Jahaa! ben ik ook wel!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:49 schreef FANN het volgende:
[..]
da's waar........![]()
dan is het beter om uit elkaar te gaan......
maar met 30 jaar is je leven nog niet voorbij ofzo..... kom op zeg![]()
![]()
![]()
wél positief blijven hoor......
Ja ik ben van de oude stempel. Zelfkastijding ftw!quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:45 schreef FANN het volgende:
[..]
je kan die dingen toch ook panklaar kopen?
dan zijn ze al schoongemaakt enzo.....
is veel makkelijker man....
je lijkt me moeder welquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik ben van de oude stempel. Zelfkastijding ftw!
quote:
Eensch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 05:56 schreef FANN het volgende:
[..]
rook toch gewoon lekker hier........ maakt toch geen donder meer uit, hij zal wel liggen te pitten toch?
zet je het raam op een kiertje.......
Heb ik wel eens gedaan, slaapkamer grenst aan de woonkamer. Was geen succesquote:Op donderdag 8 januari 2009 05:56 schreef FANN het volgende:
[..]
rook toch gewoon lekker hier........ maakt toch geen donder meer uit, hij zal wel liggen te pitten toch?
zet je het raam op een kiertje.......
die is ook altijd tegen al die ''nieuwerwetse dingen'' zoals ze dat zelf noemt.......quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb ik wel eens gedaan, slaapkamer grenst aan de woonkamer. Was geen succes
nee eigenlijk niet/quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........... maar eh....... wat heb je nou gegeten deze week dan?
en je (ex)man moet toch ook eten of eten jullie ook niet meer samen?
gaat dat nog wel dan....zo leven in één huis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oké ik pluk hem nog wel eens uit de kast dan........ nog eens proberen.....quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kookt je moeder ook om zes uur 's ochtends? Lekker nieuwerwets!![]()
![]()
![]()
Maa ehm ja, goed boek, lezen,,![]()
![]()
![]()
![]()
Kom je wel doorheen, is lekker zeikerig, veel humor
quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet/
En hij was ook nog eens ziek en zielig afgelopen week
ik dacht dat ik gek werd
Morgen gaat hij weer werken, en ben ik vrij,
Ik ga de hele dag zuurstofhappen, ik zweer het je!heb je al rondgekeken voor een eigen plekkie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat eb je hier niet zomaar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:12 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je al rondgekeken voor een eigen plekkie dan?
eh......... ik bedoelde het wel gezond?quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou! Ik denk het ook
Ik bedoelde het wel gezond.
Als in hopen, niet in bidden.quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:17 schreef FANN het volgende:
[..]
eh......... ik bedoelde het wel gezond?
die snap ik niet.....
ow......... hopen is niet genoeg, je moet bellen........ advertenties kijken......quote:
morgen gaan zoeken dan Lies als je de hele dag vrij bent !quote:Op donderdag 8 januari 2009 06:27 schreef liesje1979 het volgende:
Nee ik was roken, en je hebt gelijk!
Morgen Lies!quote:
Ik moest er bijna om huilen!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:40 schreef Noek het volgende:
Oe, Smash is er. Hysterische godsdienstwaanzinnigen. Ik ga eens een poging wagen.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:42 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, ik ben nog een beetje wakker.![]()
Ik doe power-naps enzo.
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?quote:
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?
Je moet anders even teruglezen, we hebben het samen gekeken, Bart, Coos, Wj en ik. Hoop niet dat ik iemand vergeet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik nu niet kijken. Zeker niet als het om kinderen gaat, gaat het om kinderen?
Ben nog bleegh van dit topic: Foto's Gaza (Schokkend)
Niet kijken hoor.
en dan het andere topic erbij, je wordt helemaalquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Niet kijken hoor.
Ik pas eventjes. Thanks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.
Geen flauw idee. Komt me ergens wel bekend voor, maar die bij de klepel horende klok vinden, hè?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:47 schreef Aagjekat het volgende:
goedemorgen,
uit welk boek komt het nu, wie weet het
ben al half uur aan googlen, zie alleen Stephen KIng verschijnen
CC, jij weet het vast wel, hier wordt ik gek van,
de vraag van Dieeene, uit welk boek komt...may the days be long and the nights be pleasant..
Ik heb ook gekeken. Wat een achterlijke, vette pot die die kinderen drilt. Gewoon eng, brrrr.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef Smash-it het volgende:
Ja, kleine kinderen die naar Jesus Camp gaan en dan op de grond gaan liggen schudden als de heilige geest in hun komt ofzo. En die camp-mevrouw die maar vergelijkingen zat te maken, dat de islam hun kinderen veel beter indoctrineerd dan het christendom. Camp-mevrouw wilde ook kinderen die bereid waren om te sterven voor god.
Ik klikte.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:51 schreef Noek het volgende:
Niet kijken hoor.
En helemaal in het begin ging ze dikke, luie mensen afzeiken. Terwijl ze zelf zoooooo ontzettend dik was dat ze waggelde. Dat was raar. Goed, ik ga even een kopje thee halen. Dat kan ik weer zelf, de rug gaat steeds beter!quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:57 schreef beequeen het volgende:
Ik heb ook gekeken. Wat een achterlijke, vette pot
Ik heb met stomme verbazing zitten kijken, echt waar.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:59 schreef Smash-it het volgende:
En helemaal in het begin ging ze dikke, luie mensen afzeiken. Terwijl ze zelf zoooooo ontzettend dik was dat ze waggelde. Dat was raar. Goed, ik ga even een kopje thee halen. Dat kan ik weer zelf, de rug gaat steeds beter!
thanks,,kom er ook niet uit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Komt me ergens wel bekend voor, maar die bij de klepel horende klok vinden, hè?
Mogge Bommie!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:05 schreef versabommie het volgende:
Morguh!
Tis hier gewoon weer enorm aan het sneeuwen..al sinds zondag 1 grote witte bende hier![]()
En morgen komen de kinderen dus die kunnen het weekend helemaal door het lint in de schneeuwt
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dusquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:06 schreef Copycat het volgende:
Waar is hier Versa?
Hier is het vooral grijs.
Morguh lieverd.. zou je niet eens gaan slapen?quote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dustussen de 30-80 meter nap in het oosten des lands
![]()
Sinds ik hier woon heb ik in twee maanden al 4 keer de boel wit zien worden in 2 maanden tijd ... waar ik normaal 4 jaar nodig had om dat te halen
[ afbeelding ]
Ja, straks!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Morguh lieverd.. zou je niet eens gaan slapen?
Wow!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier....had nooit gedacht dat ik ooit zou zeggen hier bij ons in Arnhem als rechtgeaarde Utregter.. maar hier bij ons in Arnhem dustussen de 30-80 meter nap in het oosten des lands
![]()
Sinds ik hier woon heb ik in twee maanden al 4 keer de boel wit zien ... waar ik normaal 4 jaar nodig had om dat te halen
[ afbeelding ]
Ik zei altijd: In Utreg schijnt altijd de zonquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:21 schreef beequeen het volgende:
Dat ziet er sprookjesachtig uit Versa. In Utreg is het alleen maar grijs en somber.
Het was echt zo mooi toen de zon opkwam, eerst was alles oranje, daarna bijna van goud!quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Hier is het, net als gisteren, weer stralend blauw en zonnig!
Maar wel kenkerkoud.
Oe ja dat kan heel mooi zijn, met dat heldere winterweer. Maak maar eens een fotootje de volgende keer, voor de mensen die dan al / nog lekker liggen te slapen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was echt zo mooi toen de zon opkwam, eerst was alles oranje, daarna bijna van goud!
Hier schijnt tussen het sneeuwen ook steeds de zon.. lekker verblindendquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Wow!
Hier is het, net als gisteren, weer stralend blauw en zonnig!
Maar wel kenkerkoud.
Time for change. Ban de Bommie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
"Versa"?
Bommie was het altijd, en klinkt hipper toch?
Al is vice versa wel weer leuk.![]()
Of om met Nataaasia te spreken: "En visa versa! En visa versa! En visa versa! Je moeder! Je moeder!"
Bommie geweun.. Bommie is prima.. Tis een samenvoegsel van Bommenleggert en Versatel, omdat ik in die tijd WEL heerlijk kon streamen met 20 mbit versatelquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef Gert het volgende:
"Versa"?
Bommie was het altijd, en klinkt hipper toch?
Al is vice versa wel weer leuk.![]()
Of om met Nataaasia te spreken: "En visa versa! En visa versa! En visa versa! Je moeder! Je moeder!"
Ho ho... heb 1 nepban gehad en 1 echte, vinnet best zoquote:
Okay dan. Bommie it was, Bommie it will stay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:32 schreef versabommie het volgende:
Ho ho... heb 1 nepban gehad en 1 echte, vinnet best zo
nepban was liefffff : Banmeldtopic, wie gaat er door voor de koelkast?
nee wel een preview gezien, zag er wel sterk uit, penn eens een keer in een andere rol.. die preview was toen ook met beelden en een kleine doc over Harvey Milk zelf... ga hem wel kijken weet ook niet of die al in een beetje fatsoenlijke rip op het net staat..quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
Heeft iemand deze film al binnengehaald?
http://www.imdb.com/title/tt1013753/
Erg benieuwd naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |