quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
Beetje Sandeman style die foto.
Je weet wel van de Sandeman sherry
wheheheheeeeee kliksverzamelaarsterquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee lullo die foto in mijn bikini .........
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG! Ik zit echt vol verbijstering naar de tv te kijken!
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
wheheheheeeeee kliksverzamelaarster![]()
OOOOOO wat erg btw dat christenfascistekamp!!!
Ja zover dacht ik eigenlijk nog niet eens. Arme kinderen, serieus!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!
latorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef FANN het volgende:ik ga legge.........
kwam eigenlijk alléén effe welterusten zeggen enzo.......
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controlequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.![]()
Maar kanttekening: het staat niet model voor hoe kinderen in de VS worden opgevoed. Dit is ook daar extreeem.
Ze mogen bij jou in de leer zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef dieenebart het volgende:
Daar helpen geen medicijnen meer tegenop. Nou ja, misschien een stevig dieet van White Widow
ik geloof alleen in mezelf en herleidbare wetenschapquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
Bart rookt ook nog steeds kinderpaffies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
USA is bad mkay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controle
Mijn evangelie brand netquote:
Ik had S5 makkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef dieenebart het volgende:
ik wil dat ze in tongen gaan praten! cool man, als je dat vroeger had gedaan, had je ook niet in dienst gehoeven Coos.
Dan was het wel een hele jonge vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:34 schreef dieenebart het volgende:
Vorige maand was ik in de states. In Kansas City was een rel vanwege een bakker die had geweigerd om de naam van een jarig kind op een taart te schrijven. White Power stel met twee jongetjes. Aryan Nation 'Johnson' en Adolf Hitler 'Johnson'. Ik weet niet meer of ze echt Johnson heetten, maar die voornamen kloppen.
Anyway, die pa leek op dat ventje met zijn enthousiaste matje.
Heh heh, hij had wel een snorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele jonge vader
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef dieenebart het volgende:
truste allen, slaap zacht.
"May your days be long and your nights be pleasant."
Quote uit welk boek? Ik lees het antwoord morgen wel
Geen idee, maar slaap lekker Bart!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef dieenebart het volgende:
truste allen, slaap zacht.
"May your days be long and your nights be pleasant."
Quote uit welk boek? Ik lees het antwoord morgen wel
Ja, ik weet niet, ik ben er een beetje naar van.quote:
Het ergst is het doel wat ze nastreven. Politieke en militaire controle over (nog steeds) een wereldmacht met hele enge wapens en zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik ben er een beetje naar van.
Ik vind het sneu voor die kinderen, die nu al leren, dat ze fout zijn, als ze dingen doen, die door andere mensen als slecht bestempeld worden, onder het mom van god.![]()
Ergens had ik ook te doen met dat stomme schreeuwwijf, ze zei wel hoe mooi het allemaal was, maar ze leek me eerder stokongelukkig en verbitterd.
En ik vind het altijd eng, mindfucking met kinderen. Gevaarlijk.
Zoiets vond ik ervan.
Dus nog 1 te gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
na... resident evil degeneratiom was een tekenfilmding.. computerannime enzo .. shrek maar dan horrorachtig.. was grappig..
Semi pro... aanrader.. absurde film, lachen!
dat was de tussenstand
ja nog 1 te gaan als ik het trekquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus nog 1 te gaan?![]()
Nog 8 dagen dan ga je trouwen!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nog 1 te gaan als ik het trek
en jaaaaa nog 8 dagenpffffff kort dag eik he ?
mwah op zich wel intensief maar ook relaxed.. hang gewoon achterin de bank en beeld is precies goed..quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Intensief kijken op een beamer!
Ja dat is wel heel snel idd! Morgen over een week!
Ja beamers zijn tof!quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah op zich wel intensief maar ook relaxed.. hang gewoon achterin de bank en beeld is precies goed..
en ja morgen over een week.. onrealistisch nog
en nog wel met een fok-user haha
yep, als deze beamer op is, koop ik denk ik wel zeker een hd-beamer...quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja beamers zijn tof!![]()
Ja kan ik me voorstellen, voor je het weet is het zover, de komende 8 dagen vliegen vast ook nog eens om enzo!
Haha! Echt? Wat leuk!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yep, als deze beamer op is, koop ik denk ik wel zeker een hd-beamer...
en de dagen gaan sowieso een stuk harder de laatste tijd... vliegen voorbij .. maar heb er echt zin an
en ja een usert van hier op fok... ze wilde me eerst helemaal stuk maken omdat ze me een enorm irritante user vond.. dus ze kreeg haar kans... en nu gaan we trouwenheeft ze goed gedaan
mwah lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater! Hopen dat ze niet straks voor het altaar zegt: Garpje, ik vind je toch een irritante user! Pwnd!![]()
Nee, maar tof verhaal!
Maar jij bent toch ook een irritante user? Beetje op een meeting gaan FOK!ken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yep, als deze beamer op is, koop ik denk ik wel zeker een hd-beamer...
en de dagen gaan sowieso een stuk harder de laatste tijd... vliegen voorbij .. maar heb er echt zin an
en ja een usert van hier op fok... ze wilde me eerst helemaal stuk maken omdat ze me een enorm irritante user vond.. dus ze kreeg haar kans... en nu gaan we trouwenheeft ze goed gedaan
haha de meeting, ik denk waar blijftiequote:Op donderdag 8 januari 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een irritante user? Beetje op een meeting gaan FOK!ken.
Maar, feli bommelmans
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah lijkt me sterken als we dan getrouwd zijn zeg ik wel tegen haar PWNED!
Waarom had ik al zo'n vermoeden dat zij het slachtoffer zou zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
haha de meeting, ik denk waar blijftie![]()
zal nog eens een meuk rozen kopen voor userinnetjes
wie?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom had ik al zo'n vermoeden dat zij het slachtoffer zou zijn?
kuttopicquote:
nee joh gekkehuis.. geen van de toen aanwezigenquote:
Vandaag nog niet gespeeld, ben nog bij die vraag waar je supersnel van die meteorieten voor je hasses krijgt. (66 of 68 is dat volgens mij)quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:58 schreef liesje1979 het volgende:
LS, hoever ben je met de quiz?
Ga ook even weer een poging wagen.
Ah ok, omdat je het over rozen had.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh gekkehuis.. geen van de toen aanwezigen
quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vandaag nog niet gespeeld, ben nog bij die vraag waar je supersnel van die meteorieten voor je hasses krijgt. (66 of 68 is dat volgens mij)
op een meeting meestal alle vrouwen die bij voorbaat roepen dat ze me die grote muil gaan aflerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 02:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ah ok, omdat je het over rozen had.
Weet ik veel wie jij allemaal rozen geeft?
Heb die vraag nog maar twee keer gehad en je schreef iets over een uitroepteken. Dus moet er morgen maar ff naar kijken, nu geen zin meer in.quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar gaf ik je gister het antwoord op!
Waren dat er zoveel dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
op een meeting meestal alle vrouwen die bij voorbaat roepen dat ze me die grote muil gaan afleren
Neuh, dus ik hield overquote:
morgen weer vrij ?quote:
je wor ouder hequote:Op donderdag 8 januari 2009 02:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik kijk nog ff herhalingsjournaal uit met Sacha de Boer en dan trappie hoger![]()
![]()
Ja!quote:
Slaap lekker bommie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:19 schreef versabommie het volgende:
ik ga ook pitten truste voor wie nog leest!
Ik ben er nog!quote:Op donderdag 8 januari 2009 02:33 schreef Coos het volgende:
Als ik duiven had kon ik die nog effe gaan melken.
Ow...... een écht Fok huwelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ja morgen over een week.. onrealistisch nog
en nog wel met een fok-user haha
dit vind ik dan weer minder leuk........quote:Op donderdag 8 januari 2009 03:09 schreef liesje1979 het volgende:
Peter! Ik hoop dat je dit leest!![]()
Voor jou!![]()
o nee dat heet gekleurde muisjesquote:Op donderdag 8 januari 2009 04:49 schreef FANN het volgende:
ik droomde van brood met gekleurde hageslag..... en toen werd ik wakker met honger
en dat ben ik nu dus aan het eten
hij was voor dan ook voor Peter, niet voor jou!quote:Op donderdag 8 januari 2009 04:48 schreef FANN het volgende:
[..]
dit vind ik dan weer minder leuk........
stomme plaat
Komt er zo aanquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:08 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk gebleven?
Lies ??????????? ben je d'r nog?
ik ben in mijn hele leven nog nooit in een voetbalstadion geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nou inderdaad zeg
Oh wacht het is maar een stukje![]()
ik dacht de hele film![]()
Populair liedje ook in voetbalstadions
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben ook even op eerlijk gezegd
Ik moet het voortouw nemenquote:
guilty as chargedquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:12 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... je schrok omdat je een keer het heft in handen moest nemen
![]()
watje........
nee hoor......... gaan we muziekkies luisteren.......quote:
Ja skatie ik ben er nog!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:08 schreef FANN het volgende:
[..]
waar is die eigenlijk gebleven?
Lies ??????????? ben je d'r nog?
hoezo dat dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Nee grapje, maar dat komt gewoon door omstandigheden, ik ben even emotioneel gedraind
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee hoor......... gaan we muziekkies luisteren.......
zet jij maar eens een keer wat neer..........
Fan? Ga jij in augustus dan ook mee naar naar hondjes enzo?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:15 schreef FANN het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
emotioneel gedraind klinkt best heftig........![]()
watskebeurd dan?
niksquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:15 schreef FANN het volgende:
[..]
hoezo dat dan?
emotioneel gedraind klinkt best heftig........![]()
watskebeurd dan?
donderdag PMS dag voor Frits?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
niks![]()
dat heb ik altijd op donderdag woensdag jeweetwel
is er een meeting dan........?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fan? Ga jij in augustus dan ook mee naar naar hondjes enzo?
Ja toch?![]()
![]()
Maar het is in spanje, dan mag je vast wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:20 schreef FANN het volgende:
[..]
is er een meeting dan........?
en nee ik ga niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg ik vast geen toestemming voor..........
ja natuurlijk mag ik als ik dat persé wil......quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het is in spanje, dan mag je vast wel!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ja natuurlijk mag ik als ik dat persé wil......![]()
maar ik heb daar niet zo'n behoefte aan.....![]()
moet ik mijn Griekje alléén laten enzo........ vindt ie niet leuk.....
maar voor jou is het wel leuk misschien gaat Fritseltje ook wel en hebben we straks nog
een Fok huwelijk
waarom niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Ik trouw denk ik nooit weer!
kreng!
Nah dat heb ik al eens gedacht, en dat bleek smerig tegen te vallen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:29 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom niet?
zeg nooit ........ nooit.........
misschien kom je DE man van je leven morgen wel tegen.....
Ja hoor hier ben ikquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:29 schreef FANN het volgende:
Fritsel is hem gesmeerd![]()
of ben je er nog?
spruitjes aan het snijden?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:31 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja hoor hier ben ik
Maar ik ben ook spruitjes aan het snijden dus ik ben niet zo rap
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah dat heb ik al eens gedacht, en dat bleek smerig tegen te vallen.
Ik kan mezelf vrij moeilijk geven zeg maar.
Ze moeten opquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:32 schreef FANN het volgende:
[..]
spruitjes aan het snijden?
écht waar ?![]()
![]()
![]()
tis half zes in de ochtend gek........
zo ben ik ook hoor....... ik zit ook wel eens 's morgens vroeg aan een kliekje boerenkool ofzoquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze moeten op![]()
Ik heb er gewoon zin in ook
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
zo ben ik ook hoor....... ik zit ook wel eens 's morgens vroeg aan een kliekje boerenkool ofzo
als mijn ritme weer eens naar de klote is.......![]()
maakt ookt niet uit....... zie het alleen voor me dat je nu met een bakkie spruitjes en een mesje aan
de gang bent........
quote:wel stoer![]()
stoer om het toe te geven dan
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:37 schreef FANN het volgende:
[..]
zo ben ik ook hoor....... ik zit ook wel eens 's morgens vroeg aan een kliekje boerenkool ofzo
als mijn ritme weer eens naar de klote is.......![]()
maakt ookt niet uit....... zie het alleen voor me dat je nu met een bakkie spruitjes en een mesje aan
de gang bent........
wel stoer![]()
stoer om het toe te geven dan
je kan die dingen toch ook panklaar kopen?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het gaat alleen verrekte langzaam.![]()
![]()
Nee, ik ben niet somber, liever alleen eenzaam dan samen met iemand!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:32 schreef FANN het volgende:
[..]
spruitjes aan het snijden?
écht waar ?![]()
![]()
![]()
tis half zes in de ochtend gek........
kook jij wel eens dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal vergeten te eten vanavond!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:46 schreef FANN het volgende:
[..]
kook jij wel eens dan?![]()
ik hoor jou er nooit over.........
wat heb je deze week zoal gekookt?
da's waar........quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet somber, liever alleen eenzaam dan samen met iemand!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik lig hier dubbel!
Euh.......
Jahaa! ben ik ook wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:49 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar........![]()
dan is het beter om uit elkaar te gaan......
maar met 30 jaar is je leven nog niet voorbij ofzo..... kom op zeg![]()
![]()
![]()
wél positief blijven hoor......
Ja ik ben van de oude stempel. Zelfkastijding ftw!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan die dingen toch ook panklaar kopen?
dan zijn ze al schoongemaakt enzo.....
is veel makkelijker man....
je lijkt me moeder welquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ben van de oude stempel. Zelfkastijding ftw!
quote:
Eensch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:56 schreef FANN het volgende:
[..]
rook toch gewoon lekker hier........ maakt toch geen donder meer uit, hij zal wel liggen te pitten toch?
zet je het raam op een kiertje.......
Heb ik wel eens gedaan, slaapkamer grenst aan de woonkamer. Was geen succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:56 schreef FANN het volgende:
[..]
rook toch gewoon lekker hier........ maakt toch geen donder meer uit, hij zal wel liggen te pitten toch?
zet je het raam op een kiertje.......
die is ook altijd tegen al die ''nieuwerwetse dingen'' zoals ze dat zelf noemt.......quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, slaapkamer grenst aan de woonkamer. Was geen succes
nee eigenlijk niet/quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... maar eh....... wat heb je nou gegeten deze week dan?
en je (ex)man moet toch ook eten of eten jullie ook niet meer samen?
gaat dat nog wel dan....zo leven in één huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké ik pluk hem nog wel eens uit de kast dan........ nog eens proberen.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kookt je moeder ook om zes uur 's ochtends? Lekker nieuwerwets!![]()
![]()
![]()
Maa ehm ja, goed boek, lezen,,![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je wel doorheen, is lekker zeikerig, veel humor
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet/
En hij was ook nog eens ziek en zielig afgelopen week
ik dacht dat ik gek werd
Morgen gaat hij weer werken, en ben ik vrij,
Ik ga de hele dag zuurstofhappen, ik zweer het je!heb je al rondgekeken voor een eigen plekkie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat eb je hier niet zomaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:12 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je al rondgekeken voor een eigen plekkie dan?
eh......... ik bedoelde het wel gezond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou! Ik denk het ook
Ik bedoelde het wel gezond.
Als in hopen, niet in bidden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:17 schreef FANN het volgende:
[..]
eh......... ik bedoelde het wel gezond?
die snap ik niet.....
ow......... hopen is niet genoeg, je moet bellen........ advertenties kijken......quote:
morgen gaan zoeken dan Lies als je de hele dag vrij bent !quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:27 schreef liesje1979 het volgende:
Nee ik was roken, en je hebt gelijk!
Morgen Lies!quote:
Ik moest er bijna om huilen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Oe, Smash is er. Hysterische godsdienstwaanzinnigen. Ik ga eens een poging wagen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, ik ben nog een beetje wakker.![]()
Ik doe power-naps enzo.
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?quote:
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?
Je moet anders even teruglezen, we hebben het samen gekeken, Bart, Coos, Wj en ik. Hoop niet dat ik iemand vergeet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?
Ben nog bleegh van dit topic: Foto's Gaza (Schokkend)
Niet kijken hoor.
en dan het andere topic erbij, je wordt helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet kijken hoor.
Ik pas eventjes. Thanks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.
Geen flauw idee. Komt me ergens wel bekend voor, maar die bij de klepel horende klok vinden, hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef Aagjekat het volgende:
goedemorgen,
uit welk boek komt het nu, wie weet het
ben al half uur aan googlen, zie alleen Stephen KIng verschijnen
CC, jij weet het vast wel, hier wordt ik gek van,
de vraag van Dieeene, uit welk boek komt...may the days be long and the nights be pleasant..
Ik heb ook gekeken. Wat een achterlijke, vette pot die die kinderen drilt. Gewoon eng, brrrr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Smash-it het volgende:
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.
Ik klikte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Niet kijken hoor.
En helemaal in het begin ging ze dikke, luie mensen afzeiken. Terwijl ze zelf zoooooo ontzettend dik was dat ze waggelde. Dat was raar. Goed, ik ga even een kopje thee halen. Dat kan ik weer zelf, de rug gaat steeds beter!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:57 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook gekeken. Wat een achterlijke, vette pot
Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, echt waar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef Smash-it het volgende:
En helemaal in het begin ging ze dikke, luie mensen afzeiken. Terwijl ze zelf zoooooo ontzettend dik was dat ze waggelde. Dat was raar. Goed, ik ga even een kopje thee halen. Dat kan ik weer zelf, de rug gaat steeds beter!
thanks,,kom er ook niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Komt me ergens wel bekend voor, maar die bij de klepel horende klok vinden, hè?
Mogge Bommie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:05 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Tis hier gewoon weer enorm aan het sneeuwen..al sinds zondag 1 grote witte bende hier![]()
En morgen komen de kinderen dus die kunnen het weekend helemaal door het lint in de schneeuwt
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Waar is hier Versa?
Hier is het vooral grijs.
Morguh lieverd.. zou je niet eens gaan slapen?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dustussen de 30-80 meter nap in het oosten des lands
![]()
Sinds ik hier woon heb ik in twee maanden al 4 keer de boel wit zien worden in 2 maanden tijd ... waar ik normaal 4 jaar nodig had om dat te halen
[ afbeelding ]
Ja, straks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh lieverd.. zou je niet eens gaan slapen?
Wow!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dustussen de 30-80 meter nap in het oosten des lands
![]()
Sinds ik hier woon heb ik in twee maanden al 4 keer de boel wit zien ... waar ik normaal 4 jaar nodig had om dat te halen
[ afbeelding ]
Ik zei altijd: In Utreg schijnt altijd de zonquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er sprookjesachtig uit Versa. In Utreg is het alleen maar grijs en somber.
Het was echt zo mooi toen de zon opkwam, eerst was alles oranje, daarna bijna van goud!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Hier is het, net als gisteren, weer stralend blauw en zonnig!
Maar wel kenkerkoud.
Oe ja dat kan heel mooi zijn, met dat heldere winterweer. Maak maar eens een fotootje de volgende keer, voor de mensen die dan al / nog lekker liggen te slapen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was echt zo mooi toen de zon opkwam, eerst was alles oranje, daarna bijna van goud!
Hier schijnt tussen het sneeuwen ook steeds de zon.. lekker verblindendquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Hier is het, net als gisteren, weer stralend blauw en zonnig!
Maar wel kenkerkoud.
Time for change. Ban de Bommie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
"Versa"?
Bommie was het altijd, en klinkt hipper toch?
Al is vice versa wel weer leuk.![]()
Of om met Nataaasia te spreken: "En visa versa! En visa versa! En visa versa! Je moeder! Je moeder!"
Bommie geweun.. Bommie is prima.. Tis een samenvoegsel van Bommenleggert en Versatel, omdat ik in die tijd WEL heerlijk kon streamen met 20 mbit versatelquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
"Versa"?
Bommie was het altijd, en klinkt hipper toch?
Al is vice versa wel weer leuk.![]()
Of om met Nataaasia te spreken: "En visa versa! En visa versa! En visa versa! Je moeder! Je moeder!"
Ho ho... heb 1 nepban gehad en 1 echte, vinnet best zoquote:
Okay dan. Bommie it was, Bommie it will stay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
Ho ho... heb 1 nepban gehad en 1 echte, vinnet best zo
nepban was liefffff : Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
nee wel een preview gezien, zag er wel sterk uit, penn eens een keer in een andere rol.. die preview was toen ook met beelden en een kleine doc over Harvey Milk zelf... ga hem wel kijken weet ook niet of die al in een beetje fatsoenlijke rip op het net staat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand deze film al binnengehaald?
http://www.imdb.com/title/tt1013753/
Erg benieuwd naar.
Nah...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Is iedereen weer terug naar bed gegaan?
Of -the horror- hard aan het werk?
Waar komt het dan uit, quizmaster?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef dieenebart het volgende:
Ik kijk ook! Niet dat het zop spannend is, maar gewoon voor de mooie plaatjes. Ik ken al die gasten toch niet![]()
De quote uit het boek was lastig, hè?
The Dark Tower; het wordt regelmatig gebruikt door Roland of Gilead. The Gunslinger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt het dan uit, quizmaster?
Je kunt het wel online kijken. Is niet hetzelfde, maar toch..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook schaatsen kijken ipv geen zak te doen te hebben op mijn werk.
Lekker languit op de bank, koppie thee erbij en af en toe mijn ogen dicht.
maar nee! Nee! Ik moet aanwezig zijn om me hier de weetikveelwat vervelen.
Als ik thuis was, ging ik waarschijnlijk toch zappen. Of een DVDtje kijken. Of mijn boek uitlezen in bed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je kunt het wel online kijken. Is niet hetzelfde, maar toch..
Gelijk heb je. Ik doe beiden, maar wel met gezicht meer richting fok dan richting folklore.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik thuis was, ging ik waarschijnlijk toch zappen. Of een DVDtje kijken. Of mijn boek uitlezen in bed.
En om hier nu naar schaatsen te gaan kijken, voert denk ik net iets te ver.
Ik blijf wel FOK!ken.
heb het niet gelezen, maar wel een uur aan googlen geweest,,,hehe, heb nu de rust weer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
The Dark Tower; het wordt regelmatig gebruikt door Roland of Gilead. The Gunslinger.
Ik doe allebei! Multitasken is bij uitstek iets voor mannen voor de tv (en achter de computer).quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik doe beiden, maar wel met gezicht meer richting fok dan richting folklore.
Kijk je toch hier?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook schaatsen kijken ipv geen zak te doen te hebben op mijn werk.
Lekker languit op de bank, koppie thee erbij en af en toe mijn ogen dicht.
maar nee! Nee! Ik moet aanwezig zijn om me hier de weetikveelwat vervelen.
Met de tv aan kun je stereokijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk je toch hier?
http://schaatsen.nos.nl/nkmarathon/wmvhighres.html
Bij mij loopt die link een paar seconden achter met de TV.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Met de tv aan kun je stereokijken
Jij komt ook die buurt toch, als ik het mij goed herinner (1999 is alweer zo lang geledenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
En dan nu: de Woubrugse spruitjeskweker!!!
Ja, klopt! Roelofarendsveen, in die contreien beter bekend als 'de Veen'. Wij gingen bijna allemaal naar Leiden voor middelbaar onderwijs, behalve de sukkels, die bleven op de mavo in de veen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jij komt ook die buurt toch, als ik het mij goed herinner (1999 is alweer zo lang geleden!)? Mijn roots liggen in Alphen, halve klas kwam altijd uit Woubrugge en Ter Aar enzo.
Dan wil ik deze maar die is niet stom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik doe het wel met stomme ice YouTubejes.
quote:
quote:Popstars' RED! in problemen?
AMSTERDAM - Popgroep Red uit Roelofarendsveen wil dat Popstars-band RED! zo snel mogelijk op zoek gaat naar een andere naam.
De vier mannen uit de hardrockband, die inmiddels tien jaar bestaat, hebben inmiddels een brief verstuurd met daarin de eis dat de Popstarswinnaars hun naam veranderen, zo meldt Shownieuws. Anders dreigen er juridische stappen.
RED!-bandleden Steffie, Déon en Brandi maken zich nog niet al te druk. Steffie: "We horen het ook pas net. Ik denk dat het allemaal wel goed komt aangezien we een heel ander soort muziek maken." Brandi is het daarmee eens: "We hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen."
SBS heeft laten weten dat alles in goede harmonie te willen oplossen.
Dat is geen ijs.quote:
Zout op met dat ijs. Ik heb vanmiddag moeten krabben. Ik heb van die notoire te hardrijder maandagavond zo'n krabber gekregen in een handschoen. Normaal krijg ik dus nooit iets dus het was een hint. En dan nog ontkennen!quote:
zike... hehehe dan moet ik hier aan denken ..quote:
Nu pas?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begin me toch een beetje te ergeren aan ".... het enigste..." van die ene commentator.
De winnaar heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huisman: "Vlak voor de finish demareren ze nog weg."
Hij zal wel bedoeld hebben dat ze toen nog demareerden of weg reden.
Ik zit op de mierenneukstoel.
Lekker?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef versabommie het volgende:
Zow.. komen ze dan ..
nouja bijna dan
Ben je boom-o-fiel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
Wat kom jij toch altijd depressief over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Aagjekat het volgende:
mooie fotos, sneeuw, neen, hier inmidden is het laatste laagje ook al weg.
Hier is ook alles nog spierwit. Zelfs in de straat is niet gestrooid. Alleen maar het fietspad op de dijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef versabommie het volgende:
Ja echt waanzinnig om hier rond te lopen met al dat wit om je heen.. is al sinds zondagavond...
Morgen komen de kinderen, slee staat al klaar![]()
En nee Bart, ik ben geen boom'o'fiel.. maar die bomen geven de mooiste plaatjes![]()
En tis idd net Anton Pieck... ben benieuwd hoelang het dit keer duurt...
Haha, wat is hier nou weer de link tussen? Kleine mensen vaker depri o.i.d.?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef dieenebart het volgende:
Wat kom jij toch altijd depressief over.
Wat is lengte en gewicht?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef Smash-it het volgende:
Haha, wat is hier nou weer de link tussen? Kleine mensen vaker depri o.i.d.?
quote:Kleine baby later vaak depressief
Kleine baby's met een laag geboortegewicht lopen een groter risico op depressies en angsten dan normale of grote baby's. Veel mensen die lijden aan deze klachten, waren bij hun geboorte klein of licht.
Dat zeggen Canadese wetenschappers, die 4600 baby's in hun leven hebben gevolgd. De kinderen waren geboren in 1946. Degenen die last hadden van depressies of angststoornissen, waren bijna allemaal te licht bij hun geboorte.
Ook bleek dat degenen die laat waren met lopen en praten, vaker psychische problemen kregen in hun latere leven. De onderzoekers benadrukken dat vooral een te licht geboortegewicht door problemen bij de zwangerschap een rol spelen. Stress of roken tijdens de zwangerschap kan bijvoorbeeld leiden tot een te klein kindje.
In het onderzoek is geen onderscheid gemaakt tussen te vroeg geboren kinderen, te laat geborenen of baby's die op tijd waren.
Nouja misschien is de link dat klein geboren baby's eigenlijk toch niet helemaal volgroeid uit hun beschermde baarmoederomgeving komen? Die van mij waren godzijdank ( niet voor mijn ex trouwens tijdens de bevalling haha ) groot... en ze liepen allemaal voor hun eerste verjaardagquote:
1.65 en 59 kilo en leedftijd is niet meer te tellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat kom jij toch altijd depressief over.
Wat is lengte en gewicht?
Ook oosten des lands?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
hoi allemaal. kom ff opscheppen met mijn uitzicht
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef blomst het volgende:
mijn eerste werkweek van dit jaar zit er weer op
Oei, da's minder.quote:
Beter! Hier is het alleen maar koudquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, sterkte ermee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:09 schreef Aagjekat het volgende:
1.65 en 59 kilo en leedftijd is niet meer te tellen.
man ik ben het gelukkigste mens die er is. behalve vanmiddag..vriendin poging tot zelfmoord..
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Aagjekat het volgende:
met een andere vriendin bellen we ieder uur, en verder ga ik er niet op in...lijkt me niet netjes op internet.
Hier geen sneeuw, was gisteren zo weer weg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
als ik het zo bekijk blijft het ook allemaal nog wel ff liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
In Apeldoorn ligt ook al een paar dagen sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |