TS is een guidoquote:
Nee, hij noemt zichzelf een KLB-held. Achja, in het land der blinden...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef cerror het volgende:
Wacht even, je vind jezelf een ONZ held? Man, je zit nog maar net op de kutuser-ladder.
ja we laten ze op TS losquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meer is het eigenlijk ook niet waard. Maar ik ben benieuwd wat de ONZ users hier van vinden.
Of croup.quote:
Wat dat betreft wel een goede vergelijking. RnB/Urban valt in dezelfde categorie als onzin.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef MASD het volgende:
RnB/Urban. Dat zou ervoor kunnen zorgen dat ik sinds lange tijd weer om ONZ lach.
Mag je die foto wel posten ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens het plaatje bij KLB klopt niet, dat hoort dit te zijn:
[ afbeelding ]
ook nog janken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef damsco het volgende:
Mag die weer terug naar KLB. Dit is namelijk mijn eerste topic in ONZ, en dat was niet de bedoeling
Waarom niet.quote:
Strijd dan eens met een goed topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
Nigga, ik strijd voor mn ONZ. Fuck jullie van KLB.
Ah, even mijn search indexeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef damsco het volgende:
Mag die weer terug naar KLB. Dit is namelijk mijn eerste topic in ONZ, en dat was niet de bedoeling
Tis dat ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Strijd dan eens met een goed topic.
Iedereen verwacht altijd maar dat het moet komen van Meneer-goud, Ludo, DWC of welke kwaliteitsuser dan ook.
Probeer zelf eens iets creatiefs te doen.
Dude.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen verwacht altijd maar dat het moet komen van Meneer-goud, Ludo, DWC of welke kwaliteitsuser dan ook.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens het plaatje bij KLB klopt niet, dat hoort dit te zijn:
[ afbeelding ]
doen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef MASD het volgende:
Zeg, hupt. Ik heb een idee voor een tof topic. Wat nu?
Gewoon openenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef MASD het volgende:
Die is er nog wel. Onder een andere naam.quote:
En ik heb vroeger met mijn ander account en in het begin met deze genoeg shizzle afgeleverd. Ik ben moegestreden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
www.tweakers.netquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef MASD het volgende:
Het nijntje topic. En nog een TTT geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
DWC RugRijder heeft altijd wel qualitätsposts gemaakt hoor..
Waaraan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
En dan? Ga je ook een keer meedoen?
Wat je nu doet, maar dan het tegenovergestelde.quote:
NEE SCHRIJF MAAR LEKKER OP OFZO ALS JE DAT NIET KAN ONTHOUWEquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Okai, dit weekend heb ik photoshop. Herinner mij er morgen even aan.
en als het nu gaat, om die achterlijke KLB baasjes ff eens lekker terug te pakken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
www.tweakers.net
www.geenstijl.nl
hallo dit is fok... we doen niet aan leuke topics
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
EN NIGGA'S, JULLIE DOEN TOF MEE ANDERS HAAL IK ONZ DEFINITIEF UIT MIJN LIJST.
check!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Okai, dit weekend heb ik photoshop. Herinner mij er morgen even aan.
Cerror, doe es niet zulke moeilijke dingen van mij vragen je weet zelf ook heus wel dat ik een infantiele klapjosti benquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat je nu doet, maar dan het tegenovergestelde.
Hij had wel veel goede topics inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het nijntje topic. En nog een TTT geloof ik.
ONZ bazen die KLB bazen terugpakken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en als het nu gaat, om die achterlijke KLB baasjes ff eens lekker terug te pakken?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ONZ bazen die KLB bazen terugpakken...
is een beetje hetzelfde als down syndrom vs autisme
Bazenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ONZ bazen die KLB bazen terugpakken...
is een beetje hetzelfde als down syndrom vs autisme
Even quotenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Cerror, doe es niet zulke moeilijke dingen van mij vragen je weet zelf ook heus wel dat ik een infantiele klapjosti ben
jonge, je bent hier in ONZquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef damsco het volgende:
het hupt is wel lekker op dreef. ik heb zowat door deze fotoboek hosselaar een glimlach op mijn gezicht
ik.. ik... ik.... wil hier weg. ik voel me niet zo prettig hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jonge, je bent hier in ONZ![]()
ur shit ass belongs to ONZ
Dat zag je mij net postenquote:
Maar Guido, je gaat hier anaal genomen worden, tong80 heeft al de tijgerbalsem klaar staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef damsco het volgende:
[..]
ik.. ik... ik.... wil hier weg. ik voel me niet zo prettig hier
Gozer, hou eens op met op mijn respectlijstje te stijgen. Dadelijk moet ik je nog aardig vinden ook.quote:
zit ie je ook nog ordinair na te doen?quote:
En ik ben ajaciedquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef porsche1 het volgende:
1:020
2:straat-taal
3:neger muziek
4:neuk op met je KLB
5:ONZ ownd gewoon.
Als tong hem net zo vaak batst als dat hij posts heeft dan is onze Guido wel even zoet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar Guido, je gaat hier anaal genomen worden, tong80 heeft al de tijgerbalsem klaar staan
Tief daar eens mee op, mede dankzij jou is het hier geen zak aan. En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.quote:
nou die tong staat al een poosje droog, dat kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als tong hem net zo vaak batst als dat hij posts heeft dan is onze Guido wel even zoet.
kk lauw!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is dan ook haatuh is verlaatuh (ofzo).
pure blufquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef Het_hupt het volgende:
nu ff een klacht in KLB dumpen over TS, dat ie zo schijterig is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief daar eens mee op, mede dankzij jou is het hier geen zak aan. En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.
Quote het dan niet, ik edit het netquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief daar eens mee op, mede dankzij jou is het hier geen zak aan. En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef Paramnesia het volgende:
Wat brengt KLB dan voort.
Een mod die opperbaggeraar is, users die verhalen verzinnen bij de vleet, een SC waar iedereen op Breathtaking fapt en kansloze kutusers die dingen posten als: TS kan er niet mee omgaan, TS begint.
KLB zou PHJF moeten worden. Post Hier Je Fantasie. Goddamn.
Slayer = Jostibandquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Quote het dan niet, ik edit het net
Anders stuur ik Murp op je af
En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.
![]()
![]()
niet de SC clown uithangen, gebruik je energie om deze KLB baas te pakkenquote:
Paul teringtieft een end op, ik ben moe en bantriggerhappy.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen !quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet de SC clown uithangen, gebruik je energie om deze KLB baas te pakken
Als je niet 10 jaar ouder was zou ik je haast een massage geven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul teringtieft een end op, ik ben moe en bantriggerhappy.
Ben jij 55 dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je niet 10 jaar ouder was zou ik je haast een massage geven.
Anders ik welquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef MASD het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahaha ofzeuquote:
Welkomquote:
paul smeerlap, niet van die vieze dingen zeggen heey.quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:55 schreef Paramnesia het volgende:
[ afbeelding ]
ONZinners. Ten strijde!!!
Jij ook opteringtieften, ban is zo gezet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef porsche1 het volgende:
[..]
paul smeerlap, niet van die vieze dingen zeggen heey.
Godskolerequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
http://zopp.nl/spitted/159/
Aanrader
Ik wil niet in ONZ wonen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godskolere
Maar leuk Damso dat je hier komt wonen
en de shit beland in KLBquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Whehe alsof iemand dat maar leestMaargoed, ik blijf erbij: ONZ is de anus van FOK!
Je blijft hierquote:
Paul, jij bent zo'n beetje die pauper die in clubs meisjes keer op keer lastig valt, niemand respecteert, en totaal niet geeft om het feit of hij nou wel of niet welkom is. Ga eens bij jezelf te rade, tering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Paul het volgende:
KLB en ONZ zijn beide liefies
Ik kom er in beide graag
dat zijn ook niet van die "baasjes" Ludoquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Zonder inbreng van enige KLB users is dit niets natuurlijk.
Nieuwe sigquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Paul, jij bent zo'n beetje die pauper die in clubs meisjes keer op keer lastig valt, niemand respecteert, en totaal niet geeft om het feit of hij nou wel of niet welkom is. Ga eens bij jezelf te rade, tering.
MASD is op dreefquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:02 schreef MASD het volgende:
[..]
Paul, jij bent zo'n beetje die pauper die in clubs meisjes keer op keer lastig valt, niemand respecteert, en totaal niet geeft om het feit of hij nou wel of niet welkom is. Ga eens bij jezelf te rade, tering.
had je in HOMO #2277 Weer mijn eerste toppic sinds lange tijd!! moeten posten, daar houden ze van jequote:
Hier een user die in zijn droogheid 20 KLBers al aankan.quote:
quote:
Nou ja smart_ass staat voor je klaar.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja smart_ass staat voor je klaar.
Dat heb ik ergens eerder gehoordquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Red_cat heeft best wel zaadvragende ogen.
Daar geilen vrouwen toch op? bevestiging?quote:
True.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Ik zou het er wel op kunnen doen.
Ze keek een beetje haatdragend maar op hetzelfde momentquote:
Like the ava!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Ik zou het er wel op kunnen doen.
Is dat smart_ass?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Paramnesia het volgende:
Laten we een lijst maken:
Meest coole users: ONZ (Cerror, MASD, zelf fucking Paul is nog oke).
Meest lekker wijven: ONZ (Red_Cat.. oke dat is al genoeg, vs. BreastFaking en fokking Smart_ass)
Ter illustratie Smart_Ass
[ afbeelding ]
Nigga Please.
Coolste Allochtonen: ONZ (Moi, MASD, dWc vs Damsco).
Beste Mods: ONZ (Cerror, Remlof vroegah, Het Hupt, zarGon vroegah tegenover die DJ en de rest ken ik niet eens)
Duidelijke overwinning.
Die smoelquote:
Jaquote:
quote:
Mijn Zoon, hier hebben ze de papieren zak voor uitgevonden.quote:
Van 12 jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die smoellijkt wel het zusje van Piovan
En wij hebben Red_Cat?quote:
Sprekend!quote:
Die lollerbakkes ga ik wel nooit meer van mijn netvlies krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wij hebben Red_Cat?
Lijkt me duidelijk!
Ze zit vast ook heel graag in de zweefmolen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wij hebben Red_Cat?
Lijkt me duidelijk!
Mooi, ik heb weer eens gelijk.quote:
Ik ook niet, kan me die kop zo voor de geest halenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes ga ik wel nooit meer van mijn netvlies krijgen denk ik.
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mooi, ik heb weer eens gelijk.
Over die 5de Mod in ONz hé?.....
Haal Murp weg, zeg MASD ervoor in de plaats, pak Deox erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?
Nee, laat maar, ik ben er gewend aan geraaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Haal Murp weg, zeg MASD ervoor in de plaats, pak Deox erbij.
Je pakt al mijn wijven af met dat mooiboy hoofd van je lul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef MASD het volgende:
Pub heeft mij, fuck smart_ass. Die mister FOK! beker gaat naar mij.
Oke maak je Paul mod ipv van Deox. Klaar.quote:
Zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oke maak je Paul mod ipv van Deox. Klaar.
Ik dacht dat jij van de wiet af was?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een puick planquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nu je het zegt,als ik zo naar murp kijk..... :")quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Geloof me, als je Paul mod maakt wordt het opeens een serieuze gast. Ik weet het wel zeker.
Dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Geloof me, als je Paul mod maakt wordt het opeens een serieuze gast. Ik weet het wel zeker.
Nee als ik zie wat voor stress het met zich meebrengtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
wacht wacht!!
We maken Red_Cat mod!!!!
Ja, was ie ook toen ie 3 minuten sportcrew wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Maar geen enkele baggeraar gaat er rekening mee houden en ze plempen heel ONZ vol met lemmingen en andere troep.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Hey je hoeft er alleen bij te zitten en mooi te wezen om de klagers af te leiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee als ik zie wat voor stress het met zich meebrengt
JAAA maar ik slot ze dan allemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar geen enkele baggeraar gaat er rekening mee houden en ze plempen heel ONZ vol met lemmingen en andere troep.
Hoe zat het nou met het verplichte tieten posten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
wacht wacht!!
We maken Red_Cat mod!!!!
Uiteindelijk vind niemand mij meer lief hoor als ik met onzin aan de slag gaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hey je hoeft er alleen bij te zitten en mooi te wezen om de klagers af te leiden.
En dat deden ze wel bij jou (de tuffguy mod), een Dirkh of een Remlof?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar geen enkele baggeraar gaat er rekening mee houden en ze plempen heel ONZ vol met lemmingen en andere troep.
Gewoon af en toe een jointje roken en er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee als ik zie wat voor stress het met zich meebrengt
Ja de jouwe toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met het verplichte tieten posten.
Nee ik denk niet dat ik daar het type voor benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een jointje roken en er is niets aan de hand.
Sleep well!quote:
Slaap zacht Yvonne.quote:
En dan gaan alle baggeraars bij je klagen, dat je niet meer "1 van hen bent" en dan laat je drupsgewijs meer toe totdat het weer een chaos word.quote:
Ik ben weg uit KLB. Verstotenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ehm niets mis met een RnB/Urban forum. Ik ben voor
Nee hoor ik sluit alles gewoon met kusjes op het end net als het huptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan gaan alle baggeraars bij je klagen, dat je niet meer "1 van hen bent" en dan laat je drupsgewijs meer toe totdat het weer een chaos word.
Of je blijft bij je punt en dan krijg je Remlof op je dak.
kan je het niet alleen af? Internetheld dat je dr benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef damsco het volgende:
Owja chuck, Welkom huisgenoten kom eens helpen
Ik mis een toffe Allochtoon in je list.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Paramnesia het volgende:
Laten we een lijst maken:
Meest coole users: ONZ (Cerror, MASD, zelf fucking Paul is nog oke).
Meest lekker wijven: ONZ (Red_Cat.. oke dat is al genoeg, vs. BreastFaking en fokking Smart_ass)
Ter illustratie Smart_Ass
[ afbeelding ]
Nigga Please.
Coolste Allochtonen: ONZ (Moi, MASD, dWc vs Damsco).
Beste Mods: ONZ (Cerror, Remlof vroegah, Het Hupt, zarGon vroegah tegenover die DJ en de rest ken ik niet eens)
Duidelijke overwinning.
Ja, zo word je serieus genomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor ik sluit alles gewoon met kusjes op het end net als het hupt
quote:Tong80 :
Dat zegt je vriendin nou nooit.
Had je niet moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
ONZ was vroeger nog leukDat was de reden waarom ik mezelf na een jaar ging registreren.
quote:
Wanneer is vroegerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Red_Cat het volgende:
Chuck heeft wel gelijk, er is niks meer over van wat het vroeger was
Inderdaad, moeite besparen enzo.quote:
Ohja Brauntjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
In die tijd waren er nog toppers als BrauN enzo. En toen was het nog gewoon DJ Sandstorm
Meis, niet zeiken. Als er een gat in een dijk zit stop je je vinger erin en je maakt hem, je gaat niet vanaf de zijlijn"tsja, nou, ja, jammer. Vroeger was die nog niet lek." lopen murmelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Red_Cat het volgende:
2, 3 jaar terug zoiets..quote:
wie weetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Red_Cat het volgende:
De boel was in balans toen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
In die tijd waren er nog toppers als BrauN enzo. En toen was het nog gewoon DJ Sandstorm
Oh toen was ik hier ook, ik zie niet zoveel verandering hoor, alleen dat BrauN er was en ruk!quote:
Wou je zeggen dat dat nog enigsinds zin heeft dan met al die fokkers die alleen maar roepen 'ts kan er niet meer omgaan' 'fipo' 'ts is een mietje'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Meis, niet zeiken. Als er een gat in een dijk zit stop je je vinger erin en je maakt hem, je gaat niet vanaf de zijlijn"tsja, nou, ja, jammer. Vroeger was die nog niet lek." lopen murmelen.
je bent gewoon van de oude garde. take it, or leave it.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
De boel was in balans toen ja.
Zelfs de baggeraars toen deden de moeite om met iets op de proppen te komen.
Tegenwoordig is het een fantasieverhaaltje en een paint. Niks geen meedoen, gewoon neerplempen en wachten op de "TS is / TS kan " reacties.
dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Meis, niet zeiken. Als er een gat in een dijk zit stop je je vinger erin en je maakt hem, je gaat niet vanaf de zijlijn"tsja, nou, ja, jammer. Vroeger was die nog niet lek." lopen murmelen.
Dan plaats je een TR.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat nog enigsinds zin heeft dan met al die fokkers die alleen maar roepen 'ts kan er niet meer omgaan' 'fipo' 'ts is een mietje'
Nee leuk
Ja wtf waarom kan dat opeensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Toen gratis e-mailadressen nog uit den boze waren.
Vrij spel voor nieuwe klanten voor danny, oh sorry: Newbies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
BrauN
Bupaith
Croupouque
what happend?
Tja het lukt je niet in je 1tjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
En over het gemekker van: Doe dan iets!
Ik heb al zat gedaan en zodra ik ook maar iets probeer word het niets anders dan zeiken en baggeren in het topic.
Ja is een idee iddquote:
Flikker op met je ontopic. Dit is ontopic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:38 schreef Het_hupt het volgende:
oh ja ontopique plz
die "baas"vond ONZ josti's
En jij bent mijn bitchquote:
En de eerste stap was Het_hupt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tja het lukt je niet in je 1tjeHet moet stapsgewijs gebeuren.
Krijg spontaan zin in tostiesquote:
ga jij ff ergens anders zitten te verzuren, had je maar mod moeten blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op met je ontopic. Dit is ontopic.
Het gaat over ONZ en hoe men het wil hebben, hoe het nu is en hoe we het kunnen helpen.
Sssst en ga op de achterbank zitten, hier heb je een pakje wicky.
[ afbeelding ]
quote:
Nou wat let je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
cerror een mod, dus echt elke klapmongool kan mod worden. er is hoop voor menig ONZer
Ook voor mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
cerror een mod, dus echt elke klapmongool kan mod worden. er is hoop voor menig ONZer
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga jij ff ergens anders zitten te verzuren, had je maar mod moeten blijven
Hoop voor jou is allang vervlogen... ow maar je bent ook geen ONZer... en geen KLBer meer... eigenlijk ben je niks dus. Was ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
Wie danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.
Ik ga geen tig topics openen over hoe kut ik de crew vind ofzo.
Ik zeg gewoon dat ik liever iemand anders als de nieuwe mod zag.
Inderdaad. Het is nu wel argumenteren met gehandicapten geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Red_Cat het volgende:
Dit hele gezeik slaat inmiddels als een mug op een olifant.. De groeten
Jou.quote:
geeft niets, die geluiden horen dr bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.
Ik ga geen tig topics openen over hoe kut ik de crew vind ofzo.
Ik zeg gewoon dat ik liever iemand anders als de nieuwe mod zag.
Excactemundo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geeft niets, die geluiden horen dr bij
check KPDquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:50 schreef MASD het volgende:
hupt, bijna slaaptijd. Pass eens goede pr0n.
En anders? Ga eens modden manquote:
Je bent hier niet voor niks man. Gewoon je werk doen, anders kan Yvonne je snel van je mod status afhelpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook nog quoten? Damsco, ik prop je grafbek eens lekker op de trekhaak van m'n auto, en rij met een rustige vaart over de snelweg. Vervolgens stop ik om je lichaamsdelen op te rapen. Die stop ik in een doos, en ik stuur het naar je moeder, heeft zij ook weer eens wat te lachen.
Hehehehe, je snapt er echt niets van huh?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef damsco het volgende:
[..]
En anders? Ga eens modden man
[..]
Je bent hier niet voor niks man. Gewoon je werk doen, anders kan Yvonne je snel van je mod status afhelpen.
Hehe, goede replyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef damsco het volgende:
[..]
En anders? Ga eens modden man
[..]
Je bent hier niet voor niks man. Gewoon je werk doen, anders kan Yvonne je snel van je mod status afhelpen.
Laat hem nou maar gewoon. Want hier word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Het_hupt het volgende:
lol hij heeft het homo topique ook al op stelten
Ik weet maar 1 topic. En die is al vol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:08 schreef damsco het volgende:
Is er geen RnB topic hier vol met kk (jaja het hupt, kk niet kanker whehehehe) goede RnB songs? Ga ik dat wel even checken.
Groetjes,
Veldmuis
preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laat hem nou maar gewoon. Want hier word ik ook niet vrolijk van.
Wat een songs daar. Ik heb goed music kanaal gevonden: http://www.youtube.com/profile?user=IVIUZIC&view=videosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet maar 1 topic. En die is al vol.
Nice morgen even checken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een songs daar. Ik heb goed music kanaal gevonden: http://www.youtube.com/profile?user=IVIUZIC&view=videos
Moet je maar eens checken, alleen maar RnB volgens mij
Dat nummer in de OP is echte te gruwelijk, net op me hyves gezet. Moet je morgen ook even checkenquote:
Even alleen deze geluisterd. Hij is approved.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat nummer in de OP is echte te gruwelijk, net op me hyves gezet. Moet je morgen ook even checken
Ik luister geen eens trance, kankerfaler die je bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
Uit al die vergelijkingen blijkt maar dat je geen klb-er bentEen vergelijking zijn met die derderangs acteur en pauper trance muziek
kanker toch op, faler
Hallo.quote:
* BOVICE checkt fobo met broek op de hielenquote:
damsco moet huilie doenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:33 schreef BOVICE het volgende:
O nee, nu heb ik net mijn reeks met de 10.gif PI verbroken
quote:
ik had trouwens een naamtopic voor je geopend maar jij reageert niet eens :sadface:quote:
Oh ffkijken , het hupt heropend hem welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef BOVICE het volgende:
[..]
ik had trouwens een naamtopic voor je geopend maar jij reageert niet eens :sadface:
mss dat dr nog wel zo'n baas vanavond naar ONZ geschopt wordquote:
Die zullen we even aan de schandpaal nagelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss dat dr nog wel zo'n baas vanavond naar ONZ geschopt word
lapo -1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef BOVICE het volgende:
Komt damsco bij de dokter:
"Dokter help, ik heb aids"
Die dokter:
"gelukkig, ik dacht dat je Rnb ging zingen"
Iedereen is gelijk in ONZ. Al zijn sommigen iets gelijker.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:52 schreef damsco het volgende:
Is er hier al zoiets als een ONZ-kastestelsel waar het baasheidgehalte (lees: of je wat voorstelt) te zien is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |