Eerst stoer komen doen en daarna huilen als iemand op je FOBO reageert.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:43 schreef FutureStock het volgende:
Damsco, je bent kansloos. Kansloos.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vind het meer zoiets als een dialoog met een meeuw.
Ga je jezelf ook nog quoten? Damsco, ik prop je grafbek eens lekker op de trekhaak van m'n auto, en rij met een rustige vaart over de snelweg. Vervolgens stop ik om je lichaamsdelen op te rapen. Die stop ik in een doos, en ik stuur het naar je moeder, heeft zij ook weer eens wat te lachen.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook nog quoten? Damsco, ik prop je grafbek eens lekker op de trekhaak van m'n auto, en rij met een rustige vaart over de snelweg. Vervolgens stop ik om je lichaamsdelen op te rapen. Die stop ik in een doos, en ik stuur het naar je moeder, heeft zij ook weer eens wat te lachen.
Ik zou het niet beter kunnen brengen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook nog quoten? Damsco, ik prop je grafbek eens lekker op de trekhaak van m'n auto, en rij met een rustige vaart over de snelweg. Vervolgens stop ik om je lichaamsdelen op te rapen. Die stop ik in een doos, en ik stuur het naar je moeder, heeft zij ook weer eens wat te lachen.
haha kankerfaler dat je bentquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Homo!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:48 schreef FutureStock het volgende:
[..]
Vervolgens stop ik om je lichaamsdelen op te rapen.
laatste keer dat ik je kanker zie gebruiken, ok?quote:
Wat ga je doen, hem bannen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laatste keer dat ik je kanker zie gebruiken, ok?
Dat helptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je zou echt bijna zeggen dat je ervoor betaald krijgt gekquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Alsof dat gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:59 schreef FutureStock het volgende:
Ach kankâh dit, kankâh dat. Het zal mij weinig rotten, zolang die kankerdamsco maar van onze aardkloot afgepleurd is.
Goh, note 300+. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Alsof dat gaat gebeuren.
Morgen sluit murp alle topics met/van damsco en hij krijgt 1 note en alles begint weer van voren af aan.
That's the way it works.
Ach, C.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
Alsof dat gaat gebeuren.
Morgen sluit murp alle topics met/van damsco en hij krijgt 1 note en alles begint weer van voren af aan.
That's the way it works.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |