Had het ff nagekeken maar het was zijn eigen stem, je hoort het woord mol en je ziet het hem tegelijk zeggen op 44.09 minuut, weet niet of het nu nog zo bijzonder is eigenlijk...!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:20 schreef -ladybird- het volgende:
Misschien is het al genoemd maar wat mij opviel tijdens het invullen van de test aan het einde van de aflevering was dat de voice over (noem je dat zo?) iets vertelde over de mol, en toen het woordje mol werd uitgesproken zag je dat Dennis de test aan het invullen was en het woord mol tegelijk zei met deze stem (je hoorde hem (dennis) alleen niet)
Ga nog maar eens kijken op uitzending gemist...
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
naar mijn mening hebben ze dat best verdiend
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze nooit de ''Gouden Televizierring'' gewonnen
Dan zou deze absoluut met terugwerkende kracht naar "Miss wie is de mol" Angela Groothuizen moeten gaan. Vind het nog steeds jammer dat zij het niet meer presenteert.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 12:25 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Wel twee keer genomineerd volgens mij. Het programma is in ieder geval door lezers van de Avrobode uitgeroepen tot beste programma van de omroep.
Ze hebben wel ooit een Gouden Beeld gewonnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
Paul de Leeuw verdient het veel meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
Ze vond Dennis en John erg verdachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef evert het volgende:
froukje was gisteravond bij ekstra weekend. twee opvallende zaken: ook aan haar werd de 'zonnebril' theorie van Hans gevraagd. uit haar antwoord kon je opmaken dat de kandidaten dit ook was opgevallen.
verder was ze natuurlijk heel voorzichtig, maar ze had het over 'dagen in het spel' en niet weken. dus mijn conclusie: ze zit er niet tot het einde in.
vraag: weet iemand nog op wie vera heeft gestemd?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
Wie beheert de pot eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |