Ze heeft het ook regelmatig niet laten liggen op de 5k, maar goed. We wachten maar even tot morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In Nagano niet bepaald, rekenmeester.
Ik gok dat de NOS dat best wil doen maar dat ze qua zendtijd niet mogenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Szura het volgende:
schande dat de NOS Ritsma niet live uitzendt. Het is nota bene één van de beste schaatsers ooit
Dat is het idd, maar ze zullen het vanavond in het Sportjournaal nog wel uitgebreid laten zien op tv en morgen in een dweilpauze.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gok dat de NOS dat best wil doen maar dat ze qua zendtijd niet mogen
Precies. Ik zeg zendtyd afpakken stelletje bloedhonden dat het zijn!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Szura het volgende:
schande dat de NOS Ritsma niet live uitzendt. Het is nota bene één van de beste schaatsers ooit
Ze moeten gewoon tegen die andere zenders zeggen ff dimmen en weg wezen met jullie pulp!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is het idd, maar ze zullen het vanavond in het Sportjournaal nog wel uitgebreid laten zien op tv en morgen in een dweilpauze.
Lijkt me een onzinnige gedachte. Waarom zou ze die moeten laten varen? Moet ze dan daar heen gaan en blij zijn met brons, terwijl ze al eens zilver heeft gehaald? Alleen Olympisch goud ontbreekt er nog aan en daar gaat ze dan ook volledig voor. En ze heeft al zat 3k's gereden dit jaar en vorig jaar waar alles er erg goed uit zag en ze ook won of er dichtbij zat.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef TheVulture het volgende:
Groenewold kan die gouden droom van de 3000m maar beter laten varen.... eeuwige tweede
W.O.H.?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
TVM is de glans kwijt.... op Kramer na maar zelfs die mist inderdaad het plezier lijkt het wel
Wouter Oldeheuvel doet het anders goed in de schaduw van Sven.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:05 schreef TheVulture het volgende:
TVM is de glans kwijt.... op Kramer na maar zelfs die mist inderdaad het plezier lijkt het wel
Begrip zendtijd voor andere zenders ken je niet zeker?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef Szura het volgende:
ik zou zeggen, zend Ritsma op Nederland 2 of 3 uit
was dat het WK waar Ids Postma dacht dat ie gewonnen had?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:08 schreef Hankster het volgende:
Ik wil oude beelden zien. Ik wil het WK in Boedapest zien.
Ja die was ik even vergeten...quote:
Ik weet het niet maar ik heb altijd een net-niet gevoel bij haar...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me een onzinnige gedachte. Waarom zou ze die moeten laten varen? Moet ze dan daar heen gaan en blij zijn met brons, terwijl ze al eens zilver heeft gehaald? Alleen Olympisch goud ontbreekt er nog aan en daar gaat ze dan ook volledig voor. En ze heeft al zat 3k's gereden dit jaar en vorig jaar waar alles er erg goed uit zag en ze ook won of er dichtbij zat.
Des te groter zijn haar kansen op de OSquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar ik heb altijd een net-niet gevoel bij haar...
Beetje kort door de bocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Begrip zendtijd voor andere zenders ken je niet zeker?
Sport Uber Allquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Begrip zendtijd voor andere zenders ken je niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |