Nouja, nu weet je één mol. Er waren er nog 3quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef alors het volgende:
Dat is ook zulk iets, ik zou die WIDM zonder BN'ers best willen zien, maar als ik vooraf weet wie de mol is heb ik daar echt geen zin meer in...
Snorrie, ik zal niet meer ex-mollen plaatsenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef alors het volgende:
Dat is ook zulk iets, ik zou die WIDM zonder BN'ers best willen zien, maar als ik vooraf weet wie de mol is heb ik daar echt geen zin meer in...
Ja kijk ze dan eens heel snel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:24 schreef alors het volgende:
Nou ja Milouska wist ook het domme gansje te spelen zonder dat anderen dat doorhadden...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef qxp het volgende:
- ze kennen elkaar al, en het publiek kent ze ook. daardoor kan de mol niet een andere identiteit aannemen (remember george?), anders vallen ze direct door de mand.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:18 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
HAHAHA dat is een HELE goede van Hans/Henk de mol!!
Hier kan je ze terugkijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:36 schreef alors het volgende:
Ik heb even gekeken maar ze staan volgens mij niet (meer) op uitzendinggemist.
Thanks!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen schiffers.fm op radio 2 om 14.00u.
In het media-archief op avro.nl staan alleen de series met bekende Nederlanders. De series daarvoor zul je via andere wegen moeten zien te vinden.quote:
Als je kijkt wáár ie op het toestenbord drukt lijkt het me dat hij gewoon Dennis tikt.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:49 schreef Rubenaldo het volgende:
Ik heb nog ff teruggekeken. Op het moment dat Dennis een naam intikt om te checken of diegene de mol is typt hij volgens mij de naam Jon in. Hij is namelijk wel héél snel klaar met typen en Jon is een korte en simpele naam om te typen. Dit zou betekenen dat Jon niet de mol is.
Heb het niet opgeletquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Net op Radio 2, vlak voor Schiffers FM een Citroën reclame met de naam Dennis
Ik verwacht niet bij Hans zijn programma denk ik..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:07 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer kunnen we die aanwijzing verwachten op Radio 2?
Tuurlijk wel, daar wordt toch mee geadverteerd op tvquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik verwacht niet bij Hans zijn programma denk ik..
Ja jij hebt gelijk..straks praten ze erover.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, daar wordt toch mee geadverteerd op tv
Seizoen 3 vond ik toch nog wel de bestequote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:45 schreef rene90 het volgende:
Wat is een goed seizoen van de mol geweest? Heb niks te doen vandaag
Is 2005 met Marc-Marie? die was echt geweldig.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:47 schreef Rubenaldo het volgende:
Seizoen uit 2005 is echt top, en die van 2008 ook. 2006 is aardig, 2007 vond ik maar nix.
Dan ging ik lekker seizoen 1 kijkenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:55 schreef rene90 het volgende:
Ooh maaar ik bedenk me net dat ik gister die fucking mollen van de bekende Nederlanders al heb gezien, nieuwe vraagstelling; welk seizoen is tof, en is geen BN-er seizoen, of een seizoen met die mol die hier gepost is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |