Leuke 2e ritquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
2. KOEN VERWEIJ - Fabris
Ik geef Pechsteinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het gewoon Paulien wordt
Jammer, ik had echt gehoopt op een leuke strijd bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ja hoor, doe net of het nog spannend is.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geef Pechsteinnu wel een hele goede kans.
Nee, was een reactie op het commentaar van Snoeks en Hersman die deden of het nog spannend was bij de mannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is nog best spannend bij de vrouwen volgens mij.
(niet @ ambrosius, of bedoelde je die wel?
)
Het Mueller effectquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef Norrage het volgende:
wat is er in godsnaam met pechstein aan de hand ineens, dat ze weer de sterren van de hemel schaatst.
Precies, en zoveel verliest ze nooit op die 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, was een reactie op het commentaar van Snoeks en Hersman die deden of het nog spannend was bij de mannen.
Al denk ik niet dat het bij de vrouwen nog spannend wordt. Pechstein rijdt sneller dan bijna iedereen op de 3 en 5 km, behalve misschien Sablikova en Groenewold. Maar ze heeft een aardig gaatje op die 2.
Dacht ik al idd. Typisch NOS.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, was een reactie op het commentaar van Snoeks en Hersman die deden of het nog spannend was bij de mannen.
Diskwalificatie zit in een klein hoekje bochtje.quote:Al denk ik niet dat het bij de vrouwen nog spannend wordt. Pechstein rijdt sneller dan bijna iedereen op de 3 en 5 km, behalve misschien Sablikova en Groenewold. Maar ze heeft een aardig gaatje op die 2.
Inderdaad ja!!quote:
ja dat bedoelde ik met Herbert kop dichtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:03 schreef Norrage het volgende:
hey hij begon weer over die brit.....
op de 1000 meter?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:59 schreef Ambrosius het volgende:
Mannen die de 1500m nog boven de 2 minuten schaatsen, de beste vrouwen gaan daar morgen onder.
Viel me ook al opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:05 schreef pfaf het volgende:
Wat is die vrouwelijke B/okko een leuke dame zeg.
Bij de NOS is het SBS gehalte soms wat hoog ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dacht ik al idd. Typisch NOS.![]()
[..]
Diskwalificatie zit in een klein hoekje bochtje.![]()
Rogge liet zien dat ie echt sportminded is. Weet er veel van!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:36 schreef Dos37 het volgende:
wat was er met Rogge? ik was voetbal aan het kijken
Uiteraardquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:42 schreef marcodej het volgende:
Schildermans en Kvaale eruit ja.
Respect heb je wel hè voor vrouwen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:50 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig weer even niet die wijven
Verheijen
Zekerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Respect heb je wel hè voor vrouwen?
Gelukkig is dat Mueller-effect altijd maar van korte duurquote:
Meer dan 20 seconden voor de nummer 2 op de 10 kilometerquote:
Nou ja kramer wint de 1500m wel terwijl bokko en fabris niet met de handrem er op reden ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:03 schreef FritsVanEgters het volgende:
Netjes, maar de tegenstand stelt niet veel voor dit keer.
Worldcup Moskou niet gezienquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Dat Pechstein een goede 500m rijdt duidt duidelijk op een andere trainingsaanpak... ik sta er niet van te kijken als ze op de langere afstanden ineens een stuk minder uit de verf blijkt te komen
Tja daar zit ook wel weer wat inquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Worldcup Moskou niet gezien?
Dit is gewoon een vrij normale 500 meter van Pechstein, het zijn gewoon de anderen (met name Wust en Van Deutekom) die bij lange na niet aan hun niveau van de vorige jaren komen. 2 jaar geleden bij het WK allround reed Wust zelfs 38.44 in Heerenveen, Pechstein reed toen ook gewoon 39.82, vrijwel gelijk met haar tijd van nu.
Naar Hege Bøkko kijk ik anders graagquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:17 schreef Ambrosius het volgende:
De eerste shift 3000 meters vrouwen sla ik maar over, te saai.
Ja ok, aan het einde van de rit even terugzappen als ze haar kapje afzetquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Naar Hege Bøkko kijk ik anders graag![]()
T gaat wel om rode wijn hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:22 schreef Ciolekfan het volgende:
Lijkt wel of z'n een koffiepraatje aan het houden zijn
Wüst is ziek geweest, dus logisch.quote:
Het verbaasd me dan ook niet. Het was gewoon een ":{" als jammerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wüst is ziek geweest, dus logisch.
Absoluut nog niet. Als Van Deutekom en Anschütz morgen op de 1500 tijd kunnen goedmaken op Pechstein is nog niets beslist. Als ze geen tijd goedmaken, net wat Ambrosius gezegd, is het gedaan.quote:
Anschütz in haar huidige vorm misschien wel maar van Deutekom zie ik geen top 1500 meter rijden. Op de 5K paklt Pechstein anders toch alles weer terug.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut nog niet. Als Van Deutekom en Anschütz morgen op de 1500 tijd kunnen goedmaken op Pechstein is nog niets beslist. Als ze geen tijd goedmaken, net wat Ambrosius gezegd, is het gedaan.
Mwah, ben ik nu al wel weer vanaf gestapt eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut nog niet. Als Van Deutekom en Anschütz morgen op de 1500 tijd kunnen goedmaken op Pechstein is nog niets beslist. Als ze geen tijd goedmaken, net wat Ambrosius gezegd, is het gedaan.
Dat dachten we ook op de 3000, maar dat verschil is eigenlijk nihil. Als Van Deutekom een halve seconde of meer terugpakt, moet ik het allemaal nog maar eens zien. Pechstein heeft nog wel meer gechoked op de 5k.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:55 schreef Ericr het volgende:
[..]
Anschütz in haar huidige vorm misschien wel maar van Deutekom zie ik geen top 1500 meter rijden. Op de 5K paklt Pechstein anders toch alles weer terug.
Pechstein in deze vorm zal het heus niet laten versloffen op de 1500 en haar 5000 zal heus wel sterk genoeg zijn. Tuurlijk is het niet beslist, maar aan de andere kant lijkt het me niet dat ze het nu nog weg zal geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
In Nagano niet bepaald, rekenmeesterquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat dachten we ook op de 3000, maar dat verschil is eigenlijk nihil. Als Van Deutekom een halve seconde of meer terugpakt, moet ik het allemaal nog maar eens zien. Pechstein heeft nog wel meer gechoked op de 5k.
Ze heeft het ook regelmatig niet laten liggen op de 5k, maar goed. We wachten maar even tot morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Nagano niet bepaald, rekenmeester.
Ik gok dat de NOS dat best wil doen maar dat ze qua zendtijd niet mogenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Szura het volgende:
schande dat de NOS Ritsma niet live uitzendt. Het is nota bene één van de beste schaatsers ooit
Dat is het idd, maar ze zullen het vanavond in het Sportjournaal nog wel uitgebreid laten zien op tv en morgen in een dweilpauze.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gok dat de NOS dat best wil doen maar dat ze qua zendtijd niet mogen
Precies. Ik zeg zendtyd afpakken stelletje bloedhonden dat het zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Szura het volgende:
schande dat de NOS Ritsma niet live uitzendt. Het is nota bene één van de beste schaatsers ooit
Ze moeten gewoon tegen die andere zenders zeggen ff dimmen en weg wezen met jullie pulp!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het idd, maar ze zullen het vanavond in het Sportjournaal nog wel uitgebreid laten zien op tv en morgen in een dweilpauze.
Lijkt me een onzinnige gedachte. Waarom zou ze die moeten laten varen? Moet ze dan daar heen gaan en blij zijn met brons, terwijl ze al eens zilver heeft gehaald? Alleen Olympisch goud ontbreekt er nog aan en daar gaat ze dan ook volledig voor. En ze heeft al zat 3k's gereden dit jaar en vorig jaar waar alles er erg goed uit zag en ze ook won of er dichtbij zat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Groenewold kan die gouden droom van de 3000m maar beter laten varen.... eeuwige tweede
W.O.H.?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
TVM is de glans kwijt.... op Kramer na maar zelfs die mist inderdaad het plezier lijkt het wel
Wouter Oldeheuvel doet het anders goed in de schaduw van Sven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
TVM is de glans kwijt.... op Kramer na maar zelfs die mist inderdaad het plezier lijkt het wel
Begrip zendtijd voor andere zenders ken je niet zeker?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef Szura het volgende:
ik zou zeggen, zend Ritsma op Nederland 2 of 3 uit
was dat het WK waar Ids Postma dacht dat ie gewonnen had?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:08 schreef Hankster het volgende:
Ik wil oude beelden zien. Ik wil het WK in Boedapest zien.
Ja die was ik even vergeten...quote:
Ik weet het niet maar ik heb altijd een net-niet gevoel bij haar...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me een onzinnige gedachte. Waarom zou ze die moeten laten varen? Moet ze dan daar heen gaan en blij zijn met brons, terwijl ze al eens zilver heeft gehaald? Alleen Olympisch goud ontbreekt er nog aan en daar gaat ze dan ook volledig voor. En ze heeft al zat 3k's gereden dit jaar en vorig jaar waar alles er erg goed uit zag en ze ook won of er dichtbij zat.
Des te groter zijn haar kansen op de OSquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik heb altijd een net-niet gevoel bij haar...
Beetje kort door de bocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Begrip zendtijd voor andere zenders ken je niet zeker?
Sport Uber Allquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Begrip zendtijd voor andere zenders ken je niet zeker?
als Klassen meedoet is iederen toch kansloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Hankster het volgende:
[..]
Des te groter zijn haar kansen op de OSEr is altijd wel 1 onverwachte winnaar(es).
Waarom zit ik tegen Belle Perez aan te kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
bij mij net ook niet. Nu wel! Erica aan het woord.
Je moet niet de livestream van het EK pakken. Maar op de website van studiosport doorklikken naar Afscheid Rintje--> Livestreamquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Waarom zit ik tegen Belle Perez aan te kijken
Ook niet misselijk om naar te kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Op de site van studiosport kom ik nog, maar dan naar die Livestream wil niet lukkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Je moet niet de livestream van het EK pakken. Maar op de website van studiosport doorklikken naar Afscheid Rintje--> Livestream
Heb je een mms linkje dan? Alles is über traag namelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Je moet niet de livestream van het EK pakken. Maar op de website van studiosport doorklikken naar Afscheid Rintje--> Livestream
http://player.omroep.nl/?aflID=8823863quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef Hankster het volgende:
[..]
Heb je een mms linkje dan? Alles is über traag namelijk.
Hij doet het meteenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8823863
Heel vaak proberen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Als Groenendaal er 1 krijgt dan Rintje al helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Rintje eigenlijk al een lintje?
Ik nu ook niet meer...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Nu heb ik geen beeld meer.....
Die zal Max zo wel brengenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Rintje eigenlijk al een lintje?
Als iedereen dat nou even deedquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef ElYefe het volgende:
Ik heb hem uitgezet, zie het wel op studio sport ofzo..
Dit had gewoon prime time live gemogenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:46 schreef pekel het volgende:
Dood aan de publieke omroep. Beetje verdomme een van Neerlands' helden waarvan afscheid wordt genomen, en niet eens live uit mogen zenden van de PO. Stinkorgaan.
Verder erg mooi..
Ik hoop dat de NOS een hele hele goede samenvatting maakt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een aanfluiting dit zeg. Ik wil al die oude helden zien, staat de uitzending stil.
IK hoop dat er een paar mensen een nieuwe baan mogen gaan zoeken! Had namelijk gewoon live op de TV gemogen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de NOS een hele hele goede samenvatting maakt.
precies, het had gewoon live gemoeten!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Rintje verdient beter......
en wij ook. Uniek moment en de NOS verprutst het. Schande.
En hij mocht ook al niet meeschaatsenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Hankster het volgende:
En ik mis verdeurie het commentaar van Herbert.
Ook weer een gemiste kans van de NOS wat mij betreft
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef ElYefe het volgende:
Ik heb hem uitgezet, zie het wel op studio sport ofzo..
Dat komt er nou van als je te snel te veel wit.quote:
Nee Ofyles, Wüst was gewoon niet 100% fit. En dan kan je wel langzaam starten, maar ook dan ga je op een hoop. Hiermee zorgt ze er in ieder geval voor dat ze er nog redelijk voorstaat en zich zo rechtstreeks gaat plaatsen voor het WK.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je te snel te veel wit.
En dan ook zeggen dat je niet in vorm was. Je strategie was niet in orde zul je bedoelen!
Laten we hopen dat het morgen ook zover is. Ik houd je aan die uitspraak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee Ofyles, Wüst was gewoon niet 100% fit. En dan kan je wel langzaam starten, maar ook dan ga je op een hoop. Hiermee zorgt ze er in ieder geval voor dat ze er nog redelijk voorstaat en zich zo rechtstreeks gaat plaatsen voor het WK.
Ja, dat is wel de anticlimax.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef marcodej het volgende:
Toch wel een mooi afscheid van Rintje!
(Ik dacht dat JO Koss in dat berenpak zat, krijg je Syb van der Ploeg)
De 1.49.81 van Neal Marshall was gereden op 15-11-1997, maar ik kom ook een 1.49.89 van Erben Wennemars tegen van 30-07-1997quote:Op zondag 11 januari 2009 01:47 schreef Ericr het volgende:
Eerste officieel onder de 1:50 was Ids Postma volgens mij. Ritsma pakte wel een maand later het WR. Er was ten tijde van het WR van Postma al sneller gereden en de eerste onofficiele onder de 1:50 was Neal Marshall. Postma verloor het WR overigens dezelfde dag nog aan Kevin Overland.
Hoe is dit afgelopen? mag Fabris nu naar het WK?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:28 schreef andre77 het volgende:
Als de Pool Niedzwiedzki zich nu terugtrekt voor de 10 km heeft Polen een startplek extra op het WK (en het EK volgend jaar?) en mag Fabris niet meedoen aan het WK. Rare regels bij het schaatsen.
De pool staat gewoon op de loting voor de 10kmquote:Op zondag 11 januari 2009 13:16 schreef dijkhuis het volgende:
[..]
Hoe is dit afgelopen? mag Fabris nu naar het WK?
Die van Erben was zeker tijdens een zomerwedstrijd in Calgary ofzo? Misschien telt die niet als officieel WR?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
De 1.49.81 van Neal Marshall was gereden op 15-11-1997, maar ik kom ook een 1.49.89 van Erben Wennemars tegen van 30-07-1997
Goh nu alweer terug?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef tong80 het volgende:
16 jaar.
We zagen net een aankomende vedette
Dit was dan wel mooi.quote:
quote:
Klopt, was in Calgary.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die van Erben was zeker tijdens een zomerwedstrijd in Calgary ofzo? Misschien telt die niet als officieel WR?
Hebben jullie het over het record van Erben terwijl niemand hem nog kende ?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Klopt, was in Calgary.
Die van Marshall telde ook niet als officieel WR. Maar het gaat om de eerste officieuze onder de 1:50
Mja, het moest even los komen, maar de eerste ritten waren van een wel erg laag niveau zeg...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit was dan wel mooi.
Verder heb je gelijk
Nou zeg!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Wat is die Groenewold een dikke koe zeg
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Bannetje!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:43 schreef Eppie_NL het volgende:
Jammer dat je onmiddelijk een goede prestatie aan doping linktquote:Op zondag 11 januari 2009 13:51 schreef tong80 het volgende:
Groot verschil dit.
Ze hebben weer ein wunderdocter.
Ik was niet serieus.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:09 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Jammer dat je onmiddelijk een goede prestatie aan doping linkt
lekker kritischquote:Op zondag 11 januari 2009 14:04 schreef DeeBee het volgende:
Lekker Bert...gelijk weer even alle hoop bij Anschutz de grond in willen boren...gelukkig interviewt hij Duitsers dus net zo als de Nederlanders.
Fabris dat deed op de 5km en werd DQ. Nu willen ze proberen eerste keer een waarschuwing ipv direct DQ er door te krijgen bij de ISUquote:Op zondag 11 januari 2009 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is er nou precies met de insteek regel? Ik heb bijna niets van het toernooi kunnen zien, maar er is blijkbaar iets aan de hand.
Normaal gebeurt dit buiten de camera'squote:Op zondag 11 januari 2009 14:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Fabris dat deed op de 5km en werd DQ. Nu willen ze proberen eerste keer een waarschuwing ipv direct DQ er door te krijgen bij de ISU
Wat deed hij fout dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Fabris dat deed op de 5km en werd DQ. Nu willen ze proberen eerste keer een waarschuwing ipv direct DQ er door te krijgen bij de ISU
Hij reed met zijn schaats op de lijnquote:
Nou hij zat er wel flink overheen zelfsquote:Op zondag 11 januari 2009 14:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij reed met zijn schaats op de lijn
Absurde regel.
Ok.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou hij zat er wel flink overheen zelfs
Vertel dat Churandy Martina (excuus voor evt typo)quote:Op zondag 11 januari 2009 14:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok.
En dan nog ?
Moet je iemand daar voor bannen ?
Kloptquote:Er zijn mindere overtredingen gemaakt op Fok
Duurt een beetje lang.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:23 schreef wimderon het volgende:
Dat probleem van mannen als Grodum die zich nu gaan plaatsen voor het WK is simpel op te lossen, laat de rest van de deelnemers ook een 10k rijden.
Daar is het Thialf voorquote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef Remzz het volgende:
Mooi die reactie van het publiek net, en Schneider en Niedzwiedskie die het publiek bedanken
Briljantquote:
Die zenden alleen de dames uit.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:57 schreef Ambrosius het volgende:
Bij de ZDF trouwens nu ook beelden, met analyses van Niemann.
Kan prima. Starten in kwartet zoals in de B-groep worldcups. Heb je zes ritten extra, kan gemakkelijk voor of na het programma.quote:
Dus zo'n beetje net zoals de NOS. Op de OS was het zelfs schrijnend.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zenden alleen de dames uit.
Net als ze nooit tennis uitzonden of de Tour totdat Ulrich en Becker wat betekenden.
Was erg idd.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dus zo'n beetje net zoals de NOS. Op de OS was het zelfs schrijnend.
Vind je het mooi dan ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Rumille het volgende:
Welk nummer is dit dat nu wordt gespeeld?
Ik heb geen ideequote:
Zullen we hem aanmoedigenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
Lalenkov gaat wel heel rustig. Nu al richting de 35 en hij moet nog 10 minuten.
Hij wil er misschien zo lang mogelijk van genietenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
Lalenkov gaat wel heel rustig. Nu al richting de 35 en hij moet nog 10 minuten.
Niet bij de NOS, op het WK rugby na dan, maar dat was een uitzondering. Bovendien zijn die sporten iets groter dan schaatsen en heeft Duitsland natuurlijk ook de nodige (commerciële) zenders die ook nog de nodige sporten uitzenden.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was erg idd.
Maar in Nederland zien we nog het 5 landen rugby The Superbowl of Wimledon als er geen Nederlanders meedoen.
Hersman is een dooie lul die niks toevoegt.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
Hersman, denkt 'ie nog dat 'ie niet gewisseld heeft.
Neen, Jochem.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hersman is een dooie lul die niks toevoegt.
Marnix ten Kortenaar zou er moeten zitten
Ach, ook Hersman maakt weleens een foutje.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
Hersman, denkt 'ie nog dat 'ie niet gewisseld heeft.
En dat zegt watquote:Op zondag 11 januari 2009 15:25 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, ook Hersman maakt weleens een foutje.
Vind hem een prettige toevoeging op Herbert. Hij houdt Herbert nog een beetje overeind.
Die hoor ik liever met z'n over-happy geouwehoer dan Marnix Ten kortenaarquote:
Jaja, Nederlander die voor Oostenrijk ging rijden en compleet geobsedeerd is door de techniek. Slimme gozert iig wel.quote:
DRS dacht ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jaja, Nederlander die voor Oostenrijk ging rijden en compleet geobsedeerd is door de techniek. Slimme gozert iig wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |