Ook datquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik vond en vind het sowieso raar dat hij aan het programma mee mag doen.
Volgens mij duurt het knip- en plakwerk ook máánden. De montage mag namelijk ook niet te suggestief naar bijv. 1 persoon toe zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:06 schreef Kidney_Bean het volgende:
Toen ik Hans met die zonnebril zag, zei ik gelijk: (nep)mollenactie! Maar dit ligt er toch veel te dik bovenop mensen?! Of wordt dit weer een gevalletje als die Miljuscka ofzoiets, waarvan je bij aflevering 1 al kon zeggen dat ze het was?
Anders denk ik ook Dennis; maar op dit moment heeft de regie het programma zo geknipt dat je geen idee kan hebben wie het moet zijn. Ik heb een aantal mensen nog niet goed in beeld of aan het werk gezien, dat komt nog als er minder mensen zijn. Ik weet wel dat je op het einde dan die terugblik aflevering zag, en dan lieten ze beelden zien die haast niet uitgezonden waren... het is dus helemaal in handen van de programmamakers wat ze nu willen laten zien.
Ja, klopt. Zoiets is moeilijk te voorkomen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee. Er komen altijd hele theoriën over dingen die achteraf helemaal niets betekenden.
Maar hoe lang doet Hans nu de muzikale hints in zijn programma? Hij zal voorgaande jaren ook wel gevolgd hebben en kent de "logica" van het spel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Hans was wel de eerste die opmerkte: ''En wat als er nu allang een mol is gekozen'' in het begin.
Das waar, maar het wil wel zeggen dat Hans een pienter iemand is en dus zeker de boel scherp in de gaten houdt zonder zichzelf nadrukkelijk op de voorgrond te willen begeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:15 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Maar hoe lang doet Hans nu de muzikale hints in zijn programma? Hij zal voorgaande jaren ook wel gevolgd hebben en kent de "logica" van het spel.
waarom? hij gaat toch net zo onvoorbereid als iedereen het programma in?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:07 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Ik vond en vind het sowieso raar dat hij aan het programma mee mag doen.
Of hij nu mol is of niet, dat moet hij zeker doen idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:18 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Das waar, maar het wil wel zeggen dat Hans een pienter iemand is en dus zeker de boel scherp in de gaten houdt zonder zichzelf nadrukkelijk op de voorgrond te willen begeven.
Dat is alleen zo als je ervan uitgaat dat het nep was.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:19 schreef Tegan het volgende:
Het probleem bij die eerste vraag is dat alleen de Mol zelf met zekerheid kan zeggen dat dat een spel is en niet echt hoe ze de Mol kiezen. Maar wel dom van de kandidaten dat ze niet meteen denken van, he waarom filmen ze dit anders?
Misschien kent hij het spel beter dan de anderen; hij is misschien wel wat meer op de hoogte van zaken geweest omdat hij indirect betrokken was bij voorgaande jaren.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:21 schreef evert het volgende:
[..]
waarom? hij gaat toch net zo onvoorbereid als iedereen het programma in?
Hans werkt bij de radio.. hoezo indirect betrokken? Dat deed hij elke vrijdag voor de AVRO radio met een afvaller praten en welke muziek ze mee gebracht hadden naar de studio. Hans werkt helemaal niet voor wie is de mol.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Misschien kent hij het spel beter dan de anderen; hij is misschien wel wat meer op de hoogte van zaken geweest omdat hij indirect betrokken was bij voorgaande jaren.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi. In het vorige topic uitte ik de profetische woorden dat Hans Schiffers de mol is.
Ik heb gelijk en ik ben nu officieel tof. Wie wil me aanraken?![]()
Verder zijn Anniek en Froukje tamelijk rukbaar. Even een doos tissues erbij een Googlen maar![]()
WIDM
Maar dan is er toch een link met WIDM? Ik kan me nl. voorstellen dat WIDM niet wil hebben dat een afvaller bij elk programma te zien of te horen is.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hans werkt bij de radio.. hoezo indirect betrokken? Dat deed hij elke vrijdag voor de AVRO radio met een afvaller praten en welke muziek ze mee gebracht hadden naar de studio. Hans werkt helemaal niet voor wie is de mol.
Dit is me uit het hart gegrepen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef qxp het volgende:
ik vind het jammer dat dit spel alleen nog maar wordt gespeeld met bekende nederlanders
- ze kennen elkaar al, en het publiek kent ze ook. daardoor kan de mol niet een andere identiteit aannemen (remember george?), anders vallen ze direct door de mand.
- niemand speelt voor het geld
- dit met als gevolg dat; iedereen elke opdracht verprutst, alleen maar om zichzelf verdacht te maken om zo verder te komen in het spel.
- de mollen acties zijn de laatste jaren echt lachwekkend geweest. de niet mollen hadden nog betere "mollen acties".
ik hoop dat ze weer terug gaan naar het oude concept met onbekende nederlanders die wel alles op alles zetten om een paar duizend euro te verdien.
De afvaller vertelde niet veel. alleen waarom er fout was gegaan en die hint van de muziek. ik weet verder ook niets van afquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:31 schreef FictionalFenna het volgende:
[..]
Maar dan is er toch een link met WIDM? Ik kan me nl. voorstellen dat WIDM niet wil hebben dat een afvaller bij elk programma te zien of te horen is.
Natuurlijk weet ik daar niks zeker over, ik heb die info niet. Het lijkt me alleen zo.
Miloushka deed dat wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:29 schreef qxp het volgende:
ik vind het jammer dat dit spel alleen nog maar wordt gespeeld met bekende nederlanders
- ze kennen elkaar al, en het publiek kent ze ook. daardoor kan de mol niet een andere identiteit aannemen (remember george?), anders vallen ze direct door de mand.
Yvon en Miloushka deden het best goed. Dennis en vooral Inge inderdaad vreselijk slecht.quote:- de mollen acties zijn de laatste jaren echt lachwekkend geweest. de niet mollen hadden nog betere "mollen acties".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |