http://nl.wikipedia.org/wiki/Wie_is..._de_Mol%3Fquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Het was toch eerst zonder BN-ers? Met Angela Groothuizen? Dot waren alleen de BN-Mollen.
Er zijn 4 series geweest zonder bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:28 schreef Resco het volgende:
[..]
Die 4 mollen die je daar zag waren ze allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren vond ik ook wel de leukste series, omdat de kandidaten wat zwaardere en vaak ook spectaculairdere opdrachten kregen.Old enough to know better. Too young to care.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:11 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Er zijn 4 series geweest zonder bekende Nederlanders.Godver zeg...had je de hint van vorige mensen niet gesnapt om je bericht GELIJK in een spoiler te pleuren. Nu hoef ik seizoen één ook niet meer te kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat waren vond ik ook wel de leukste series, omdat de kandidaten wat zwaardere en vaak ook spectaculairdere opdrachten kregen.![]()
spoiler was er pas later ingezet
Excuses, ik drukte iets te snel op invoeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Godver zeg...had je de hint van vorige mensen niet gesnapt om je bericht GELIJK in een spoiler te pleuren. Nu hoef ik seizoen één ook niet meer te kijken![]()
spoiler was er pas later ingezet
Nu vind ik je eigenlijk verplicht om mij een seizoen één aan te leveren, welke zo aangepast is dat de namen allemaal door elkaar zijn gegooid en ik dus niet weet wie de mol isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:18 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Excuses, ik drukte iets te snel op invoeren.
Of je moet het geluid uitzetten.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Nu vind ik je eigenlijk verplicht om mij een seizoen één aan te leveren, welke zo aangepast is dat de namen allemaal door elkaar zijn gegooid en ik dus niet weet wie de mol is
Snel over het huidige seizoen lullen en dan komen we er wel overheenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Of je moet het geluid uitzetten.
Overigens zie ik enkele posts hierboven dezelfde spoiler staan. Niet meer voor jou van belang, maar wellicht voor andere fans die nog met een inhaalslag bezig zijn.
Dan kan je dit hele topic wel in spoilers plaatsen, er zijn vast fans die er later in vallen en niet willen weten wie er wanneer uit isquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:22 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Overigens zie ik enkele posts hierboven dezelfde spoiler staan. Niet meer voor jou van belang, maar wellicht voor andere fans die nog met een inhaalslag bezig zijn.
Waarom verdenk je iedereen behalve die 2?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Ik verdenk iedereen behalve Vivienne en Jon.
Ik heb geen één aflevering van alle Nederlandse en Belgische series gemist, maar alleen in seizoen 6 heb ik vanaf het begin op de juiste mol gezeten, dus ik ben ook benieuwd hoe het dit seizoen zal gaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:38 schreef rene90 het volgende:
Vanuit voorgaande seizoenen is het continue eigenlijk geweest dat degene die ik nu al bijna afschreef, het altijd was.
En wat heeft Jon dan precies gedaan?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:47 schreef Tegan het volgende:
Vivienne en Jon hebben allebei dingen gedaan waarvan ik dacht dat ze daardoor de Mol niet konden zijn. Dus kan de rest het volgens mij wel zijn.
Jon heeft samen met Dennis 1.000 euro verloren met het topitospel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:50 schreef ElYefe het volgende:
[..]
En wat heeft Jon dan precies gedaan?Ben wel benieuwd, misschien dat ik hem ook kan schrappen
Of juist niet. Als je druk bent om iedereen om zijn plaats te krijgen, dan is er wellicht geen tijd meer om zelf nog je plaats te vinden. Plus de kans is kleiner dat iemand bij de camera van Jon komt (zo zou Sebastiaan de kandidaten dus niet kunnen informeren dat ze bij de camera van Jon staan). Het is een theorie...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
Jon was bij dat tvschermenspel ontzettend chaotisch camera's aan het zoeken, en had totaal geen overzicht, en hij heeft gezorgd dat een aantal mensen op hun plek stonden. Een Mol had het heel anders gespeeld.
Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt.. Ze knippen en plakken het wel zo dat je bij een opdracht onmogelijk een mollenstreek kunt zien. Juist met zo'n topitospel zie je precies wie wel en wie niet euro's uit de pot haalt.. Maar gissen blijft het altijd..quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat "we", om het zo maar even te noemen, puur feitelijk moeten kijken. Welke persoon is de uiteindelijke oorzaak voor het minder worden van het geld in de pot. Zo zou je in principe bij de mol uit moeten komen. Puntje is alleen dat wij het geknipt en geplakt voorgeschoteld krijgen in een uur.
Dat is lastig, want steeds vaker halen niet-mollen ook mollenstreken uit, om de rest te laten suggeren dat zij de mol zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:03 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat "we", om het zo maar even te noemen, puur feitelijk moeten kijken. Welke persoon is de uiteindelijke oorzaak voor het minder worden van het geld in de pot. Zo zou je in principe bij de mol uit moeten komen. Puntje is alleen dat wij het geknipt en geplakt voorgeschoteld krijgen in een uur.
En juist bij zo een topitospel kan je het er weer niet uithalen, aangezien dat een opdracht is waar iedereen die vrijstelling wilt, dus bewust kiest voor zichzelf.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Precies, we zien de helft niet... Hans kon Jon niet vinden, ondanks Jon hard stond te schreeuwen.. Maar deed die dat echt? We hebben hem 1x hard zien schreeuwen, de rest wordt geknipt.. Ze knippen en plakken het wel zo dat je bij een opdracht onmogelijk een mollenstreek kunt zien. Juist met zo'n topitospel zie je precies wie wel en wie niet euro's uit de pot haalt.. Maar gissen blijft het altijd..
Dat zei PJH toch ook? Dat hij door dacht te hebben wie de mol was, en dat hij dacht dat het programma verpest was, maar dat diegene vervolgens ineens weg gingquote:Op vrijdag 9 januari 2009 20:09 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Dat is lastig, want steeds vaker halen niet-mollen ook mollenstreken uit, om de rest te laten suggeren dat zij de mol zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |