Van 12 jaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Die smoellijkt wel het zusje van Piovan
En wij hebben Red_Cat?quote:
Sprekend!quote:
Die lollerbakkes ga ik wel nooit meer van mijn netvlies krijgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wij hebben Red_Cat?
Lijkt me duidelijk!
Ze zit vast ook heel graag in de zweefmolen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ha.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wij hebben Red_Cat?
Lijkt me duidelijk!
Mooi, ik heb weer eens gelijk.quote:
Ik ook niet, kan me die kop zo voor de geest halenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die lollerbakkes ga ik wel nooit meer van mijn netvlies krijgen denk ik.
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:17 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mooi, ik heb weer eens gelijk.
Over die 5de Mod in ONz hé?.....
Haal Murp weg, zeg MASD ervoor in de plaats, pak Deox erbij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?
Nee, laat maar, ik ben er gewend aan geraaktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je wilt dat ex uit je onderschrift weg?
Nee.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Haal Murp weg, zeg MASD ervoor in de plaats, pak Deox erbij.
Je pakt al mijn wijven af met dat mooiboy hoofd van je lul.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:20 schreef MASD het volgende:
Pub heeft mij, fuck smart_ass. Die mister FOK! beker gaat naar mij.
Oke maak je Paul mod ipv van Deox. Klaar.quote:
Zullen we dat niet doen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Oke maak je Paul mod ipv van Deox. Klaar.
Ik dacht dat jij van de wiet af was?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een puick planquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |