Dan plaats je een TR.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat nog enigsinds zin heeft dan met al die fokkers die alleen maar roepen 'ts kan er niet meer omgaan' 'fipo' 'ts is een mietje'
Nee leuk
Ja wtf waarom kan dat opeensquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef LudoSanders het volgende:
Toen gratis e-mailadressen nog uit den boze waren.
Vrij spel voor nieuwe klanten voor danny, oh sorry: Newbies.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:36 schreef Paramnesia het volgende:
BrauN
Bupaith
Croupouque
what happend?
Tja het lukt je niet in je 1tjequote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:37 schreef cerror het volgende:
En over het gemekker van: Doe dan iets!
Ik heb al zat gedaan en zodra ik ook maar iets probeer word het niets anders dan zeiken en baggeren in het topic.
Ja is een idee iddquote:
Flikker op met je ontopic. Dit is ontopic.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:38 schreef Het_hupt het volgende:
oh ja ontopique plz
die "baas"vond ONZ josti's
En jij bent mijn bitchquote:
En de eerste stap was Het_hupt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Tja het lukt je niet in je 1tjeHet moet stapsgewijs gebeuren.
Krijg spontaan zin in tostiesquote:
ga jij ff ergens anders zitten te verzuren, had je maar mod moeten blijvenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Flikker op met je ontopic. Dit is ontopic.
Het gaat over ONZ en hoe men het wil hebben, hoe het nu is en hoe we het kunnen helpen.
Sssst en ga op de achterbank zitten, hier heb je een pakje wicky.
[ afbeelding ]
quote:
Nou wat let je?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
cerror een mod, dus echt elke klapmongool kan mod worden. er is hoop voor menig ONZer
Ook voor mijquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
cerror een mod, dus echt elke klapmongool kan mod worden. er is hoop voor menig ONZer
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga jij ff ergens anders zitten te verzuren, had je maar mod moeten blijven
Hoop voor jou is allang vervlogen... ow maar je bent ook geen ONZer... en geen KLBer meer... eigenlijk ben je niks dus. Was ook wel te verwachtenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:42 schreef damsco het volgende:
Wie danquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Zuur? Je moeders vagina is zuur, ik lever gewoon kritiek.
Ik ga geen tig topics openen over hoe kut ik de crew vind ofzo.
Ik zeg gewoon dat ik liever iemand anders als de nieuwe mod zag.
Inderdaad. Het is nu wel argumenteren met gehandicapten geworden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:44 schreef Red_Cat het volgende:
Dit hele gezeik slaat inmiddels als een mug op een olifant.. De groeten
Jou.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |