je zult nooit in het midden staan. Enige plek waar jij komt en hoort is de zijkant, zielig en alleen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef damsco het volgende:
[..]
Daar zijn inderdaad de meningen over verdeeld. Wen er maar aan, ik ben vanaf nu in jullie midden. En dat zouden jullie weten
* damsco kijkt in fobo van lovelessquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard, een gangster als jij weet wel raad met opstandige medemensen![]()
Maaruh... val je een beetje in de smaak bij de negerts, of is je poeperdje al te wijd?
Dan leek ie op Damsco.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
Als kanker een gezicht had![]()
![]()
!!!1!!
![]()
![]()
![]()
eiznEizneizn!!11
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt cool ben jij manquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef damsco het volgende:
[..]
* damsco kijkt in fobo van loveless
Als kanker een gezicht had![]()
![]()
!!!1!!
![]()
![]()
![]()
eiznEizneizn!!11
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb me fotoboek maar even geleegd.Maar hvves en foto's zijn van mij in omloop. Dus kaak ouwe!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt cool ben jij man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf geen foto's in je fobo hebben, maar snel wel anderen uitlachen! Echt props voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof ik moeite ga doen voor een foto van jouquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Heb me fotoboek maar even geleegd.Maar hvves en foto's zijn van mij in omloop. Dus kaak ouwe!
Metalslaaf? Uit welke pisbuis kom jij gekropen onderontwikkeld kutpubertje?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef damsco het volgende:
[..]
aldus een metalslaaf. Iets over je plek kennen in de samenleving
quote:
quote:
Metalslaaf, dat ben jequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef cerror het volgende:
[..]
Metalslaaf? Uit welke pisbuis kom jij gekropen onderontwikkeld kutpubertje?
Jazz is m'n ding. Godverdomme, voor een kutuser ben je wel echt een kutuser.
Een humorloze zak zonder ingedaalde ballen ben je.quote:
Zo klopt die welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:04 schreef damsco het volgende:
Welkom,
Ik ben Damsco. Ik ben uit KLB getrapt en kom nu hier wonen.
- Sma's/tanga's
- KLB
Dislikes:
- metal
Metalslaaf eheWHWhHEHeheheheh eiNZeinzeINZ!!!1quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Een humorloze zak zonder ingedaalde ballen ben je.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Een humorloze zak zonder ingedaalde ballen ben je.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:32 schreef damsco het volgende:
[..]
Metalslaaf eheWHWhHEHeheheheh eiNZeinzeINZ!!!1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou. Tot zover de humor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]pak hem aan cerror! Net zoals je altijd bij mij doet!
Sorry hoor maar jij begon nog kanslozerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt cool ben jij man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf geen foto's in je fobo hebben, maar snel wel anderen uitlachen! Echt props voor jou![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het meer zoiets als een dialoog met een meeuw.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef LasTeR het volgende:
Gelukkig is de kwaliteit van deze user zo hoog dat hij wel met goede tegenargumenten/beledigingen kan komen.
aah de homies zijn gearriveerdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Sorry hoor maar jij begon nog kanslozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |