Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, echt waar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef Smash-it het volgende:
En helemaal in het begin ging ze dikke, luie mensen afzeiken. Terwijl ze zelf zoooooo ontzettend dik was dat ze waggelde. Dat was raar. Goed, ik ga even een kopje thee halen. Dat kan ik weer zelf, de rug gaat steeds beter!
thanks,,kom er ook niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Komt me ergens wel bekend voor, maar die bij de klepel horende klok vinden, hè?
Mogge Bommie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:05 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Tis hier gewoon weer enorm aan het sneeuwen..al sinds zondag 1 grote witte bende hier![]()
En morgen komen de kinderen dus die kunnen het weekend helemaal door het lint in de schneeuwt
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Waar is hier Versa?
Hier is het vooral grijs.
Morguh lieverd.. zou je niet eens gaan slapen?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dustussen de 30-80 meter nap in het oosten des lands
![]()
Sinds ik hier woon heb ik in twee maanden al 4 keer de boel wit zien worden in 2 maanden tijd ... waar ik normaal 4 jaar nodig had om dat te halen
[ afbeelding ]
Ja, straks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh lieverd.. zou je niet eens gaan slapen?
Wow!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dustussen de 30-80 meter nap in het oosten des lands
![]()
Sinds ik hier woon heb ik in twee maanden al 4 keer de boel wit zien ... waar ik normaal 4 jaar nodig had om dat te halen
[ afbeelding ]
Ik zei altijd: In Utreg schijnt altijd de zonquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er sprookjesachtig uit Versa. In Utreg is het alleen maar grijs en somber.
Het was echt zo mooi toen de zon opkwam, eerst was alles oranje, daarna bijna van goud!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Hier is het, net als gisteren, weer stralend blauw en zonnig!
Maar wel kenkerkoud.
Oe ja dat kan heel mooi zijn, met dat heldere winterweer. Maak maar eens een fotootje de volgende keer, voor de mensen die dan al / nog lekker liggen te slapen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was echt zo mooi toen de zon opkwam, eerst was alles oranje, daarna bijna van goud!
Hier schijnt tussen het sneeuwen ook steeds de zon.. lekker verblindendquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Hier is het, net als gisteren, weer stralend blauw en zonnig!
Maar wel kenkerkoud.
Time for change. Ban de Bommie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
"Versa"?
Bommie was het altijd, en klinkt hipper toch?
Al is vice versa wel weer leuk.![]()
Of om met Nataaasia te spreken: "En visa versa! En visa versa! En visa versa! Je moeder! Je moeder!"
Bommie geweun.. Bommie is prima.. Tis een samenvoegsel van Bommenleggert en Versatel, omdat ik in die tijd WEL heerlijk kon streamen met 20 mbit versatelquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
"Versa"?
Bommie was het altijd, en klinkt hipper toch?
Al is vice versa wel weer leuk.![]()
Of om met Nataaasia te spreken: "En visa versa! En visa versa! En visa versa! Je moeder! Je moeder!"
Ho ho... heb 1 nepban gehad en 1 echte, vinnet best zoquote:
Okay dan. Bommie it was, Bommie it will stay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
Ho ho... heb 1 nepban gehad en 1 echte, vinnet best zo
nepban was liefffff : Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
nee wel een preview gezien, zag er wel sterk uit, penn eens een keer in een andere rol.. die preview was toen ook met beelden en een kleine doc over Harvey Milk zelf... ga hem wel kijken weet ook niet of die al in een beetje fatsoenlijke rip op het net staat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand deze film al binnengehaald?
http://www.imdb.com/title/tt1013753/
Erg benieuwd naar.
Nah...quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:31 schreef Copycat het volgende:
Is iedereen weer terug naar bed gegaan?
Of -the horror- hard aan het werk?
Waar komt het dan uit, quizmaster?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:07 schreef dieenebart het volgende:
Ik kijk ook! Niet dat het zop spannend is, maar gewoon voor de mooie plaatjes. Ik ken al die gasten toch niet![]()
De quote uit het boek was lastig, hè?
The Dark Tower; het wordt regelmatig gebruikt door Roland of Gilead. The Gunslinger.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar komt het dan uit, quizmaster?
Je kunt het wel online kijken. Is niet hetzelfde, maar toch..quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook schaatsen kijken ipv geen zak te doen te hebben op mijn werk.
Lekker languit op de bank, koppie thee erbij en af en toe mijn ogen dicht.
maar nee! Nee! Ik moet aanwezig zijn om me hier de weetikveelwat vervelen.
Als ik thuis was, ging ik waarschijnlijk toch zappen. Of een DVDtje kijken. Of mijn boek uitlezen in bed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Je kunt het wel online kijken. Is niet hetzelfde, maar toch..
Gelijk heb je. Ik doe beiden, maar wel met gezicht meer richting fok dan richting folklore.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als ik thuis was, ging ik waarschijnlijk toch zappen. Of een DVDtje kijken. Of mijn boek uitlezen in bed.
En om hier nu naar schaatsen te gaan kijken, voert denk ik net iets te ver.
Ik blijf wel FOK!ken.
heb het niet gelezen, maar wel een uur aan googlen geweest,,,hehe, heb nu de rust weer.quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
The Dark Tower; het wordt regelmatig gebruikt door Roland of Gilead. The Gunslinger.
Ik doe allebei! Multitasken is bij uitstek iets voor mannen voor de tv (en achter de computer).quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik doe beiden, maar wel met gezicht meer richting fok dan richting folklore.
Kijk je toch hier?quote:Op donderdag 8 januari 2009 13:16 schreef Copycat het volgende:
Ik wil ook schaatsen kijken ipv geen zak te doen te hebben op mijn werk.
Lekker languit op de bank, koppie thee erbij en af en toe mijn ogen dicht.
maar nee! Nee! Ik moet aanwezig zijn om me hier de weetikveelwat vervelen.
Met de tv aan kun je stereokijkenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kijk je toch hier?
http://schaatsen.nos.nl/nkmarathon/wmvhighres.html
Bij mij loopt die link een paar seconden achter met de TV.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Met de tv aan kun je stereokijken
Jij komt ook die buurt toch, als ik het mij goed herinner (1999 is alweer zo lang geledenquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:06 schreef dieenebart het volgende:
En dan nu: de Woubrugse spruitjeskweker!!!
Ja, klopt! Roelofarendsveen, in die contreien beter bekend als 'de Veen'. Wij gingen bijna allemaal naar Leiden voor middelbaar onderwijs, behalve de sukkels, die bleven op de mavo in de veen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:40 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Jij komt ook die buurt toch, als ik het mij goed herinner (1999 is alweer zo lang geleden!)? Mijn roots liggen in Alphen, halve klas kwam altijd uit Woubrugge en Ter Aar enzo.
Dan wil ik deze maar die is niet stom.quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik doe het wel met stomme ice YouTubejes.
quote:
quote:Popstars' RED! in problemen?
AMSTERDAM - Popgroep Red uit Roelofarendsveen wil dat Popstars-band RED! zo snel mogelijk op zoek gaat naar een andere naam.
De vier mannen uit de hardrockband, die inmiddels tien jaar bestaat, hebben inmiddels een brief verstuurd met daarin de eis dat de Popstarswinnaars hun naam veranderen, zo meldt Shownieuws. Anders dreigen er juridische stappen.
RED!-bandleden Steffie, Déon en Brandi maken zich nog niet al te druk. Steffie: "We horen het ook pas net. Ik denk dat het allemaal wel goed komt aangezien we een heel ander soort muziek maken." Brandi is het daarmee eens: "We hebben er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen."
SBS heeft laten weten dat alles in goede harmonie te willen oplossen.
Dat is geen ijs.quote:
Zout op met dat ijs. Ik heb vanmiddag moeten krabben. Ik heb van die notoire te hardrijder maandagavond zo'n krabber gekregen in een handschoen. Normaal krijg ik dus nooit iets dus het was een hint. En dan nog ontkennen!quote:
zike... hehehe dan moet ik hier aan denken ..quote:
Nu pas?quote:Op donderdag 8 januari 2009 15:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
Begin me toch een beetje te ergeren aan ".... het enigste..." van die ene commentator.
De winnaar heeft altijd gelijkquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huisman: "Vlak voor de finish demareren ze nog weg."
Hij zal wel bedoeld hebben dat ze toen nog demareerden of weg reden.
Ik zit op de mierenneukstoel.
Lekker?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:07 schreef versabommie het volgende:
Zow.. komen ze dan ..
nouja bijna dan
Ben je boom-o-fiel?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
Wat kom jij toch altijd depressief over.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:22 schreef Aagjekat het volgende:
mooie fotos, sneeuw, neen, hier inmidden is het laatste laagje ook al weg.
Hier is ook alles nog spierwit. Zelfs in de straat is niet gestrooid. Alleen maar het fietspad op de dijk.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:28 schreef versabommie het volgende:
Ja echt waanzinnig om hier rond te lopen met al dat wit om je heen.. is al sinds zondagavond...
Morgen komen de kinderen, slee staat al klaar![]()
En nee Bart, ik ben geen boom'o'fiel.. maar die bomen geven de mooiste plaatjes![]()
En tis idd net Anton Pieck... ben benieuwd hoelang het dit keer duurt...
Haha, wat is hier nou weer de link tussen? Kleine mensen vaker depri o.i.d.?quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef dieenebart het volgende:
Wat kom jij toch altijd depressief over.
Wat is lengte en gewicht?
quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:45 schreef Smash-it het volgende:
Haha, wat is hier nou weer de link tussen? Kleine mensen vaker depri o.i.d.?
quote:Kleine baby later vaak depressief
Kleine baby's met een laag geboortegewicht lopen een groter risico op depressies en angsten dan normale of grote baby's. Veel mensen die lijden aan deze klachten, waren bij hun geboorte klein of licht.
Dat zeggen Canadese wetenschappers, die 4600 baby's in hun leven hebben gevolgd. De kinderen waren geboren in 1946. Degenen die last hadden van depressies of angststoornissen, waren bijna allemaal te licht bij hun geboorte.
Ook bleek dat degenen die laat waren met lopen en praten, vaker psychische problemen kregen in hun latere leven. De onderzoekers benadrukken dat vooral een te licht geboortegewicht door problemen bij de zwangerschap een rol spelen. Stress of roken tijdens de zwangerschap kan bijvoorbeeld leiden tot een te klein kindje.
In het onderzoek is geen onderscheid gemaakt tussen te vroeg geboren kinderen, te laat geborenen of baby's die op tijd waren.
Nouja misschien is de link dat klein geboren baby's eigenlijk toch niet helemaal volgroeid uit hun beschermde baarmoederomgeving komen? Die van mij waren godzijdank ( niet voor mijn ex trouwens tijdens de bevalling haha ) groot... en ze liepen allemaal voor hun eerste verjaardagquote:
1.65 en 59 kilo en leedftijd is niet meer te tellen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat kom jij toch altijd depressief over.
Wat is lengte en gewicht?
Ook oosten des lands?quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
hoi allemaal. kom ff opscheppen met mijn uitzicht
quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:20 schreef blomst het volgende:
mijn eerste werkweek van dit jaar zit er weer op
Oei, da's minder.quote:
Beter! Hier is het alleen maar koudquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, sterkte ermee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:09 schreef Aagjekat het volgende:
1.65 en 59 kilo en leedftijd is niet meer te tellen.
man ik ben het gelukkigste mens die er is. behalve vanmiddag..vriendin poging tot zelfmoord..
Sterkte ermee!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:39 schreef Aagjekat het volgende:
met een andere vriendin bellen we ieder uur, en verder ga ik er niet op in...lijkt me niet netjes op internet.
Hier geen sneeuw, was gisteren zo weer weg.quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:12 schreef Sporti het volgende:
[ afbeelding ]
als ik het zo bekijk blijft het ook allemaal nog wel ff liggenquote:Op donderdag 8 januari 2009 17:56 schreef Dementor het volgende:
In Apeldoorn ligt ook al een paar dagen sneeuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |