IK hoop dat er een paar mensen een nieuwe baan mogen gaan zoeken! Had namelijk gewoon live op de TV gemogen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik hoop dat de NOS een hele hele goede samenvatting maakt.
precies, het had gewoon live gemoeten!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Rintje verdient beter......
en wij ook. Uniek moment en de NOS verprutst het. Schande.
En hij mocht ook al niet meeschaatsenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:52 schreef Hankster het volgende:
En ik mis verdeurie het commentaar van Herbert.
Ook weer een gemiste kans van de NOS wat mij betreft
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:33 schreef ElYefe het volgende:
Ik heb hem uitgezet, zie het wel op studio sport ofzo..
Dat komt er nou van als je te snel te veel wit.quote:
Nee Ofyles, Wüst was gewoon niet 100% fit. En dan kan je wel langzaam starten, maar ook dan ga je op een hoop. Hiermee zorgt ze er in ieder geval voor dat ze er nog redelijk voorstaat en zich zo rechtstreeks gaat plaatsen voor het WK.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat komt er nou van als je te snel te veel wit.
En dan ook zeggen dat je niet in vorm was. Je strategie was niet in orde zul je bedoelen!
Laten we hopen dat het morgen ook zover is. Ik houd je aan die uitspraak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:26 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee Ofyles, Wüst was gewoon niet 100% fit. En dan kan je wel langzaam starten, maar ook dan ga je op een hoop. Hiermee zorgt ze er in ieder geval voor dat ze er nog redelijk voorstaat en zich zo rechtstreeks gaat plaatsen voor het WK.
Ja, dat is wel de anticlimax.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:03 schreef marcodej het volgende:
Toch wel een mooi afscheid van Rintje!
(Ik dacht dat JO Koss in dat berenpak zat, krijg je Syb van der Ploeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |