Jahaa! ben ik ook wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:49 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar........![]()
dan is het beter om uit elkaar te gaan......
maar met 30 jaar is je leven nog niet voorbij ofzo..... kom op zeg![]()
![]()
![]()
wél positief blijven hoor......
Ja ik ben van de oude stempel. Zelfkastijding ftw!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan die dingen toch ook panklaar kopen?
dan zijn ze al schoongemaakt enzo.....
is veel makkelijker man....
je lijkt me moeder welquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ben van de oude stempel. Zelfkastijding ftw!
quote:
Eensch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:56 schreef FANN het volgende:
[..]
rook toch gewoon lekker hier........ maakt toch geen donder meer uit, hij zal wel liggen te pitten toch?
zet je het raam op een kiertje.......
Heb ik wel eens gedaan, slaapkamer grenst aan de woonkamer. Was geen succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:56 schreef FANN het volgende:
[..]
rook toch gewoon lekker hier........ maakt toch geen donder meer uit, hij zal wel liggen te pitten toch?
zet je het raam op een kiertje.......
die is ook altijd tegen al die ''nieuwerwetse dingen'' zoals ze dat zelf noemt.......quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, slaapkamer grenst aan de woonkamer. Was geen succes
nee eigenlijk niet/quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... maar eh....... wat heb je nou gegeten deze week dan?
en je (ex)man moet toch ook eten of eten jullie ook niet meer samen?
gaat dat nog wel dan....zo leven in één huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké ik pluk hem nog wel eens uit de kast dan........ nog eens proberen.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kookt je moeder ook om zes uur 's ochtends? Lekker nieuwerwets!![]()
![]()
![]()
Maa ehm ja, goed boek, lezen,,![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je wel doorheen, is lekker zeikerig, veel humor
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet/
En hij was ook nog eens ziek en zielig afgelopen week
ik dacht dat ik gek werd
Morgen gaat hij weer werken, en ben ik vrij,
Ik ga de hele dag zuurstofhappen, ik zweer het je!heb je al rondgekeken voor een eigen plekkie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat eb je hier niet zomaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:12 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je al rondgekeken voor een eigen plekkie dan?
eh......... ik bedoelde het wel gezond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou! Ik denk het ook
Ik bedoelde het wel gezond.
Als in hopen, niet in bidden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:17 schreef FANN het volgende:
[..]
eh......... ik bedoelde het wel gezond?
die snap ik niet.....
ow......... hopen is niet genoeg, je moet bellen........ advertenties kijken......quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |