Van 12 jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die smoellijkt wel het zusje van Piovan
En wij hebben Red_Cat?quote:
Sprekend!quote:
Die lollerbakkes ga ik wel nooit meer van mijn netvlies krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wij hebben Red_Cat?
Lijkt me duidelijk!
Ze zit vast ook heel graag in de zweefmolen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wij hebben Red_Cat?
Lijkt me duidelijk!
Mooi, ik heb weer eens gelijk.quote:
Ik ook niet, kan me die kop zo voor de geest halenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes ga ik wel nooit meer van mijn netvlies krijgen denk ik.
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mooi, ik heb weer eens gelijk.
Over die 5de Mod in ONz hé?.....
Haal Murp weg, zeg MASD ervoor in de plaats, pak Deox erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?
Nee, laat maar, ik ben er gewend aan geraaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Haal Murp weg, zeg MASD ervoor in de plaats, pak Deox erbij.
Je pakt al mijn wijven af met dat mooiboy hoofd van je lul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef MASD het volgende:
Pub heeft mij, fuck smart_ass. Die mister FOK! beker gaat naar mij.
Oke maak je Paul mod ipv van Deox. Klaar.quote:
Zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oke maak je Paul mod ipv van Deox. Klaar.
Ik dacht dat jij van de wiet af was?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een puick planquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nu je het zegt,als ik zo naar murp kijk..... :")quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Geloof me, als je Paul mod maakt wordt het opeens een serieuze gast. Ik weet het wel zeker.
Dat geloof ik ook welquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Geloof me, als je Paul mod maakt wordt het opeens een serieuze gast. Ik weet het wel zeker.
Nee als ik zie wat voor stress het met zich meebrengtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
wacht wacht!!
We maken Red_Cat mod!!!!
Ja, was ie ook toen ie 3 minuten sportcrew wasquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Maar geen enkele baggeraar gaat er rekening mee houden en ze plempen heel ONZ vol met lemmingen en andere troep.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Hey je hoeft er alleen bij te zitten en mooi te wezen om de klagers af te leiden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee als ik zie wat voor stress het met zich meebrengt
JAAA maar ik slot ze dan allemaalquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar geen enkele baggeraar gaat er rekening mee houden en ze plempen heel ONZ vol met lemmingen en andere troep.
Hoe zat het nou met het verplichte tieten posten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
wacht wacht!!
We maken Red_Cat mod!!!!
Uiteindelijk vind niemand mij meer lief hoor als ik met onzin aan de slag gaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hey je hoeft er alleen bij te zitten en mooi te wezen om de klagers af te leiden.
En dat deden ze wel bij jou (de tuffguy mod), een Dirkh of een Remlof?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar geen enkele baggeraar gaat er rekening mee houden en ze plempen heel ONZ vol met lemmingen en andere troep.
Gewoon af en toe een jointje roken en er is niets aan de hand.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nee als ik zie wat voor stress het met zich meebrengt
Ja de jouwe toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Hoe zat het nou met het verplichte tieten posten.
Nee ik denk niet dat ik daar het type voor benquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een jointje roken en er is niets aan de hand.
Sleep well!quote:
Slaap zacht Yvonne.quote:
En dan gaan alle baggeraars bij je klagen, dat je niet meer "1 van hen bent" en dan laat je drupsgewijs meer toe totdat het weer een chaos word.quote:
Ik ben weg uit KLB. Verstotenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ehm niets mis met een RnB/Urban forum. Ik ben voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |