Wie is Jaap?quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef Breach het volgende:
Het lijkt mij (en meerdere users met mij) een goed plan om de HOOLS slowchat samen te voegen tot één grote slowchat waar we allemaal alles kwijt kunnen wat we willen. Omdat Jaap me wees op het feit dat ik dit niet netjes eerst hier had gemeld, doe ik dit alsnog.
De vraag is dus: Hoe denken jullie hierover?
Onder het mom van 'stoppen op het hoogtepunt' ofzo?quote:
Eensquote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef golfer het volgende:
Maar verder maakt het mij niet veel uit, als die andere SC een beetje het PUB en B&H-gehalte kan ontstijgen, want er zijn ook mensen die nog wel eens vanaf het werk een topic willen openen en om dan steeds geconfronteerd te worden met plaatjes van min-of-meer blote tieten. Maar goed, ik heb zelf een hele tijd geleden al eens gezegd dat Hools z'n bestaansrecht wat verloren had. Vond alleen de abrupte manier waarop een Hools zonder overleg door een modje werd gesloten wat minder verstandig.
En er zijn nog zat andere SC's waar ik eventueel ik terecht zou kunnen.
Ik zou het wel leuk vinden om er nog een creatieve draai aan te geven. Maar dat kan ook onstaan. Hools -de VBL kroeg, vond ik altijd een leuk concept. Misschien dat er over een week dan iets heel nieuws kan worden gestart. Kunnenn we nog even over nadenken.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:32 schreef Breach het volgende:
Maar 3 vaste posters in HOOLS vinden het na mijn vraag allemaal best, als ik het goed begrijp? Dus als over een week de SC wordt samengevoegd met HOOLS dan vinden de mensen dat tot nu toe prima (mits er minder plaatjes gepost worden dan).
En dat allemaal door de tip van Jaapquote:Op maandag 12 januari 2009 18:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Interessant, misschien komen we er wel
Er is net beslist om een tweede slowchat toe te staan, pas twee dagen terug en ik vind het eerlijk gezegd nonsens om nu de discussie alweer opnieuw te voeren.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:04 schreef Breach het volgende:
Het lijkt mij (en meerdere users met mij) een goed plan om de HOOLS slowchat samen te voegen tot één grote slowchat waar we allemaal alles kwijt kunnen wat we willen. Omdat Jaap me wees op het feit dat ik dit niet netjes eerst hier had gemeld, doe ik dit alsnog.
De vraag is dus: Hoe denken jullie hierover?
Dat kwam omdat HOOLS rigoureus werd gekaapt en dat was niet verstandigquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er is net beslist om een tweede slowchat toe te staan, pas twee dagen terug en ik vind het eerlijk gezegd nonsens om nu de discussie alweer opnieuw te voeren.![]()
Kijk het eerst 's een paar weken aan.
Prima reactie, waar ik me in kan vindenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Er is net beslist om een tweede slowchat toe te staan, pas twee dagen terug en ik vind het eerlijk gezegd nonsens om nu de discussie alweer opnieuw te voeren.![]()
Kijk het eerst 's een paar weken aan.
Klopt, maar ik denk dat samenvoegen ook rigoureus en onverstandig is.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat kwam omdat HOOLS rigoureus werd gekaapt en dat was niet verstandig.
Rigoureus is het zekerquote:Op maandag 12 januari 2009 18:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Klopt, maar ik dat samenvoegen ook rigoureus en onverstandig is.
Jep. Als ze dan begin 2000 t/m 2005 of 2006 kiezen gaat het nog wel, maar nu al een hele '00 week houden isquote:Op maandag 12 januari 2009 18:22 schreef rubbereend het volgende:
3FM gaat naast de 90's week nu ook een '00 week houdendat lijkt me wat snel
Precies. En sommigen willen gewoon hun eigen kliekje.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Rigoureus is het zeker. Twee sc's is ook goed de de fora GC en ONZ hebben we ook meerdere sc's. VBL is bijna net zo groot als er hier twee sc's zijn is dat ook niet erg.
dat is veel te kort qua periodequote:Op maandag 12 januari 2009 18:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep. Als ze dan begin 2000 t/m 2005 of 2006 kiezen gaat het nog wel, maar nu al een hele '00 week houden is.
Iedere SC wordt vanzelf een kliekje dat is gewoon zo, of dat nu HOOLS, PTA SC of ieder andere SC krijgt langzaam kliekvorm.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies. En sommigen willen gewoon hun eigen kliekje.Lekker hypocriet, maar volgens mij is dat het.
![]()
Ik vind de nieuwe situatie best gezellig eerlijk gezegd.
logisch ook, je leert elkaar via een SC ook wat kennen, gebeurt bij de 3FM reeks ook.quote:Op maandag 12 januari 2009 18:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedere SC wordt vanzelf een kliekje dat is gewoon zo, of dat nu HOOLS, PTA SC of ieder andere SC krijgt langzaam kliekvorm.
Maar ik ben sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |