Mensen mogen denk over sjimz zoals ze willen.. maar smaak heeft iequote:
Behalve dat ik vroeg op moet staan om te gaan werken, mag ik niet klagenquote:
klopt helemaal, wat ik van de foto's van het huwelijk zag ziet zijn bruid er ook prima uitquote:Op maandag 12 januari 2009 13:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mensen mogen denk over sjimz zoals ze willen.. maar smaak heeft ie
Hey die van mij was beterquote:Op maandag 12 januari 2009 13:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt helemaal, wat ik van de foto's van het huwelijk zag ziet zijn bruid er ook prima uit
Die wonen zeker in St-Niklaas?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:26 schreef tong80 het volgende:
Ik ben zo weg.
Familie dat Sinterklaas viert in België
Nee in pieterburenquote:
die van jou ehb ik in het echt gezienquote:
quote:
Die had ik toch al een keer hier neergezet ?quote:
Ik heb ze niet gezien, ik voelde me hier namelijk al lange tijd niet meer welkom.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:41 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Die had ik toch al een keer hier neergezet ?
dank uquote:Op maandag 12 januari 2009 14:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die van jou ehb ik in het echt gezienen meneer, u heeft een uitmuntende smaak
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien, ik voelde me hier namelijk al lange tijd niet meer welkom.
Je moet je zelf wel vertegenwoordigen als er een naamtopic is he!quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]weinig van te merken geweest in het vorige deel
quote:Op maandag 12 januari 2009 14:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb ze niet gezien, ik voelde me hier namelijk al lange tijd niet meer welkom.
Sinds wanneer ben je getrouwd dan?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat kan niet want ik ben eerder getrouwd dan jij... en toen kwam je nog regelmatig hier
Ik zal ff kijken of ik nog wat heb liggen...
ja die zou jij in de kerstvakantie in je FB zettenquote:Op maandag 12 januari 2009 14:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]dat kan niet want ik ben eerder getrouwd dan jij... en toen kwam je nog regelmatig hier
Ik zal ff kijken of ik nog wat heb liggen...
25-4-2008 (handig zo'n ring waar het in staatquote:
Whehe dan ben ik al langer getrouwd hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
25-4-2008 (handig zo'n ring waar het in staat)
Volgende week vieren N. en ik ons 19 jarig jubileum, borisz had onze zoon kunnen zijnquote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Whehe dan ben ik al langer getrouwd hoor
Dio is niet ineens ontdekt hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Dio?
Ineens ontdekt en wordt er helemaal blij van: soort Jeugd van Tegenwoordig maar dan veel beter
http://www.diomusic.nl/
oquote:Op maandag 12 januari 2009 14:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Whehe dan ben ik al langer getrouwd hoor
ja en ik word er niet vrolijk vanquote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Dio?
Ineens ontdekt en wordt er helemaal blij van: soort Jeugd van Tegenwoordig maar dan veel beter
wil je hem alsnog adopteren?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgende week vieren N. en ik ons 19 jarig jubileum, borisz had onze zoon kunnen zijn
Is het 1 meneer?quote:Op maandag 12 januari 2009 14:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is in de "Nederlandse urbanscene" al lange tijd bekend.
hahaha oke 2 maanden.. maar vooruitquote:
Jazekerquote:Op maandag 12 januari 2009 15:00 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hahaha oke 2 maanden.. maar vooruit![]()
en het bevalt nog wel steeds
Dat tijdmachine nummer is leuk.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Dio?
quote:
ja nu mag je eindelijk all in.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]zeer zeker... had het veel eerder moeten doen
quote:
Ik ken wel de metalband Dio.quote:Op maandag 12 januari 2009 14:54 schreef SCH het volgende:
Kennen jullie Dio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |