Leuke 2e ritquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
2. KOEN VERWEIJ - Fabris
Ik geef Pechsteinquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:46 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat het gewoon Paulien wordt
Jammer, ik had echt gehoopt op een leuke strijd bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Ambrosius het volgende:
Ja hoor, doe net of het nog spannend is.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:49 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik geef Pechsteinnu wel een hele goede kans.
Nee, was een reactie op het commentaar van Snoeks en Hersman die deden of het nog spannend was bij de mannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is nog best spannend bij de vrouwen volgens mij.
(niet @ ambrosius, of bedoelde je die wel?
)
Het Mueller effectquote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:57 schreef Norrage het volgende:
wat is er in godsnaam met pechstein aan de hand ineens, dat ze weer de sterren van de hemel schaatst.
Precies, en zoveel verliest ze nooit op die 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, was een reactie op het commentaar van Snoeks en Hersman die deden of het nog spannend was bij de mannen.
Al denk ik niet dat het bij de vrouwen nog spannend wordt. Pechstein rijdt sneller dan bijna iedereen op de 3 en 5 km, behalve misschien Sablikova en Groenewold. Maar ze heeft een aardig gaatje op die 2.
Dacht ik al idd. Typisch NOS.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, was een reactie op het commentaar van Snoeks en Hersman die deden of het nog spannend was bij de mannen.
Diskwalificatie zit in een klein hoekje bochtje.quote:Al denk ik niet dat het bij de vrouwen nog spannend wordt. Pechstein rijdt sneller dan bijna iedereen op de 3 en 5 km, behalve misschien Sablikova en Groenewold. Maar ze heeft een aardig gaatje op die 2.
Inderdaad ja!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |