Nee hoor ik sluit alles gewoon met kusjes op het end net als het huptquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef cerror het volgende:
[..]
En dan gaan alle baggeraars bij je klagen, dat je niet meer "1 van hen bent" en dan laat je drupsgewijs meer toe totdat het weer een chaos word.
Of je blijft bij je punt en dan krijg je Remlof op je dak.
kan je het niet alleen af? Internetheld dat je dr benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:27 schreef damsco het volgende:
Owja chuck, Welkom huisgenoten kom eens helpen
Ik mis een toffe Allochtoon in je list.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:05 schreef Paramnesia het volgende:
Laten we een lijst maken:
Meest coole users: ONZ (Cerror, MASD, zelf fucking Paul is nog oke).
Meest lekker wijven: ONZ (Red_Cat.. oke dat is al genoeg, vs. BreastFaking en fokking Smart_ass)
Ter illustratie Smart_Ass
[ afbeelding ]
Nigga Please.
Coolste Allochtonen: ONZ (Moi, MASD, dWc vs Damsco).
Beste Mods: ONZ (Cerror, Remlof vroegah, Het Hupt, zarGon vroegah tegenover die DJ en de rest ken ik niet eens)
Duidelijke overwinning.
Ja, zo word je serieus genomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor ik sluit alles gewoon met kusjes op het end net als het hupt
quote:Tong80 :
Dat zegt je vriendin nou nooit.
Had je niet moeten doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
ONZ was vroeger nog leukDat was de reden waarom ik mezelf na een jaar ging registreren.
quote:
Wanneer is vroegerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Red_Cat het volgende:
Chuck heeft wel gelijk, er is niks meer over van wat het vroeger was
Inderdaad, moeite besparen enzo.quote:
Ohja Brauntjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
In die tijd waren er nog toppers als BrauN enzo. En toen was het nog gewoon DJ Sandstorm
Meis, niet zeiken. Als er een gat in een dijk zit stop je je vinger erin en je maakt hem, je gaat niet vanaf de zijlijn"tsja, nou, ja, jammer. Vroeger was die nog niet lek." lopen murmelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Red_Cat het volgende:
2, 3 jaar terug zoiets..quote:
wie weetquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:33 schreef Red_Cat het volgende:
De boel was in balans toen ja.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef Chuck_Norris het volgende:
In die tijd waren er nog toppers als BrauN enzo. En toen was het nog gewoon DJ Sandstorm
Oh toen was ik hier ook, ik zie niet zoveel verandering hoor, alleen dat BrauN er was en ruk!quote:
Wou je zeggen dat dat nog enigsinds zin heeft dan met al die fokkers die alleen maar roepen 'ts kan er niet meer omgaan' 'fipo' 'ts is een mietje'quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Meis, niet zeiken. Als er een gat in een dijk zit stop je je vinger erin en je maakt hem, je gaat niet vanaf de zijlijn"tsja, nou, ja, jammer. Vroeger was die nog niet lek." lopen murmelen.
je bent gewoon van de oude garde. take it, or leave it.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:35 schreef cerror het volgende:
[..]
De boel was in balans toen ja.
Zelfs de baggeraars toen deden de moeite om met iets op de proppen te komen.
Tegenwoordig is het een fantasieverhaaltje en een paint. Niks geen meedoen, gewoon neerplempen en wachten op de "TS is / TS kan " reacties.
dat dusquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:34 schreef MASD het volgende:
[..]
Meis, niet zeiken. Als er een gat in een dijk zit stop je je vinger erin en je maakt hem, je gaat niet vanaf de zijlijn"tsja, nou, ja, jammer. Vroeger was die nog niet lek." lopen murmelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |