Dat is geen ijs.quote:
Zout op met dat ijs. Ik heb vanmiddag moeten krabben. Ik heb van die notoire te hardrijder maandagavond zo'n krabber gekregen in een handschoen. Normaal krijg ik dus nooit iets dus het was een hint. En dan nog ontkennen!quote:
zike... hehehe dan moet ik hier aan denken ..quote:
Nu pas?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begin me toch een beetje te ergeren aan ".... het enigste..." van die ene commentator.
De winnaar heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huisman: "Vlak voor de finish demareren ze nog weg."
Hij zal wel bedoeld hebben dat ze toen nog demareerden of weg reden.
Ik zit op de mierenneukstoel.
Lekker?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef versabommie het volgende:
Zow.. komen ze dan ..
nouja bijna dan
Ben je boom-o-fiel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
Wat kom jij toch altijd depressief over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Aagjekat het volgende:
mooie fotos, sneeuw, neen, hier inmidden is het laatste laagje ook al weg.
Hier is ook alles nog spierwit. Zelfs in de straat is niet gestrooid. Alleen maar het fietspad op de dijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef versabommie het volgende:
Ja echt waanzinnig om hier rond te lopen met al dat wit om je heen.. is al sinds zondagavond...
Morgen komen de kinderen, slee staat al klaar![]()
En nee Bart, ik ben geen boom'o'fiel.. maar die bomen geven de mooiste plaatjes![]()
En tis idd net Anton Pieck... ben benieuwd hoelang het dit keer duurt...
Haha, wat is hier nou weer de link tussen? Kleine mensen vaker depri o.i.d.?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef dieenebart het volgende:
Wat kom jij toch altijd depressief over.
Wat is lengte en gewicht?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef Smash-it het volgende:
Haha, wat is hier nou weer de link tussen? Kleine mensen vaker depri o.i.d.?
quote:Kleine baby later vaak depressief
Kleine baby's met een laag geboortegewicht lopen een groter risico op depressies en angsten dan normale of grote baby's. Veel mensen die lijden aan deze klachten, waren bij hun geboorte klein of licht.
Dat zeggen Canadese wetenschappers, die 4600 baby's in hun leven hebben gevolgd. De kinderen waren geboren in 1946. Degenen die last hadden van depressies of angststoornissen, waren bijna allemaal te licht bij hun geboorte.
Ook bleek dat degenen die laat waren met lopen en praten, vaker psychische problemen kregen in hun latere leven. De onderzoekers benadrukken dat vooral een te licht geboortegewicht door problemen bij de zwangerschap een rol spelen. Stress of roken tijdens de zwangerschap kan bijvoorbeeld leiden tot een te klein kindje.
In het onderzoek is geen onderscheid gemaakt tussen te vroeg geboren kinderen, te laat geborenen of baby's die op tijd waren.
Nouja misschien is de link dat klein geboren baby's eigenlijk toch niet helemaal volgroeid uit hun beschermde baarmoederomgeving komen? Die van mij waren godzijdank ( niet voor mijn ex trouwens tijdens de bevalling haha ) groot... en ze liepen allemaal voor hun eerste verjaardagquote:
1.65 en 59 kilo en leedftijd is niet meer te tellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat kom jij toch altijd depressief over.
Wat is lengte en gewicht?
Ook oosten des lands?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
hoi allemaal. kom ff opscheppen met mijn uitzicht
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef blomst het volgende:
mijn eerste werkweek van dit jaar zit er weer op
Oei, da's minder.quote:
Beter! Hier is het alleen maar koudquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, sterkte ermee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:09 schreef Aagjekat het volgende:
1.65 en 59 kilo en leedftijd is niet meer te tellen.
man ik ben het gelukkigste mens die er is. behalve vanmiddag..vriendin poging tot zelfmoord..
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Aagjekat het volgende:
met een andere vriendin bellen we ieder uur, en verder ga ik er niet op in...lijkt me niet netjes op internet.
Hier geen sneeuw, was gisteren zo weer weg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
als ik het zo bekijk blijft het ook allemaal nog wel ff liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
In Apeldoorn ligt ook al een paar dagen sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |