morgen gaan zoeken dan Lies als je de hele dag vrij bent !quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:27 schreef liesje1979 het volgende:
Nee ik was roken, en je hebt gelijk!
Morgen Lies!quote:
Ik moest er bijna om huilen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Oe, Smash is er. Hysterische godsdienstwaanzinnigen. Ik ga eens een poging wagen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, ik ben nog een beetje wakker.![]()
Ik doe power-naps enzo.
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?quote:
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?
Je moet anders even teruglezen, we hebben het samen gekeken, Bart, Coos, Wj en ik. Hoop niet dat ik iemand vergeet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?
Ben nog bleegh van dit topic: Foto's Gaza (Schokkend)
Niet kijken hoor.
en dan het andere topic erbij, je wordt helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet kijken hoor.
Ik pas eventjes. Thanks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.
Geen flauw idee. Komt me ergens wel bekend voor, maar die bij de klepel horende klok vinden, hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef Aagjekat het volgende:
goedemorgen,
uit welk boek komt het nu, wie weet het
ben al half uur aan googlen, zie alleen Stephen KIng verschijnen
CC, jij weet het vast wel, hier wordt ik gek van,
de vraag van Dieeene, uit welk boek komt...may the days be long and the nights be pleasant..
Ik heb ook gekeken. Wat een achterlijke, vette pot die die kinderen drilt. Gewoon eng, brrrr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Smash-it het volgende:
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.
Ik klikte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Niet kijken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |