Waaraan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef dubidub het volgende:
[..]
En dan? Ga je ook een keer meedoen?
Wat je nu doet, maar dan het tegenovergestelde.quote:
NEE SCHRIJF MAAR LEKKER OP OFZO ALS JE DAT NIET KAN ONTHOUWEquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Okai, dit weekend heb ik photoshop. Herinner mij er morgen even aan.
en als het nu gaat, om die achterlijke KLB baasjes ff eens lekker terug te pakken?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
www.tweakers.net
www.geenstijl.nl
hallo dit is fok... we doen niet aan leuke topics
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef MASD het volgende:
EN NIGGA'S, JULLIE DOEN TOF MEE ANDERS HAAL IK ONZ DEFINITIEF UIT MIJN LIJST.
check!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef MASD het volgende:
[..]
Okai, dit weekend heb ik photoshop. Herinner mij er morgen even aan.
Cerror, doe es niet zulke moeilijke dingen van mij vragen je weet zelf ook heus wel dat ik een infantiele klapjosti benquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat je nu doet, maar dan het tegenovergestelde.
Hij had wel veel goede topics inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Het nijntje topic. En nog een TTT geloof ik.
ONZ bazen die KLB bazen terugpakken...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:34 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en als het nu gaat, om die achterlijke KLB baasjes ff eens lekker terug te pakken?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ONZ bazen die KLB bazen terugpakken...
is een beetje hetzelfde als down syndrom vs autisme
Bazenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ONZ bazen die KLB bazen terugpakken...
is een beetje hetzelfde als down syndrom vs autisme
Even quotenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Cerror, doe es niet zulke moeilijke dingen van mij vragen je weet zelf ook heus wel dat ik een infantiele klapjosti ben
jonge, je bent hier in ONZquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:39 schreef damsco het volgende:
het hupt is wel lekker op dreef. ik heb zowat door deze fotoboek hosselaar een glimlach op mijn gezicht
ik.. ik... ik.... wil hier weg. ik voel me niet zo prettig hierquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jonge, je bent hier in ONZ![]()
ur shit ass belongs to ONZ
Dat zag je mij net postenquote:
Maar Guido, je gaat hier anaal genomen worden, tong80 heeft al de tijgerbalsem klaar staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef damsco het volgende:
[..]
ik.. ik... ik.... wil hier weg. ik voel me niet zo prettig hier
Gozer, hou eens op met op mijn respectlijstje te stijgen. Dadelijk moet ik je nog aardig vinden ook.quote:
zit ie je ook nog ordinair na te doen?quote:
En ik ben ajaciedquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef porsche1 het volgende:
1:020
2:straat-taal
3:neger muziek
4:neuk op met je KLB
5:ONZ ownd gewoon.
Als tong hem net zo vaak batst als dat hij posts heeft dan is onze Guido wel even zoet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar Guido, je gaat hier anaal genomen worden, tong80 heeft al de tijgerbalsem klaar staan
Tief daar eens mee op, mede dankzij jou is het hier geen zak aan. En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.quote:
nou die tong staat al een poosje droog, dat kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als tong hem net zo vaak batst als dat hij posts heeft dan is onze Guido wel even zoet.
kk lauw!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:43 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is dan ook haatuh is verlaatuh (ofzo).
pure blufquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef Het_hupt het volgende:
nu ff een klacht in KLB dumpen over TS, dat ie zo schijterig is
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief daar eens mee op, mede dankzij jou is het hier geen zak aan. En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.
Quote het dan niet, ik edit het netquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:47 schreef MASD het volgende:
[..]
Tief daar eens mee op, mede dankzij jou is het hier geen zak aan. En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:35 schreef Paramnesia het volgende:
Wat brengt KLB dan voort.
Een mod die opperbaggeraar is, users die verhalen verzinnen bij de vleet, een SC waar iedereen op Breathtaking fapt en kansloze kutusers die dingen posten als: TS kan er niet mee omgaan, TS begint.
KLB zou PHJF moeten worden. Post Hier Je Fantasie. Goddamn.
Slayer = Jostibandquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Quote het dan niet, ik edit het net
Anders stuur ik Murp op je af
En dat leerlingengeneuzel, alsof Slayer een workshop neemt bij de jostiband.
![]()
![]()
niet de SC clown uithangen, gebruik je energie om deze KLB baas te pakkenquote:
Paul teringtieft een end op, ik ben moe en bantriggerhappy.quote:
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen !quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
niet de SC clown uithangen, gebruik je energie om deze KLB baas te pakken
Als je niet 10 jaar ouder was zou ik je haast een massage geven.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Paul teringtieft een end op, ik ben moe en bantriggerhappy.
Ben jij 55 dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je niet 10 jaar ouder was zou ik je haast een massage geven.
Anders ik welquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:52 schreef MASD het volgende:
[..]
Als je niet 10 jaar ouder was zou ik je haast een massage geven.
hahahahahahahahahahahahaha ofzeuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |