abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64837723
Net teruggekeken, ik heb nog geen idee. Goede actie van Dennis om een andere naam in te voeren, maar aan de andere kant zou het weer vreemd zijn als meteen duidelijk is dat hij het niet is..
sig verwijderd door FA
pi_64837761
Rick is mijn mol
Hij had op z'n shirt iets staan met 'Ticket to Paradise'. Nou hebben ze het er wel erg bovenop gelegd, ook als je interviews in tijdschriften ed. naleest, dat ze Noord-Ierland maar een baggerlocatie vinden. Mijn vermoeden is dan ook dat ze later in het programma nog ergens anders heengaan. In Noord-Ierland is ook de Titanic gemaakt (die loods waar ze zaten), die haar passagiers naar het 'Paradise' Amerika bracht. Als Rick de mol is en ze op hem stemmen, komen ze dus verder in het programma en gaan ze ook naar Amerika. Hij is hun 'Ticket to Paradise', letterlijk in de zin van Amerika en figuurlijk omdat ze dan tevens de winnaar zijn!

Ik weet het, een boel speculatie maar 't zou wel tof zijn
Tevens denk ik dus niet dat de mol pas in het programma bekend werd, dat staat normaal allang vast.. dit was gewoon om even te fokken.
pi_64837797
Dat is wel een toffe theorie!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 02:22:11 #79
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_64837927
Geniaal! Ik stem voor.
pi_64838106
Voorlopig Paula. Zij stak zo mogelijk nog tijdens de vraag van PJ haar hand op om die vrijstelling te krijgen. Ze moest als mol wel, want dat was de enige manier waarop zij zeker kon mollen in die topito opdracht.

Verder zie ik net iets wat er misschien niet eens is, tikkie vergezocht, maar op het moment dat het bedrag wat er (niet) in de pot zit na de 'molkeuze' bekend wordt gemaakt, kijkt Sebastiaan heel demonstratief naar links (voor de kijkers thuis) met op de achtergrond een schilderij. Het volgede shot is PJ met naast hem een grote munt, waarin een hoofd staat afgebeeld dat net zo naar links (voor de kijkers thuis) kijkt als Sebastiaan in het shot daarvoor. In die munt staat tekst. Ik kan het alleen niet lezen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64838170
Goed, daar staat dus "Georgivis V D G Britt OMN Rex F D IND IMP"; "George V by the Grace of God King of All the Britains, Defender of the Faith, Emperor of India"

Defender Of The Faith zou een hint kunnen zijn natuurlijk. Labrie was presentator van "Holy" Shit. Afijn, we zijn weer begonnen en dat is prima .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_64838357
Is er een divx? Zo ja, weet iemand waar ik die kan vinden?
  vrijdag 9 januari 2009 @ 03:32:22 #83
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_64838396
Ik kan ook niet geloven dat de mol niet al vooraf bekend zou zijn. Dat zou toch een véél te groot risico zijn? WIDM is een kijkcijfercanon voor de AVRO, maar het is ook heel duur om te maken en kost máánden voorbereiding. Dat gaan ze toch niet op het spel zetten door pas aan het begin iemand aan te wijzen als mol? De kans dat diegene dan misschien z'n zenuwen niet in bedwang heeft en z'n mond voorbij praat of veel te veel opvalt is dan toch veel te groot? En zeg dan maar dag tegen je succesprogramma. Want als alle kandidaten al gelijk weten wie de mol is, valt er ook niet meer tegen op te monteren om het spannend te maken, denk ik.

Overigens vind ik Hans Schiffers prima als kandidaat. Hij weet net zoveel als anderen die de eerdere series gevolgd hebben. Bovendien is dat ook geen garantie voor succes. In een van de vorige series zat ook iemand die een grote molfan was en die viel ook bijna gelijk af. Weet alleen ff niet meer wie dat was...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_64839275
TVP
pi_64839394
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 03:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Is er een divx? Zo ja, weet iemand waar ik die kan vinden?
Op usenet is het een en ander te vinden.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
pi_64840026
Kijkcijfers Wie Is De Mol, aflevering 1:

1.514.000
pi_64840058
Dagboek Mol van aflevering 1:
quote:
Een mooier begin kan een mol zich niet wensen. De eerste aflevering een negatief saldo in de pot hebben! Maar voor mij was het sowieso een mooie aflevering, want zonder dat ik het vooraf kon vermoeden bleek ik de mol te zijn.Wat een schok, wat een verrassing, wat een schrik, wat een blijdschap. Ik kan je wel vertellen dat er op zo'n moment van alles door je heen gaat. Gelukkig werd ik geholpen door de rest en begon het spel al met 3000 euro verlies, zonder dat ik er veel voor had hoeven doen. Maar daarna begon de harde werkelijkheid. Tot nu toe ben ik tevreden en ik kan alleen maar hopen dat de rest van het spel net zo verloopt als deze eerste dagen...
pi_64840078
Mijn keus voor de mol na aflevering 1:

Sebastiaan of Dennis (of heel misschien Paula)...
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:09:03 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64840226
TVP.
Ik zet m'n geld in op Sebastiaan Labrie. Die heeft echt zo'n mollenkop .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:34:56 #90
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64840809
tvp
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:43:48 #91
211083 Angelof9
I must go first
pi_64841049
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 02:04 schreef banananasi het volgende:
Rick is mijn mol
Hij had op z'n shirt iets staan met 'Ticket to Paradise'. Nou hebben ze het er wel erg bovenop gelegd, ook als je interviews in tijdschriften ed. naleest, dat ze Noord-Ierland maar een baggerlocatie vinden. Mijn vermoeden is dan ook dat ze later in het programma nog ergens anders heengaan. In Noord-Ierland is ook de Titanic gemaakt (die loods waar ze zaten), die haar passagiers naar het 'Paradise' Amerika bracht. Als Rick de mol is en ze op hem stemmen, komen ze dus verder in het programma en gaan ze ook naar Amerika. Hij is hun 'Ticket to Paradise', letterlijk in de zin van Amerika en figuurlijk omdat ze dan tevens de winnaar zijn!
Verassing kandidaten, jullie hebben het natuurlijk helemaal gehad met Noord-Ierland en dus gaan we naar een nieuwe locatie

[que gejuich]

En die nieuwe locatie is.....!

[tromgeroffel]

Gewoon Ierland!
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_64841056
Ik vind de theorie van Ticket to paradise ook wel mooi gevonden. Leukleuk!
pi_64841133
Straks de uitzending ff bekijken.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 09:55:07 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64841347
Ik verdenk nu toch Dennis en Rick. alhoewel die John in mindere mate ook wel erg verdacht is. (die had het toch een partij niet constructief druk!)
Ik had in ieder geval de eerste afvaller goed voorspeld. Ik heb dat stukje van typen van Dennis even terug gekeken, en volgens mij tiept ie echt wel zijn eigen naam. En om even goeie sier te maken met de theorie van een vriendin: iedereen die reklame maakt voor postkrediet is natuurlijk zeer goed molmateriaal.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64841463
Hanna Verboom moet een keer meedoen vind ik.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:01:49 #96
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64841539
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 09:58 schreef TerroRobbie het volgende:
Hanna Verboom moet een keer meedoen vind ik.
En Yolanthe en alle andere chickies (Chantal Janzen)
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_64841582
Dat van Hans met z'n zonnebril viel mij ook al op maar zo'n hint ligt er wel heel dik bovenop toch
pi_64841586
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 10:01 schreef Damzkieee het volgende:
En Yolanthe en alle andere chickies (Chantal Janzen)
En allemaal spiernakend.
pi_64841608
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 08:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijkcijfers Wie Is De Mol, aflevering 1:

1.514.000
Das niet slecht
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 9 januari 2009 @ 10:17:19 #100
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64842037