SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door BrandX op 07-01-2009 22:55:22 ]
Geen militanten in school Gaza'quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Kut natuurlijk. Maar het laffe Hamas gebruikt wel expres scholen, moskeeën en andere plekken met burgers om vanuit te opereren, zodat ze onschuldige slachtoffers kunnen opvoeren als Israël het gebouw als doelwit onder vuur neemt.
Waarheen? De zee in?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
Als ik kinderen had en gewaarschuwd zou worden dat er luchtaanvallen zouden komen of tank beschietingen zou ik toch zorgen dat ik mijn kinderen oppak en zover weg mogelijk uit de buurt zou komen!
Waar naar toe?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
Als ik kinderen had en gewaarschuwd zou worden dat er luchtaanvallen zouden komen of tank beschietingen zou ik toch zorgen dat ik mijn kinderen oppak en zover weg mogelijk uit de buurt zou komen!
Dat doet 'het onmenselijke' Israel ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
quote:Gaza: When the IDF "Knock on roofs by telephone"
According to Israeli sources, the air force of the Hebrew State (Heyl HaAvir) uses a new procedure before hitting some sensitive targets in Gaza. The record, called "Knock on the roof," validated by the Israeli Justice, is to call by phone, the occupants of a house ten or fifteen minutes before firing a missile. This is usually a military intel officer calling on his mobile phone, the Hamas leader targeted, asking him to move his family away from the house.
This rule has seemingly been applied last Thursday during the raid aimed at Nizar Rayan, a leader of Hamas. The man did not answer the phone (which is also a way to locate him!) Aviation then fired, killing him and his four wives and ten of his children.
Tuurlijk, al die arme Palestijnen hadden een enkele reis Kenia moeten boekenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:24 schreef DtchDopey het volgende:
Nee dat waren statische foto's met onduidelijke foto's.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als de massavernietitgingswapens in Irak?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |