neuh, blijft openquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
jezelf een baas noemen
royal sadness
tevens slotje
Lief zijn voor Damsco, we nemen hem op in ons ONZ midden en knuffelen hem dood en dat baasgedoe rammen we er nog wel uitquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef swarmahoer het volgende:
jezelf een baas noemen
royal sadness
tevens slotje
Porsche flikker op naar je nest anders ban ik je.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef porsche1 het volgende:
Vieze klaagbalk veraaier!
020
Je mag weer terug naar KLB
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:10 schreef porsche1 het volgende:
Vieze klaagbalk veraaier!
020
Je mag weer terug naar KLB
ik ben al in me nest, sorryquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Porsche flikker op naar je nest anders ban ik je.
Wat een hiphophomo inderdaad.quote:
haha kanker-wiggertjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
aldus een metalslaaf. Iets over je plek kennen in de samenleving
Daar zijn inderdaad de meningen over verdeeld. Wen er maar aan, ik ben vanaf nu in jullie midden. En dat zouden jullie wetenquote:
iddquote:
Uiteraard, een gangster als jij weet wel raad met opstandige medemensenquote:
je zult nooit in het midden staan. Enige plek waar jij komt en hoort is de zijkant, zielig en alleen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad de meningen over verdeeld. Wen er maar aan, ik ben vanaf nu in jullie midden. En dat zouden jullie weten
* damsco kijkt in fobo van lovelessquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, een gangster als jij weet wel raad met opstandige medemensen![]()
Maaruh... val je een beetje in de smaak bij de negerts, of is je poeperdje al te wijd?
Dan leek ie op Damsco.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht had![]()
![]()
!!!1!!
![]()
![]()
![]()
eiznEizneizn!!11
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt cool ben jij manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
* damsco kijkt in fobo van loveless
Als kanker een gezicht had![]()
![]()
!!!1!!
![]()
![]()
![]()
eiznEizneizn!!11
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb me fotoboek maar even geleegd.Maar hvves en foto's zijn van mij in omloop. Dus kaak ouwe!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt cool ben jij man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf geen foto's in je fobo hebben, maar snel wel anderen uitlachen! Echt props voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik moeite ga doen voor een foto van jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb me fotoboek maar even geleegd.Maar hvves en foto's zijn van mij in omloop. Dus kaak ouwe!
Metalslaaf? Uit welke pisbuis kom jij gekropen onderontwikkeld kutpubertje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
aldus een metalslaaf. Iets over je plek kennen in de samenleving
quote:
quote:
Metalslaaf, dat ben jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Metalslaaf? Uit welke pisbuis kom jij gekropen onderontwikkeld kutpubertje?
Jazz is m'n ding. Godverdomme, voor een kutuser ben je wel echt een kutuser.
Een humorloze zak zonder ingedaalde ballen ben je.quote:
Zo klopt die welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef damsco het volgende:
Welkom,
Ik ben Damsco. Ik ben uit KLB getrapt en kom nu hier wonen.
- Sma's/tanga's
- KLB
Dislikes:
- metal
Metalslaaf eheWHWhHEHeheheheh eiNZeinzeINZ!!!1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Een humorloze zak zonder ingedaalde ballen ben je.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Een humorloze zak zonder ingedaalde ballen ben je.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Metalslaaf eheWHWhHEHeheheheh eiNZeinzeINZ!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou. Tot zover de humor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]pak hem aan cerror! Net zoals je altijd bij mij doet!
Sorry hoor maar jij begon nog kanslozerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt cool ben jij man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf geen foto's in je fobo hebben, maar snel wel anderen uitlachen! Echt props voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het meer zoiets als een dialoog met een meeuw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef LasTeR het volgende:
Gelukkig is de kwaliteit van deze user zo hoog dat hij wel met goede tegenargumenten/beledigingen kan komen.
aah de homies zijn gearriveerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij begon nog kanslozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |