als Klassen meedoet is iederen toch kansloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:13 schreef Hankster het volgende:
[..]
Des te groter zijn haar kansen op de OSEr is altijd wel 1 onverwachte winnaar(es).
Waarom zit ik tegen Belle Perez aan te kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:17 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
bij mij net ook niet. Nu wel! Erica aan het woord.
Je moet niet de livestream van het EK pakken. Maar op de website van studiosport doorklikken naar Afscheid Rintje--> Livestreamquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Waarom zit ik tegen Belle Perez aan te kijken
Ook niet misselijk om naar te kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Op de site van studiosport kom ik nog, maar dan naar die Livestream wil niet lukkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Je moet niet de livestream van het EK pakken. Maar op de website van studiosport doorklikken naar Afscheid Rintje--> Livestream
Heb je een mms linkje dan? Alles is über traag namelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Je moet niet de livestream van het EK pakken. Maar op de website van studiosport doorklikken naar Afscheid Rintje--> Livestream
http://player.omroep.nl/?aflID=8823863quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:21 schreef Hankster het volgende:
[..]
Heb je een mms linkje dan? Alles is über traag namelijk.
Hij doet het meteenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:22 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=8823863
Heel vaak proberen.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:18 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Als Groenendaal er 1 krijgt dan Rintje al helemaalquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Bruce117 het volgende:
Heeft Rintje eigenlijk al een lintje?
Ik nu ook niet meer...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:25 schreef Apu.Nahasapeemapetil het volgende:
[..]
Nu heb ik geen beeld meer.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |