Ze hebben wel ooit een Gouden Beeld gewonnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
naar mijn mening hebben ze dat best verdiend
Paul de Leeuw verdient het veel meerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:55 schreef donutsarenasty het volgende:
heeft dit programma eigenlijk al een keer de gouden televizierring (of hoe je dat ook schrijft) gewonnen?
naar mijn mening hebben ze dat best verdiend
Ze vond Dennis en John erg verdachtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:49 schreef evert het volgende:
froukje was gisteravond bij ekstra weekend. twee opvallende zaken: ook aan haar werd de 'zonnebril' theorie van Hans gevraagd. uit haar antwoord kon je opmaken dat de kandidaten dit ook was opgevallen.
verder was ze natuurlijk heel voorzichtig, maar ze had het over 'dagen in het spel' en niet weken. dus mijn conclusie: ze zit er niet tot het einde in.
vraag: weet iemand nog op wie vera heeft gestemd?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 13:21 schreef Irving het volgende:
Wie beheert de pot eigenlijk?
Dat moeten ze wel, tot op zekere hoogte, anders hebben ze zo door wie in elk geval niet de mol zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kan een van orgine buitenlands programma wel een televizierring winnen?
Ik vraag mij bij Wie is de mol altijd af of er zonder een mol wel meer geld verdient zou worden. De spelletjes zijn sowieso best moeilijk uit te voeren en met de BN'ers heb je altijd gasten er bij zitten die zonder dat ze de mol zijn zich verdacht maken en de boel saboteren.
Waarom niet? Het programma is twee keer genomineerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:45 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Kan een van orgine buitenlands programma wel een televizierring winnen?
Ik vind die Hans Schiffers wel zo'n figuur andersquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:23 schreef sverbern het volgende:
Ik hoop dat er dit jaar geen Joris Linssen achtige figuur bij zit die duizenden euro's verliest alleen om zich verdacht te maken... dat vind ik echt heel irritant.
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:02 schreef Terreros85 het volgende:
Daarom een wilde gok en zeg ik Vivienne.
quote:
Of: "Er is nog geen mol'' interpreteren als ''R. is nog geen mol,'' wat inhoudt dat Rick dus wel vantevoren wist dat hij de mol was maar het in deze spelvorm is gegoten om zowel kijker als kandidaat op het verkeerde been te zetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ook nog een geinige theorie:
Ze arriveren niet allemaal tegelijk, en bij iedere nieuwe aankomst zegt PJH dat er nog geen mol is (zou je kunnen interpreteren als; de mol is nog niet gearriveerd).
Dit zou alleen automatisch betekenen dat degene die als laatste het huis binnenkomt de mol is, en het gedoe eromheen dat dat meer een spel is om geld in/uit de pot te krijgen ...
Dat zou mooi zijn voor mijn pronoquote:Op zondag 11 januari 2009 12:34 schreef k_man het volgende:
Als de volgorde waarin het is uitgezonden ook de werkelijke volgorde van binnenkomst is, was Froukje als laatste binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |