quote:
Weinig professioneel idd, maar nu weinig meer aan te doen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Vond het wel een kutfout van de AVRO site
En van Dirk-Kuijt dat 'ie 't ff kwam melden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:14 schreef HostiMeister het volgende:
Vond het wel een kutfout van de AVRO site
Dat denk ik ook. Volgens mij wordt de mol gewoon bij het hele proces betrokken, zodat hij exact weet wat er ook afleveringen later komen gaat. Misschien krijgt hij wel de antwoorden van de test te zien, om te zien wie hem verdenken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:16 schreef Meddo het volgende:
Ik geloof niet dat ze de mol pas bij de 1e aflevering uitkiezen. Een paar jaar geleden (met george?) lieten ze zelfs zijn voorbereidingen en alles zien, dat waterskiën enzo. De mol zal nu ook ongetwijfeld voorbereidingen hebben genomen.
Racistquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:23 schreef rene90 het volgende:
Ik vind Paula een beetje eng..., weet niet waarom
Dat heb ik gelukkig ook niks van gelezen wat hij hier schreef .quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
En van Dirk-Kuijt dat 'ie 't ff kwam melden.Gelukkig zat ik op de bank.
Volgens mij hadden ze een mol hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:27 schreef Longmen het volgende:
Zou er echt geen mol zijn geweest?
Froukje btw
Froukje (van Sixpack)
Lijkt mij ook gewoon part of the gamequote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze een mol hoorDat deden ze maar omdat de vorige mollen daar waren.
Ja zeker!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:31 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lijkt mij ook gewoon part of the game
Uit een andere, eerdere post:quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:30 schreef rene90 het volgende:
Heeft niemand een caps van Hans op dat rooster, kan je wel een mooie vergelijking met de mol van maken, even ter vergelijking ze naast elkaar zetten
Bedoelde eigenlijk dat hij zo voorover gebogen met ze helmpie en brilletje op liep. Kleine paint (ben heel slecht ,sorry maar dan heb je een idee, en ik kan zelf geen foto's maken van filmpjes beetje irritant)quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Uit een andere, eerdere post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel goed gevonden ja.
Hans heeft er een fan bij!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat hij zo voorover gebogen met ze helmpie en brilletje op liep. Kleine paint (ben heel slecht ,sorry maar dan heb je een idee, en ik kan zelf geen foto's maken van filmpjes beetje irritant)
[ afbeelding ]
Was een korte shot van
De Mol heeft in de voorgaande jaren altijd wel van tevoren geoefend voor bepaalde opdrachten. Denk aan George en de waterski-opdracht.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik denk wel dat het waar is dat de Mol niet eerder bekend was. De Mol zelf mag liegen en bedriegen, manipuleren en marchanderen, maar wat de programmamakers ons laten zien is de afgelopen jaren toch altijd de waarheid geweest. Natuurlijk wel op een bepaalde manier in beeld gebracht en suggestief gemonteerd, maar ik geloof niet dat we door de programmamakers ooit keihard voorgelogen zijn. Als dat nu wel zo zou zijn, vind ik dat teleurstellend.
Ja, dat is bekend. Natuurlijk zenden ze geen dingen uit waaruit je meteen kunt afleiden wie de Mol is. Dat is ook niet wat ik zei. Dingen weglaten is heel wat anders dan de kijker keihard voorliegen. Dat laatste is volgens mij nooit gebeurd.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:51 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De Mol heeft in de voorgaande jaren altijd wel van tevoren geoefend voor bepaalde opdrachten. Denk aan George en de waterski-opdracht.
En Yvon had bij die namen-opdracht al 10x die naam in dat dorp gevonden, maar dat werd ook niet uitgezonden.
Zoiets?quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk dat hij zo voorover gebogen met ze helmpie en brilletje op liep. Kleine paint (ben heel slecht ,sorry maar dan heb je een idee, en ik kan zelf geen foto's maken van filmpjes beetje irritant)
[ afbeelding ]
Was een korte shot van
Ja idd, had dan goudstukken of klavertjes 4 gedaan om in de sfeer van Ierland te blijvenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Waarom topito's? Dat was toch juist iets voor mexico
Dat vind ik ook. Maak dan vormpjes van Noord-Ierland of zo...quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Ik vond en vind het sowieso raar dat hij aan het programma mee mag doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou het heel erg flauw vinden als de dj bij wie iedereen in de loop der jaren over de Mol heeft verteld, nou uitgerekend de Mol zou blijken te zijn.
Hij is waarschijnlijk wel een speler die dingen gauw door heeft, en misschien ook mee manipuleert.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Wickedangel het volgende:
Ik zou het heel erg flauw vinden als de dj bij wie iedereen in de loop der jaren over de Mol heeft verteld, nou uitgerekend de Mol zou blijken te zijn.
Dat vond ik ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik vond en vind het sowieso raar dat hij aan het programma mee mag doen.
Ook datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef FictionalFenna het volgende:
Volgens mij duurt het knip- en plakwerk ook máánden. De montage mag namelijk ook niet te suggestief naar bijv. 1 persoon toe zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
Toen ik Hans met die zonnebril zag, zei ik gelijk: (nep)mollenactie! Maar dit ligt er toch veel te dik bovenop mensen?! Of wordt dit weer een gevalletje als die Miljuscka ofzoiets, waarvan je bij aflevering 1 al kon zeggen dat ze het was?
Anders denk ik ook Dennis; maar op dit moment heeft de regie het programma zo geknipt dat je geen idee kan hebben wie het moet zijn. Ik heb een aantal mensen nog niet goed in beeld of aan het werk gezien, dat komt nog als er minder mensen zijn. Ik weet wel dat je op het einde dan die terugblik aflevering zag, en dan lieten ze beelden zien die haast niet uitgezonden waren... het is dus helemaal in handen van de programmamakers wat ze nu willen laten zien.
Ja, klopt. Zoiets is moeilijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Er komen altijd hele theoriën over dingen die achteraf helemaal niets betekenden.
Maar hoe lang doet Hans nu de muzikale hints in zijn programma? Hij zal voorgaande jaren ook wel gevolgd hebben en kent de "logica" van het spel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Hans was wel de eerste die opmerkte: ''En wat als er nu allang een mol is gekozen'' in het begin.
Das waar, maar het wil wel zeggen dat Hans een pienter iemand is en dus zeker de boel scherp in de gaten houdt zonder zichzelf nadrukkelijk op de voorgrond te willen begeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Maar hoe lang doet Hans nu de muzikale hints in zijn programma? Hij zal voorgaande jaren ook wel gevolgd hebben en kent de "logica" van het spel.
waarom? hij gaat toch net zo onvoorbereid als iedereen het programma in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Of hij nu mol is of niet, dat moet hij zeker doen idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das waar, maar het wil wel zeggen dat Hans een pienter iemand is en dus zeker de boel scherp in de gaten houdt zonder zichzelf nadrukkelijk op de voorgrond te willen begeven.
Dat is alleen zo als je ervan uitgaat dat het nep was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Het probleem bij die eerste vraag is dat alleen de Mol zelf met zekerheid kan zeggen dat dat een spel is en niet echt hoe ze de Mol kiezen. Maar wel dom van de kandidaten dat ze niet meteen denken van, he waarom filmen ze dit anders?
Misschien kent hij het spel beter dan de anderen; hij is misschien wel wat meer op de hoogte van zaken geweest omdat hij indirect betrokken was bij voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef evert het volgende:
[..]
waarom? hij gaat toch net zo onvoorbereid als iedereen het programma in?
Hans werkt bij de radio.. hoezo indirect betrokken? Dat deed hij elke vrijdag voor de AVRO radio met een afvaller praten en welke muziek ze mee gebracht hadden naar de studio. Hans werkt helemaal niet voor wie is de mol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Misschien kent hij het spel beter dan de anderen; hij is misschien wel wat meer op de hoogte van zaken geweest omdat hij indirect betrokken was bij voorgaande jaren.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi. In het vorige topic uitte ik de profetische woorden dat Hans Schiffers de mol is.
Ik heb gelijk en ik ben nu officieel tof. Wie wil me aanraken?![]()
Verder zijn Anniek en Froukje tamelijk rukbaar. Even een doos tissues erbij een Googlen maar![]()
WIDM
Maar dan is er toch een link met WIDM? Ik kan me nl. voorstellen dat WIDM niet wil hebben dat een afvaller bij elk programma te zien of te horen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hans werkt bij de radio.. hoezo indirect betrokken? Dat deed hij elke vrijdag voor de AVRO radio met een afvaller praten en welke muziek ze mee gebracht hadden naar de studio. Hans werkt helemaal niet voor wie is de mol.
Dit is me uit het hart gegrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef qxp het volgende:
ik vind het jammer dat dit spel alleen nog maar wordt gespeeld met bekende nederlanders
- ze kennen elkaar al, en het publiek kent ze ook. daardoor kan de mol niet een andere identiteit aannemen (remember george?), anders vallen ze direct door de mand.
- niemand speelt voor het geld
- dit met als gevolg dat; iedereen elke opdracht verprutst, alleen maar om zichzelf verdacht te maken om zo verder te komen in het spel.
- de mollen acties zijn de laatste jaren echt lachwekkend geweest. de niet mollen hadden nog betere "mollen acties".
ik hoop dat ze weer terug gaan naar het oude concept met onbekende nederlanders die wel alles op alles zetten om een paar duizend euro te verdien.
De afvaller vertelde niet veel. alleen waarom er fout was gegaan en die hint van de muziek. ik weet verder ook niets van afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Maar dan is er toch een link met WIDM? Ik kan me nl. voorstellen dat WIDM niet wil hebben dat een afvaller bij elk programma te zien of te horen is.
Natuurlijk weet ik daar niks zeker over, ik heb die info niet. Het lijkt me alleen zo.
Miloushka deed dat wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef qxp het volgende:
ik vind het jammer dat dit spel alleen nog maar wordt gespeeld met bekende nederlanders
- ze kennen elkaar al, en het publiek kent ze ook. daardoor kan de mol niet een andere identiteit aannemen (remember george?), anders vallen ze direct door de mand.
Yvon en Miloushka deden het best goed. Dennis en vooral Inge inderdaad vreselijk slecht.quote:- de mollen acties zijn de laatste jaren echt lachwekkend geweest. de niet mollen hadden nog betere "mollen acties".
Op usenet is het een en ander te vinden.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 03:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er een divx? Zo ja, weet iemand waar ik die kan vinden?
quote:Een mooier begin kan een mol zich niet wensen. De eerste aflevering een negatief saldo in de pot hebben! Maar voor mij was het sowieso een mooie aflevering, want zonder dat ik het vooraf kon vermoeden bleek ik de mol te zijn.Wat een schok, wat een verrassing, wat een schrik, wat een blijdschap. Ik kan je wel vertellen dat er op zo'n moment van alles door je heen gaat. Gelukkig werd ik geholpen door de rest en begon het spel al met 3000 euro verlies, zonder dat ik er veel voor had hoeven doen. Maar daarna begon de harde werkelijkheid. Tot nu toe ben ik tevreden en ik kan alleen maar hopen dat de rest van het spel net zo verloopt als deze eerste dagen...
Verassing kandidaten, jullie hebben het natuurlijk helemaal gehad met Noord-Ierland en dus gaan we naar een nieuwe locatiequote:Op vrijdag 9 januari 2009 02:04 schreef banananasi het volgende:
Rick is mijn mol![]()
Hij had op z'n shirt iets staan met 'Ticket to Paradise'. Nou hebben ze het er wel erg bovenop gelegd, ook als je interviews in tijdschriften ed. naleest, dat ze Noord-Ierland maar een baggerlocatie vinden. Mijn vermoeden is dan ook dat ze later in het programma nog ergens anders heengaan. In Noord-Ierland is ook de Titanic gemaakt (die loods waar ze zaten), die haar passagiers naar het 'Paradise' Amerika bracht. Als Rick de mol is en ze op hem stemmen, komen ze dus verder in het programma en gaan ze ook naar Amerika. Hij is hun 'Ticket to Paradise', letterlijk in de zin van Amerika en figuurlijk omdat ze dan tevens de winnaar zijn!
En Yolanthe en alle andere chickies (Chantal Janzen)quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hanna Verboom moet een keer meedoen vind ik.
En allemaal spiernakend.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
En Yolanthe en alle andere chickies (Chantal Janzen)
Das niet slechtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 08:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijkcijfers Wie Is De Mol, aflevering 1:
1.514.000
Nouja, nu weet je één mol. Er waren er nog 3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef alors het volgende:
Dat is ook zulk iets, ik zou die WIDM zonder BN'ers best willen zien, maar als ik vooraf weet wie de mol is heb ik daar echt geen zin meer in...
Snorrie, ik zal niet meer ex-mollen plaatsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef alors het volgende:
Dat is ook zulk iets, ik zou die WIDM zonder BN'ers best willen zien, maar als ik vooraf weet wie de mol is heb ik daar echt geen zin meer in...
Ja kijk ze dan eens heel snel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef alors het volgende:
Nou ja Milouska wist ook het domme gansje te spelen zonder dat anderen dat doorhadden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef qxp het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:18 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
HAHAHA dat is een HELE goede van Hans/Henk de mol!!
Hier kan je ze terugkijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef alors het volgende:
Ik heb even gekeken maar ze staan volgens mij niet (meer) op uitzendinggemist.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen schiffers.fm op radio 2 om 14.00u.
In het media-archief op avro.nl staan alleen de series met bekende Nederlanders. De series daarvoor zul je via andere wegen moeten zien te vinden.quote:
Als je kijkt wáár ie op het toestenbord drukt lijkt het me dat hij gewoon Dennis tikt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Rubenaldo het volgende:
Ik heb nog ff teruggekeken. Op het moment dat Dennis een naam intikt om te checken of diegene de mol is typt hij volgens mij de naam Jon in. Hij is namelijk wel héél snel klaar met typen en Jon is een korte en simpele naam om te typen. Dit zou betekenen dat Jon niet de mol is.
Heb het niet opgeletquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Net op Radio 2, vlak voor Schiffers FM een Citroën reclame met de naam Dennis
Ik verwacht niet bij Hans zijn programma denk ik..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer kunnen we die aanwijzing verwachten op Radio 2?
Tuurlijk wel, daar wordt toch mee geadverteerd op tvquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik verwacht niet bij Hans zijn programma denk ik..
Ja jij hebt gelijk..straks praten ze erover.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar wordt toch mee geadverteerd op tv
Seizoen 3 vond ik toch nog wel de bestequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef rene90 het volgende:
Wat is een goed seizoen van de mol geweest? Heb niks te doen vandaag
Is 2005 met Marc-Marie? die was echt geweldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef Rubenaldo het volgende:
Seizoen uit 2005 is echt top, en die van 2008 ook. 2006 is aardig, 2007 vond ik maar nix.
Dan ging ik lekker seizoen 1 kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef rene90 het volgende:
Ooh maaar ik bedenk me net dat ik gister die fucking mollen van de bekende Nederlanders al heb gezien, nieuwe vraagstelling; welk seizoen is tof, en is geen BN-er seizoen, of een seizoen met die mol die hier gepost is
Google: wie is de mol torrent, hit 5quote:
Thanks, liep al te zoeken maar op sites zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Google: wie is de mol torrent, hit 5
De Vlaamse series!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:53 schreef Steve het volgende:
Voor de mol-hongerigen zijn er ook nog hele leuke buitenlandse edities.![]()
Kwam toevallig een screenshot tegen @ een ander forum:quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sebastian stak z'n duim op toen Vera in beeld was bij de uischakeling.
De Mol liegt altijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:50 schreef Steven184 het volgende:
Zoals zovelen neem ik aan dat De Mol van te voren al wist dat hij het was. Dan zou hij zeker bij de 8 horen die ja zegt, om geld uit de pot te halen. Anders is dat toch wel een gemiste kans.
Het dossier wat ze sluiten is ook van Dennis.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:14 schreef Madsen het volgende:
Wat me ook nog opviel: in het begin bekeken de oude molllen dossiers, die sluiten ze, op de voorkant zie je het logo van widm? en dan verschijnt dennis in beeld ...
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Is 2005 met Marc-Marie? die was echt geweldig.
Die 4 mollen die je daar zag waren ze allemaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:18 schreef Ang3l het volgende:
Ik kwam er achter dat ik van de BN series van WIDM maar 1 seizoen heb gemist, die met Yvonne Jaspers. De andere 3 mollen die er zaten heb ik allemaal gezienEn ik ontdekte het toch vrij laat. Hoeveel seizoenen zonder BN-ers zijn er dan eigenlijk geweest?
(o ja en dit is meteen een TVP)
quote:Beste Mol-fan,
Jammer genoeg is nog voor de uitzending op televisie de eerste afvaller korte tijd zichtbaar geweest op de website. Het is natuurlijk niet de bedoeling geweest om jou als kijker de verrassing te ontnemen. Inmiddels zijn maatregelen genomen om dit in de toekomst te voorkomen. We wensen je nog veel kijkplezier de komende weken.
Met vriendelijke groet,
AVRO Wie is de Mol
Hans Schiffers, let maar opquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:22 schreef tessie het volgende:ik had helemaal niet door dat het al begonnen was! Heb het net terug gekeken, en nog geen idee wie de mol is. Dacht in de eerste instantie Sebastiaan, maar juist daarom zal hij het wel niet zijn
Volgens mij niet hoor. Het was toch eerst zonder BN-ers? Met Angela Groothuizen? Dot waren alleen de BN-Mollen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Die 4 mollen die je daar zag waren ze allemaal.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_is..._de_Mol%3Fquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Het was toch eerst zonder BN-ers? Met Angela Groothuizen? Dot waren alleen de BN-Mollen.
Er zijn 4 series geweest zonder bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Die 4 mollen die je daar zag waren ze allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren vond ik ook wel de leukste series, omdat de kandidaten wat zwaardere en vaak ook spectaculairdere opdrachten kregen.Old enough to know better. Too young to care.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:11 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Er zijn 4 series geweest zonder bekende Nederlanders.Godver zeg...had je de hint van vorige mensen niet gesnapt om je bericht GELIJK in een spoiler te pleuren. Nu hoef ik seizoen één ook niet meer te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren vond ik ook wel de leukste series, omdat de kandidaten wat zwaardere en vaak ook spectaculairdere opdrachten kregen.![]()
spoiler was er pas later ingezet
Excuses, ik drukte iets te snel op invoeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Godver zeg...had je de hint van vorige mensen niet gesnapt om je bericht GELIJK in een spoiler te pleuren. Nu hoef ik seizoen één ook niet meer te kijken![]()
spoiler was er pas later ingezet
Nu vind ik je eigenlijk verplicht om mij een seizoen één aan te leveren, welke zo aangepast is dat de namen allemaal door elkaar zijn gegooid en ik dus niet weet wie de mol isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:18 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Excuses, ik drukte iets te snel op invoeren.
Of je moet het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu vind ik je eigenlijk verplicht om mij een seizoen één aan te leveren, welke zo aangepast is dat de namen allemaal door elkaar zijn gegooid en ik dus niet weet wie de mol is
Snel over het huidige seizoen lullen en dan komen we er wel overheenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Of je moet het geluid uitzetten.
Overigens zie ik enkele posts hierboven dezelfde spoiler staan. Niet meer voor jou van belang, maar wellicht voor andere fans die nog met een inhaalslag bezig zijn.
Dan kan je dit hele topic wel in spoilers plaatsen, er zijn vast fans die er later in vallen en niet willen weten wie er wanneer uit isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Overigens zie ik enkele posts hierboven dezelfde spoiler staan. Niet meer voor jou van belang, maar wellicht voor andere fans die nog met een inhaalslag bezig zijn.
Waarom verdenk je iedereen behalve die 2?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik verdenk iedereen behalve Vivienne en Jon.
Ik heb geen één aflevering van alle Nederlandse en Belgische series gemist, maar alleen in seizoen 6 heb ik vanaf het begin op de juiste mol gezeten, dus ik ben ook benieuwd hoe het dit seizoen zal gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef rene90 het volgende:
Vanuit voorgaande seizoenen is het continue eigenlijk geweest dat degene die ik nu al bijna afschreef, het altijd was.
En wat heeft Jon dan precies gedaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:
Vivienne en Jon hebben allebei dingen gedaan waarvan ik dacht dat ze daardoor de Mol niet konden zijn. Dus kan de rest het volgens mij wel zijn.
Jon heeft samen met Dennis 1.000 euro verloren met het topitospel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
En wat heeft Jon dan precies gedaan?Ben wel benieuwd, misschien dat ik hem ook kan schrappen
Of juist niet. Als je druk bent om iedereen om zijn plaats te krijgen, dan is er wellicht geen tijd meer om zelf nog je plaats te vinden. Plus de kans is kleiner dat iemand bij de camera van Jon komt (zo zou Sebastiaan de kandidaten dus niet kunnen informeren dat ze bij de camera van Jon staan). Het is een theorie...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
Jon was bij dat tvschermenspel ontzettend chaotisch camera's aan het zoeken, en had totaal geen overzicht, en hij heeft gezorgd dat een aantal mensen op hun plek stonden. Een Mol had het heel anders gespeeld.
Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt.. Ze knippen en plakken het wel zo dat je bij een opdracht onmogelijk een mollenstreek kunt zien. Juist met zo'n topitospel zie je precies wie wel en wie niet euro's uit de pot haalt.. Maar gissen blijft het altijd..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat "we", om het zo maar even te noemen, puur feitelijk moeten kijken. Welke persoon is de uiteindelijke oorzaak voor het minder worden van het geld in de pot. Zo zou je in principe bij de mol uit moeten komen. Puntje is alleen dat wij het geknipt en geplakt voorgeschoteld krijgen in een uur.
Dat is lastig, want steeds vaker halen niet-mollen ook mollenstreken uit, om de rest te laten suggeren dat zij de mol zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat "we", om het zo maar even te noemen, puur feitelijk moeten kijken. Welke persoon is de uiteindelijke oorzaak voor het minder worden van het geld in de pot. Zo zou je in principe bij de mol uit moeten komen. Puntje is alleen dat wij het geknipt en geplakt voorgeschoteld krijgen in een uur.
En juist bij zo een topitospel kan je het er weer niet uithalen, aangezien dat een opdracht is waar iedereen die vrijstelling wilt, dus bewust kiest voor zichzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt.. Ze knippen en plakken het wel zo dat je bij een opdracht onmogelijk een mollenstreek kunt zien. Juist met zo'n topitospel zie je precies wie wel en wie niet euro's uit de pot haalt.. Maar gissen blijft het altijd..
Dat zei PJH toch ook? Dat hij door dacht te hebben wie de mol was, en dat hij dacht dat het programma verpest was, maar dat diegene vervolgens ineens weg gingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Dat is lastig, want steeds vaker halen niet-mollen ook mollenstreken uit, om de rest te laten suggeren dat zij de mol zijn.
Welkomquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:24 schreef Sanne het volgende:
Terug Vind Mol
Was hem gewoon vergeten, maar gelukkig is er uitzending gemist.
Wat is jou vermoeden?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Leuke groep dit jaar, ben echt weer van plan deze te gaan volgen.
Nou, da's niet helemaal waar. Tuurlijk wordt er geknipt, maar ook Paula zei naderhand - toen een groepje over de opdracht aan het napraten was - dat iedereen Jon had horen schreeuwen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt..
Het is wel echt zo'n Mol-aanwijzing die op het eind in de laatste aflevering onthuld wordtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
Ik heb net de uitzending nog eens terug zitten kijken en ik moet zeggen dat ik de 'Henk de Mol'-aanwijzing bij Hans toch wel erg treffend vind. Iedereen kan natuurlijk een zonnebril opzetten, maar alleen de mol wist dat de kandidaten bij deze opdracht een gele helm op zouden hebben.
[ afbeelding ]
Hey Sanne!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:07 schreef Sanne het volgende:
Als ik zo'n post als die van Jane lees, dan denk ik altijd dat jullie een hele andere serie kijken dan ik._O-
Zitten jullie allemaal in de cryptogrammen ofzo?
Ben het helemaal met je eens. De personen die je niet verdenkt in eerste instantie en/of de personen die in eerste instantie een "goede" daad verrichten., zijn meestal de mollen. En daar let ik ook op. Voor mij zijn Dennis en Sebastiaan heel verdacht.quote:
Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:20 schreef MevrouwLili het volgende:
de andere nee-zegger (wie was dat ook alweer)
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Is niet in beeld geweest. Zie mijn post op pagina 1.
Ik dacht dat Hans ook nee zei. Het werd niet duidelijk bij de vraag, maar bij het gesprek in die kamer zei hij dacht ik ook dat hij nee zei... 14:53 min op uitzendinggemist, volgens mij zegt hij daar dat hij nee heeft gezegd, al momelt hij een beetje. Dus Anniek, Dennis of Hans liegt in dat gesprek of heeft zijn/haar antwoord veranderdquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
Anniek vertelt dat ja. We hebben het haar niet zien zeggen. Ze kan net zo goed ja geantwoord hebben. Zo ongeveer iedereen loog in dat gesprek.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:44 schreef Jane het volgende:
Jawel, later als ze in de kamer zitten wordt duidelijk dat Anniek ook 'nee' heeft gezegd, omdat ze vertelt dat er 500 euro in de pot is gekomen. "Oh, dus dan was je antwoord op de vraag 'nee'", merkt een van de andere kandidaten ook op.
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
weet niet of het al gezegd is.. maar.. wat een briljante actie van dennis om iemand anders' naam in te typen bij t begin...
Ik vond het ook al opvallend dat hij een zonnebril op had in zo'n donker gebouw. Die vergelijking verklaart een hoop. In het onderhandelspel heeft hij alles gewoon uit handen gelaten, en dat heeft natuurlijk helemaal niet verkeerd uitgepakt.quote:
Ja inderdaad is wel vaak gezegd over Dennis..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.
En ongeveer net zo vaak is gezegd dat we niet weten of ie dat wel echt heeft gedaan.
Edo...hoe die opdook naast Coen (toch?) in het zwembadquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Denk eens terug aan het moment van vorig jaar.. Edo in het zwembad.. droeg ook een zonnebril.. iedereen dacht ook.. dat is de mol.. alhoewel.. Hans lijkt wel erg op..
[ afbeelding ]
Nou goed man.. sorry dat ik niet het HELE FREAKING topic voor deze reactie doorgelezen heb..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Is pas een keer of tachtig gezegd hoor.
En ongeveer net zo vaak is gezegd dat we niet weten of ie dat wel echt heeft gedaan.
Ik zou het vooral allemaal persoonlijk opvatten en een beetje zielig lopen doen over zoveel onrecht.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou goed man.. sorry dat ik niet het HELE FREAKING topic voor deze reactie doorgelezen heb..
Omdat er nog geen mol was, lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:25 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit ff na te denken over het waarom van het "kiezen van een mol" als er al wel een mol bekend is.(een die zich voorbereid heeft) Heeft iemand daar misschien een theorietje over?
Haha, standaardmailtje blijkbaar, want ik heb exact dezelfde teruggekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:38 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik heb een mailtje teruggekregen van de AVRO:
[..]
Nou ja ik geloof het niet, het lijkt mij een te onzekere factor. aan de andere kant, met die bekende mollen is het iedere keer nog zo geweest dat de niet-mollen meer molden dan de echte mollen. Vandaar mijn vraag. De Avro ondervangt zo wel teleurstellingen dat er geen doordachte theorieen zjn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:50 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Omdat er nog geen mol was, lijkt mij.
Zodra ze in dat hotelletje waren, gebeurde er niks meer. Het kan prima dat iedereen toen apart bij de crew is gekomen om onder andere van die verhaaltjes te doen voor de camera, en dat de mol toen is ingelicht over de eerste opdracht(en) en er een theorie is doorgesproken. Dat kan dan iedere dag even kort zo gaan ofzo.
Ze zullen de opdrachten er wel op hebben aangepast dat er geen speciale vaardigheden vereist zijn. Zoals k_man in dit topic of een eerder topic al zei, er zijn eerder dingen weggelaten uit de montage, maar er is nooit verkeerde info aan de kijker gegeven. Ik geloof dus wel dat het waar is.
Ik denk dat de AVRO ook wel veel boze mailtjes heeft gekregen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:54 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Haha, standaardmailtje blijkbaar, want ik heb exact dezelfde teruggekregen.
Voorheen was het zo dat deelnemers op voorhand gevraagd werden of ze wilden mollen, ik denk dat dat nu weer is gebeurd, en dat er al wel een voorkeur voor een kandidaat was. Desalniettemin hebben ze het spel nu anders gestart, en waarschijnlijk zouden de meeste spelers die voorheen 'ja' antwoordden dat nu weer doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja ik geloof het niet, het lijkt mij een te onzekere factor. aan de andere kant, met die bekende mollen is het iedere keer nog zo geweest dat de niet-mollen meer molden dan de echte mollen. Vandaar mijn vraag. De Avro ondervangt zo wel teleurstellingen dat er geen doordachte theorieen zjn.
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Anniek vertelt dat ja. We hebben het haar niet zien zeggen. Ze kan net zo goed ja geantwoord hebben. Zo ongeveer iedereen loog in dat gesprek.
En even later staan ze bijna allemaal met zonnebril op in de zon buiten, en dan heeft hij geen zonnebril op.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vond het ook al opvallend dat hij een zonnebril op had in zo'n donker gebouw. Die vergelijking verklaart een hoop. In het onderhandelspel heeft hij alles gewoon uit handen gelaten, en dat heeft natuurlijk helemaal niet verkeerd uitgepakt.
Ja, hoe onbekender hoe mooier.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 00:02 schreef kingmob het volgende:
Ik kan na de 1ste aflevering alleen maar concluderen dat Dennis de mol is
Oh en dat er meerdere mooie vrouwen mee doen dit jaar
Dat zou dan de eerste keer zijn, want dat is nog nooit voorgekomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:43 schreef Irving het volgende:
Op zich zou het ook wel een goede regel zijn want nu moet de winnaar van het spel dokken -.-
Ik zou het teleurstellend vinden als de makers echt de mol pas een dag van tevoren kiezen, helemaal als het door een paar oude mollen wordt bepaald. Mol zijn lijkt me niet iets wat je zomaar even doet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:46 schreef k_man het volgende:
Ik denk wel dat het waar is dat de Mol niet eerder bekend was. De Mol zelf mag liegen en bedriegen, manipuleren en marchanderen, maar wat de programmamakers ons laten zien is de afgelopen jaren toch altijd de waarheid geweest. Natuurlijk wel op een bepaalde manier in beeld gebracht en suggestief gemonteerd, maar ik geloof niet dat we door de programmamakers ooit keihard voorgelogen zijn. Als dat nu wel zo zou zijn, vind ik dat teleurstellend.
Dat is erg inspiratieloos inderdaad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:59 schreef Meddo het volgende:
Ik hoop dat ze naar een nog kouder land gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:43 schreef Angelof9 het volgende:
Verassing kandidaten, jullie hebben het natuurlijk helemaal gehad met Noord-Ierland en dus gaan we naar een nieuwe locatie
[que gejuich]
En die nieuwe locatie is.....!
[tromgeroffel]
Gewoon Ierland!
Seizoen 3 was het beste.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef rene90 het volgende:
Wat is een goed seizoen van de mol geweest? Heb niks te doen vandaag
Ligt ook een beetje aan hoeveel geld er te verdienen is hè. Dat wil per editie volgens mij ook wel verschillen. En de hoofdtaak is ook wel om zo min mogelijk geld in de pot te krijgen, maar je moet daarbij ook de mensen misleiden. En daar was George een kei in.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:16 schreef easy-going het volgende:
Ik zit ff op die wikipedia te kijken.
Toch wel grappig dat George als de beste Mol ever wordt beschouwd terwijl in die editie het meeste prijzengeld is gewonnen.
Leuke post.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:05 schreef Jane het volgende:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:34 schreef snowgoon het volgende:
Ik heb de eerste www.uitzendinggemist.nl
En kan nergens vinden wanneer het herhaald wordt
Kan ik het alleen nog terugzien via internet?
Dit is niet het eerste seizoen hè?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 08:10 schreef Utrecht het volgende:
Voor de programmamakers zit er teveel risico om niet van te voren al een mol te hebben.
Stel dat niemand de mol wilde zijn?
Misschien zijn er dit jaar wel 2 mollen. 1 al van te voren bekend en 1 ter plekke gekozen.
Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef Jane het volgende:
Nou ja, aangezien PJH later ook zei dat er 2x nee was geantwoord en 8x ja, ga ik er vanuit dat het klopt.
En volgens mij wisten de kandidaten van elkaar wel of ze in 'het kamertje' (met de eerdere mollen) waren geweest. Daar hoor je ze over praten. Hans zegt bij binnenkomst bijvoorbeeld dat hij 'nee' heeft gezegd, waarop men gelijk reageert met 'oké, Hans is een leugenaar' o.i.d. Volgens mij omdat ze in die huiskamer konden merken of mensen via de mollenkamer kwamen of niet.
Men twijfelt geen seconde aan Annieks verhaal dat ze 'nee' had gezegd. Ze zei ook dat ze '500 euro verdiend had'. Dat kon ze alleen weten als ze 'nee' gezegd had (wat de rest ook gelijk concludeert). De rest liegt inderdaad, maar allemaal met bullshit als 'ik kreeg een andere vraag' of 'er is niet over geld gesproken' enz..
denk nog steeds dat het een spel was, de mol was al lang bekend...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Van een aantal kandidaten hebben we het antwoord niet in beeld gezien: Rick, Anniek en Hans. Van deze drie moet er eentje nee gezegd hebben. Viviënne, Sebastiaan, Vera, Jon, Paula en Froukje zeiden ja. Dennis zei nee, maar begon later te twijfelen.
Volgens mij - maar dat weet ik niet zeker - was er maar één deur waardoor ze die kamer binnenkwamen en kon je dus niet weten wie in dat andere kamertje geweest was. Ik vond Anniek niet erg overtuigend klinken, een beetje alsof ze terplekke een antwoord aan het bedenken was. En je kunt natuurlijk best gokken dat als een 'ja' je ¤ 500 kost, dat een 'nee' je dan ¤ 500 oplevert.
Het kan best zo zijn dat Anniek nee gezegd heeft, maar wat mij betreft kan het net zo goed dat Rick degene is die nee heeft geantwoord.
Had het ff nagekeken maar het was zijn eigen stem, je hoort het woord mol en je ziet het hem tegelijk zeggen op 44.09 minuut, weet niet of het nu nog zo bijzonder is eigenlijk...!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien is het al genoemd maar wat mij opviel tijdens het invullen van de test aan het einde van de aflevering was dat de voice over (noem je dat zo?) iets vertelde over de mol, en toen het woordje mol werd uitgesproken zag je dat Dennis de test aan het invullen was en het woord mol tegelijk zei met deze stem (je hoorde hem (dennis) alleen niet)
Ga nog maar eens kijken op uitzending gemist...
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
naar mijn mening hebben ze dat best verdiend
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnen
Dan zou deze absoluut met terugwerkende kracht naar "Miss wie is de mol" Angela Groothuizen moeten gaan. Vind het nog steeds jammer dat zij het niet meer presenteert.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.
Ze hebben wel ooit een Gouden Beeld gewonnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
Paul de Leeuw verdient het veel meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
Ze vond Dennis en John erg verdachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef evert het volgende:
froukje was gisteravond bij ekstra weekend. twee opvallende zaken: ook aan haar werd de 'zonnebril' theorie van Hans gevraagd. uit haar antwoord kon je opmaken dat de kandidaten dit ook was opgevallen.
verder was ze natuurlijk heel voorzichtig, maar ze had het over 'dagen in het spel' en niet weken. dus mijn conclusie: ze zit er niet tot het einde in.
vraag: weet iemand nog op wie vera heeft gestemd?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
Wie beheert de pot eigenlijk?
Dat moeten ze wel, tot op zekere hoogte, anders hebben ze zo door wie in elk geval niet de mol zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kan een van orgine buitenlands programma wel een televizierring winnen?
Ik vraag mij bij Wie is de mol altijd af of er zonder een mol wel meer geld verdient zou worden. De spelletjes zijn sowieso best moeilijk uit te voeren en met de BN'ers heb je altijd gasten er bij zitten die zonder dat ze de mol zijn zich verdacht maken en de boel saboteren.
Waarom niet? Het programma is twee keer genomineerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kan een van orgine buitenlands programma wel een televizierring winnen?
Ik vind die Hans Schiffers wel zo'n figuur andersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef sverbern het volgende:
Ik hoop dat er dit jaar geen Joris Linssen achtige figuur bij zit die duizenden euro's verliest alleen om zich verdacht te maken... dat vind ik echt heel irritant.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Terreros85 het volgende:
Daarom een wilde gok en zeg ik Vivienne.
quote:
Of: "Er is nog geen mol'' interpreteren als ''R. is nog geen mol,'' wat inhoudt dat Rick dus wel vantevoren wist dat hij de mol was maar het in deze spelvorm is gegoten om zowel kijker als kandidaat op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook nog een geinige theorie:
Ze arriveren niet allemaal tegelijk, en bij iedere nieuwe aankomst zegt PJH dat er nog geen mol is (zou je kunnen interpreteren als; de mol is nog niet gearriveerd).
Dit zou alleen automatisch betekenen dat degene die als laatste het huis binnenkomt de mol is, en het gedoe eromheen dat dat meer een spel is om geld in/uit de pot te krijgen ...
Dat zou mooi zijn voor mijn pronoquote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef k_man het volgende:
Als de volgorde waarin het is uitgezonden ook de werkelijke volgorde van binnenkomst is, was Froukje als laatste binnen.
Volgens mij is dat inderdaad de volgorde van binnenkomst want je ziet ze ook in die volgorde dat kamertje binnenkomenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef k_man het volgende:
Als de volgorde waarin het is uitgezonden ook de werkelijke volgorde van binnenkomst is, was Froukje als laatste binnen.
Waarom is dat goed voor jouw prono?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |