nu HOOLS, PTA SC of ieder andere SC krijgt langzaam kliekvorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies. En sommigen willen gewoon hun eigen kliekje.Lekker hypocriet, maar volgens mij is dat het.
![]()
Ik vind de nieuwe situatie best gezellig eerlijk gezegd.
logisch ook, je leert elkaar via een SC ook wat kennen, gebeurt bij de 3FM reeks ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedere SC wordt vanzelf een kliekje dat is gewoon zo, of dat nu HOOLS, PTA SC of ieder andere SC krijgt langzaam kliekvorm.
Maar ik ben sporten
Als het hoge blote tietengehalte zo blijft, ben ik er toch ook niet zo voor.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dat samenvoegen ook rigoureus en onverstandig is.
quote:Op maandag 12 januari 2009 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Als het hoge blote tietengehalte zo blijft, ben ik er toch ook niet zo voor.
Ik word nu gewezen op een onder de gordel opmerking van jou over dat ik ziek thuis zit. Als het op die manier gaat dan is het misschien beter dat het hele plan niet doorgaat. Dat vertel ik hier omdat er hier een basis van vertrouwen is, net zoals je mij kunt vertrouwen bij sommige dingen die je me hebt verteld. Ik vind het ongepast dat je medaar in een ander topic op die manier mee om de oren slaat. Wat vind jij achteraf?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die kunnen toch ook hier gepost worden?
Dat was je opmerking over dat ik autistisch was niet zeker?quote:Op maandag 12 januari 2009 18:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik word nu gewezen op een onder de gordel opmerking van jou over dat ik ziek thuis zit. Als het op die manier gaat dan is het misschien beter dat het hele plan niet doorgaat. Dat vertel ik hier omdat er hier een basis van vertrouwen is, net zoals je mij kunt vertrouwen bij sommige dingen die je me hebt verteld. Ik vind het ongepast dat je medaar in een ander topic op die manier mee om de oren slaat. Wat vind jij achteraf?
Ben je echt autistisch dan? Wat heeft dat er nou mee te maken. Dat is niet iets persoonlijks wat in vertrouwen is verteld maar een soort opmerking als: "jij bent ook een dikke homo zeg".quote:Op maandag 12 januari 2009 19:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was je opmerking over dat ik autistisch was niet zeker?
Maar ik heb geen zin in de discussie Jaap, jij hebt gelijk.
Hmz, dat verandert het een beetje maar toch vind ik het niet zo netjes. Het leuke van Hools vind ik dat je je soms kwetsbaar op kan stellen en dat mensen luisteren en reageren. Mogen best grapjes over gemaakt worden maar dit vond ik niet echt netjes, je had het dan wel wat verhulder kunnen doen.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:08 schreef sjimz het volgende:
Jij begon over hoe overspannen ik wel niet reageerde
Volgens mij heb je het ook buiten HOOLS gepost maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hmz, dat verandert het een beetje maar toch vind ik het niet zo netjes. Het leuke van Hools vind ik dat je je soms kwetsbaar op kan stellen en dat mensen luisteren en reageren. Mogen best grapjes over gemaakt worden maar dit vond ik niet echt netjes, je had het dan wel wat verhulder kunnen doen.
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het ook buiten HOOLS gepost maar dat weet ik niet helemaal zeker.
quote:Op maandag 12 januari 2009 19:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee absoluut niet.
Een simpel sorry zou volstaan.
Jij snapt dus inderdaad niks van Hools.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Dingen op een openbaar forum zetten en dan gaan zeggen dat het alleen binnen dat topic besproken kan worden. Dat is nou precies wat mensen met de kliek verstaan Jaap. Als je dat soort dingen wil bespreken kan dat ook op MSN. Hiermee vermijdt je dat mensen dit soort grappen maken.
Dus als je geen kliek bent, dan pak je elkaar gewoon op persoonlijke dingen? Goed om te weten Breach.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
[..]
Dingen op een openbaar forum zetten en dan gaan zeggen dat het alleen binnen dat topic besproken kan worden. Dat is nou precies wat mensen met de kliek verstaan Jaap. Als je dat soort dingen wil bespreken kan dat ook op MSN. Hiermee vermijdt je dat mensen dit soort grappen maken.
En jou stoten onder de gordel zullen we maar vergeten hequote:Op maandag 12 januari 2009 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij snapt dus inderdaad niks van Hools.
Wat een enorme klote kut reactie. Op MSN zou het wel veilig zijn bij sjimz denk je? In Hools ging het altijd zo Breach, maar fijn dat je me erom uitlacht jongen, heel erg volwassen. Het was geen eens een grap maar gewoon een stoot onder de gordel.
Maar goed om te weten hoe jij erover denkt.![]()
![]()
Ga nou niet de huilie uithangen man. Het hele VBL-forum hangt aan elkaar van grappen en grollen. Moet denthemen elke keer gaan zeuren als ze een grap over rollen of zitten maken? Moet Sjimz gaan zeuren als ze het over zijn lengte hebben. Kom op zegquote:Op maandag 12 januari 2009 19:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Dus als je geen kliek bent, dan pak je elkaar gewoon op persoonlijke dingen? Goed om te weten Breach.
Wat een rat ben jij zeg. Ongelooflijk, wat val jij me tegen. Zout maar heel snel op hier inderdaad.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga nou niet de huilie uithangen man. Het hele VBL-forum hangt aan elkaar van grappen en grollen. Moet denthemen elke keer gaan zeuren als ze een grap over rollen of zitten maken? Moet Sjimz gaan zeuren als ze het over zijn lengte hebben. Kom op zeg![]()
Breach is blij dat ie iemand van naam kentquote:
Iedereen was toch welkom hierquote:Op maandag 12 januari 2009 19:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een rat ben jij zeg. Ongelooflijk, wat val jij me tegen. Zout maar heel snel op hier inderdaad.
Je moest eens weten hoe vaak ik in mijn eentje achter mijn computer moet huilenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:42 schreef Breach het volgende:
[..]
Ga nou niet de huilie uithangen man. Het hele VBL-forum hangt aan elkaar van grappen en grollen. Moet denthemen elke keer gaan zeuren als ze een grap over rollen of zitten maken? Moet Sjimz gaan zeuren als ze het over zijn lengte hebben. Kom op zeg![]()
Ik maar denken dat je te vertrouwen was. Wat dom van me.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:40 schreef Breach het volgende:
[..]
En jou stoten onder de gordel zullen we maar vergeten he
Kom op Jaap. Jij snapt best wat ik bedoel. Als ik problemen heb in mijn privéleven dan knal ik die ook niet op een plek waar iedereen kan meelezen en ermee kan doen wat hij of zij wil.
En bovendien is het weer je hetze tegen Sjimz die continueert, want ik maakte vanmiddag eenzelfde soort opmerking en die heb je zeker gelezen. Daar werd niks van gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |