Nou wat let je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
cerror een mod, dus echt elke klapmongool kan mod worden. er is hoop voor menig ONZer
Ook voor mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
cerror een mod, dus echt elke klapmongool kan mod worden. er is hoop voor menig ONZer
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga jij ff ergens anders zitten te verzuren, had je maar mod moeten blijven
Hoop voor jou is allang vervlogen... ow maar je bent ook geen ONZer... en geen KLBer meer... eigenlijk ben je niks dus. Was ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
Wie danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.
Ik ga geen tig topics openen over hoe kut ik de crew vind ofzo.
Ik zeg gewoon dat ik liever iemand anders als de nieuwe mod zag.
Inderdaad. Het is nu wel argumenteren met gehandicapten geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Red_Cat het volgende:
Dit hele gezeik slaat inmiddels als een mug op een olifant.. De groeten
Jou.quote:
geeft niets, die geluiden horen dr bijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.
Ik ga geen tig topics openen over hoe kut ik de crew vind ofzo.
Ik zeg gewoon dat ik liever iemand anders als de nieuwe mod zag.
Excactemundo.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geeft niets, die geluiden horen dr bij
check KPDquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:50 schreef MASD het volgende:
hupt, bijna slaaptijd. Pass eens goede pr0n.
En anders? Ga eens modden manquote:
Je bent hier niet voor niks man. Gewoon je werk doen, anders kan Yvonne je snel van je mod status afhelpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook nog quoten? Damsco, ik prop je grafbek eens lekker op de trekhaak van m'n auto, en rij met een rustige vaart over de snelweg. Vervolgens stop ik om je lichaamsdelen op te rapen. Die stop ik in een doos, en ik stuur het naar je moeder, heeft zij ook weer eens wat te lachen.
Hehehehe, je snapt er echt niets van huh?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef damsco het volgende:
[..]
En anders? Ga eens modden man
[..]
Je bent hier niet voor niks man. Gewoon je werk doen, anders kan Yvonne je snel van je mod status afhelpen.
Hehe, goede replyquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:58 schreef damsco het volgende:
[..]
En anders? Ga eens modden man
[..]
Je bent hier niet voor niks man. Gewoon je werk doen, anders kan Yvonne je snel van je mod status afhelpen.
Laat hem nou maar gewoon. Want hier word ik ook niet vrolijk van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:03 schreef Het_hupt het volgende:
lol hij heeft het homo topique ook al op stelten
Ik weet maar 1 topic. En die is al vol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:08 schreef damsco het volgende:
Is er geen RnB topic hier vol met kk (jaja het hupt, kk niet kanker whehehehe) goede RnB songs? Ga ik dat wel even checken.
Groetjes,
Veldmuis
preciesquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Laat hem nou maar gewoon. Want hier word ik ook niet vrolijk van.
Wat een songs daar. Ik heb goed music kanaal gevonden: http://www.youtube.com/profile?user=IVIUZIC&view=videosquote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik weet maar 1 topic. En die is al vol.
Nice morgen even checken.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:10 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat een songs daar. Ik heb goed music kanaal gevonden: http://www.youtube.com/profile?user=IVIUZIC&view=videos
Moet je maar eens checken, alleen maar RnB volgens mij
Dat nummer in de OP is echte te gruwelijk, net op me hyves gezet. Moet je morgen ook even checkenquote:
Even alleen deze geluisterd. Hij is approved.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:13 schreef damsco het volgende:
[..]
Dat nummer in de OP is echte te gruwelijk, net op me hyves gezet. Moet je morgen ook even checken
Ik luister geen eens trance, kankerfaler die je bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:30 schreef Skaff-a het volgende:
Uit al die vergelijkingen blijkt maar dat je geen klb-er bentEen vergelijking zijn met die derderangs acteur en pauper trance muziek
kanker toch op, faler
Hallo.quote:
* BOVICE checkt fobo met broek op de hielenquote:
damsco moet huilie doenquote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:33 schreef BOVICE het volgende:
O nee, nu heb ik net mijn reeks met de 10.gif PI verbroken
quote:
ik had trouwens een naamtopic voor je geopend maar jij reageert niet eens :sadface:quote:
Oh ffkijken , het hupt heropend hem welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef BOVICE het volgende:
[..]
ik had trouwens een naamtopic voor je geopend maar jij reageert niet eens :sadface:
mss dat dr nog wel zo'n baas vanavond naar ONZ geschopt wordquote:
Die zullen we even aan de schandpaal nagelenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss dat dr nog wel zo'n baas vanavond naar ONZ geschopt word
lapo -1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef BOVICE het volgende:
Komt damsco bij de dokter:
"Dokter help, ik heb aids"
Die dokter:
"gelukkig, ik dacht dat je Rnb ging zingen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |