TS is een guidoquote:
Nee, hij noemt zichzelf een KLB-held. Achja, in het land der blinden...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef cerror het volgende:
Wacht even, je vind jezelf een ONZ held? Man, je zit nog maar net op de kutuser-ladder.
ja we laten ze op TS losquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Meer is het eigenlijk ook niet waard. Maar ik ben benieuwd wat de ONZ users hier van vinden.
Of croup.quote:
Wat dat betreft wel een goede vergelijking. RnB/Urban valt in dezelfde categorie als onzin.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef MASD het volgende:
RnB/Urban. Dat zou ervoor kunnen zorgen dat ik sinds lange tijd weer om ONZ lach.
Mag je die foto wel posten ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens het plaatje bij KLB klopt niet, dat hoort dit te zijn:
[ afbeelding ]
ook nog janken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef damsco het volgende:
Mag die weer terug naar KLB. Dit is namelijk mijn eerste topic in ONZ, en dat was niet de bedoeling
Waarom niet.quote:
Strijd dan eens met een goed topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
Nigga, ik strijd voor mn ONZ. Fuck jullie van KLB.
Ah, even mijn search indexeren.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:28 schreef damsco het volgende:
Mag die weer terug naar KLB. Dit is namelijk mijn eerste topic in ONZ, en dat was niet de bedoeling
Tis dat ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Strijd dan eens met een goed topic.
Iedereen verwacht altijd maar dat het moet komen van Meneer-goud, Ludo, DWC of welke kwaliteitsuser dan ook.
Probeer zelf eens iets creatiefs te doen.
Dude.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen verwacht altijd maar dat het moet komen van Meneer-goud, Ludo, DWC of welke kwaliteitsuser dan ook.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
Trouwens het plaatje bij KLB klopt niet, dat hoort dit te zijn:
[ afbeelding ]
doen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef MASD het volgende:
Zeg, hupt. Ik heb een idee voor een tof topic. Wat nu?
Gewoon openenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef MASD het volgende:
Die is er nog wel. Onder een andere naam.quote:
En ik heb vroeger met mijn ander account en in het begin met deze genoeg shizzle afgeleverd. Ik ben moegestreden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef cerror het volgende:
[..]
www.tweakers.netquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef MASD het volgende:
Het nijntje topic. En nog een TTT geloof ik.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef dubidub het volgende:
[..]
DWC RugRijder heeft altijd wel qualitätsposts gemaakt hoor..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |